Erschtns... - 15.8.2013 16:11:21
|
|
|
DB_Killer
|
Hob i prinzipiell, dem Threadersteller geantwortet, und daunn mir sölwa, foist genau schaust, zweitens bleib i PEINLICHST beim THEMA, Kette, Ritzl, Kranzl, und dessen Abnutzung! DO liegt wohl der Unterschied, ist owa ehh wuarscht, ma kaunn ned imma ana Meinung sein, i find jedenfois das es an Untaschied mocht ob ma iwa a technisches Thema, mehr oda weniger mit sich sölwa schreibt, oda sich auf's wüldeste BEFETZT! DES hob i ned taun und werd i a sicherlich nimmer tuan, UND soboid a Thema wie z.B. "61'ig" erstellt wird werde ich SICHERLICH NIX dazu schreiben, weil des Thema hatten wir schon ZIGFACH mit Herrn MK und do kummt ma m.M. noch NIE UND NIMMER auf an grünen Zweig mit dem Typen!!! DO würde ich mich nicht hinstölln und bei a SOICHANAN Fredl hob i DIR des von dir zitierte geschriebn!!!!!! I kaunn owa a nix schreibn, waunn du des unkonsequent findest weu mir unsa Freindschoft wichtiga is, ois wia ob i in an Fredl wos schreib oda ned! So und jetzt steck i ma an Finga in de Nosn und in aundan in Oarsch...des riachst muargn noch, extra fiar DI!