Kauft Mehlwürmer

… Kinder, weil die Amseln finden jetzt keine Käfer im Schnee … :wink:

WÄH!! de san so grauslig… kotz

mfg tina

warum verfüttern? die verspachtelt man doch selbst :eyes: :wink: :grin:

greeeeez, ich

frißt auch Rosinen und geschälte Sonnenblumen

De mochn des scho sölba, a ohne Mehlwürma.
Wennst se fuattast störst nua de natürliche Auslese! :confused:

lg

du sollