Kettensatz?

so i hob schon wieda so a antriebsketten erledigt.
war a regina oda so vom detlev.
frauen namen auf am mowed sein nit des wohre ,sogen a poor beiggakollegen.
na jo fost 30t hots eh brav mitgeholten…
jetzt woass i nit so richtig woss i ma kaffen soll…???
und vorallem wo :eyes:
ebleed,detlev,suzuki händler,oda motorradhändler vor ort ?
am vertrauens würdigsten erscheinnt mir der händler vor ort,
weil, da ware :sunglasses: dann geld :smiling_face:
jo i woass vo woss i schreib…
griasserl

jo Opi :grin: damit kaana recht hod - kaafs da Halt beim Prolo Vasaund :wink: …Der hod des ohne Weiwa Namen :grin: , in ana Guatn Qualität :smiling_face:…is zwoa a Bissale Teira oba des Spült bei Dir Raubrittale sowiso koa Rolex Nitta :grin:

Lg PT

Produktbeschreibung

Das DC AFAM Kettenkit :grin: zeichnet sich durch eine optimale Haltbarkeit und hervorragende Passform aus.
Die Kette entspricht mindestens der Originalen und übertrifft diese sogar bei der Zugfestigkeit.

Hier handelt es sich um eine A532ZVX mit XS-Dichtungsringen.
Sie wird offen geliefert - ein passendes MR Nietschloss liegt bei - zur Montage werden die Werkzeuge 60470101670 oder 60470101711 empfohlen.
Als Alternative kann auch zusätzlich ein passendes Hohl-Nietschloss bestellt werden.

Kettenrad und Kettenritzel werden äußerst präzise aus dem Vollen (Kettenritzel aus ChromMolybdän/Titan-Legierung, Kettenrad aus C45 Stahl) gefräst und erfüllen damit höchste Ansprüche an Haltbarkeit, Passform und Rundlauf.

Onki :grin: …isch sicha koi Fehla :wink: …Nur beim Opi geht des Nitta :sunglasses: …weyls jo daun wida :DIE KETTN (oiso Weiblich) hoast :smiling_face:

Garantie hoda Allerdings bei Die Üblichen Bekannten Versaundla :grin: , wia HG, Louisl und Prolo auch :wink:

Lg Pg

halt nicht immer aufs Hinterradl, dann halts länger, dafür brauchtst eher einen Vorderreifen, es kost jedes Vergnügen Geld. wie war den dies in Rom annodazumal?

Na jo dann vernietest es halt Nit schlecht :grin: …bzw-.wos soi da Groß dabei seyn wenn ma es Richtige Werkzeichs dafür hod :eyes: …Und wenn mas ned kaun oder ned es richtige hat geht ma ind Werkstatt kauft ALLES dort Lästs Einebaun und Guat ists .

Lg Pg

Maunchmol frog i mi wirklich, wia du bis jetzt überlebt host. Wahrscheinlich der Tiroler Sturschädl. :eyes:

Deine Beiggakollegn hom recht.

D.I.D. oder RK san die Kettn mit an guatn Ruf.

isch bei mir a kaputt. hab ma grad gestern bestellt bei Louis,kos ca.105 euronen…da alte hat gehalten ca.20 tkm…

oiso, do bist jetzt nit da oanzige der sich des frogt :wink:
i werd mal morgen zum örtlichen motorrad händler fohren und schaun woss a so auf loger hott,
a d.i.d warat nit so schlecht,rk…denk…is a nit so meins,
da letzte rk kettensatz hat nitmal 20tkm gehalten und des auf da 11er katana :cry:
und des wor a 620ga ketten :sob:

griasserl, silli imma noch in de berg wohnt a :wink:

wia i grod bei dem detlev schau,geht do unta 200 nixe…
is oba wieda regina :rage:
eventuell könnt a d.i.d vo annara 12er banditin a passen…
oba do wechseln donn 230 den besitzer.
umms geld gehts ma eh nitta.
griasserl

Die Dimension da Kettn is ned Wirklich Soooo Wichtig (Freilich gehört Die Greß eine Die da Hersteller angibt)…Aber-aufs Material und Die Verarbeitung kimmts aun …sonst kannst eh glei wida es Übliche China Glump eine duan :wink:…eh scho wissn Wer Billig kauft zoit nachher mehr …is a Richtig so :grin:

oba mir kauns eh wurscht seyn-muaß ja nit mit so aum Billig Plempi ummadumm foahrn :grin: :grin:

Ciao,ciao und lg PT

i woass as noch nitta…
bei e bleed, issa grössta online bordell,
kauff ich den satz woll nicht.
so +200 kost woll a kettenkit,morgen frog i mal den freundlichen vor ort…
auf a poor euken kimmts ma nit draufan.
was ein original suzuki ketten kit kostet werd woll koana wissen,oda doch :eyes:
weil i und meine 2 suzuki banditen,sein nit gor so guat auffanonda zu sprechen :rage:

de daten des kettensatzes sein 114/16/44

und do noch was zum muttertag

http://www.louis.de/_306bc376946d0aa7d98e72e62d50c75bfe/shop/brands/specials/75/video_megaeisen/video_megaeisen.php
griasserl silli

oiso umms geld gehts ma eh nitta,ob i do an fuffi mehr zohl is ma schnurri…
auf e blled (e bay) gehts so ab 150.- +16 versand…
wenn der örtliche so umm de 250.- is donn passt ma des a,
oladings darf er dann auch das kettenschloss vernieten
woasst eigentlich wemm der a wilbers vertrogs dandla is ???
griasserl und schönen muttertag an de pilli tant

meine münchner katana kollegen hobn eh olle auf 520 oda 525 umgerüstet,
i bin eigentlich liaba originale am fohren.
weil de geräusche sein ma relativ schnurri,a mowed lebt :grin:
griasserl vom opi aus de berg

wenns Glücklich damit saind …warum a Nitta :wink:…Nur Die Katana hod 100 und Deine 160 Ps (Bei Ähnlichem Moppal gewicht) da tät i mir des Nedamoi ansatzweise üwalegn a Aundane Kettn einzudurn noch dazua a schwächere :sunglasses:…oba wurscht :grin:…wos glaabsd wia lang Die hoitn tät ?

Lg PT

Keine Ahnung was für Kette du brauchst,bei mir ist eine 520,112 glieder,16/46,und das ist eine did…kann auch umrüsten auf 525,aber wozu? 20tkm ist eh gut für eine kette…

wos Er braucht is a 530 bzw 532 ga (Lt Technischem Daten von SUZUKI) …und wauna wos Besseres als Serie hobn will daun soita ebn a Verstärkte Nehmen ; Sowas zum Beispiel wie ichs oben eh schon mal Gschriebn hab :dizzy_face:…wenna ned Lesn kaun , oda will , solla doch Einedurn wosa glaubt dos für Ihn ebn Eineghert :grin: :sunglasses:

Produktbeschreibung

Das DC AFAM Kettenkit zeichnet sich durch eine optimale Haltbarkeit und hervorragende Passform aus.
Die Kette entspricht mindestens der Originalen und übertrifft diese sogar bei der Zugfestigkeit .

Der Ganze Schmafuh ist Zb unter anderem für ca 220 Eukn da erhältlich …www.motorrad-ersatzteile24.de

jeder so seine Bürde
bei mir de Batterie
bei dir de Kettn kriagst de ah beim Arbö Opi?

ist es das Wetter, hat schon wieder obergschneit (6 ° ) scheiß drauf!

mir haum kaane Berg owa
in der pannonischen Tiefebene regnets ah und hot okühlt auf 13 Grad
is zum Mowedfohrn a ned geeignet

wenn des reisst, krotzt di die Garantie neama, vamutlich.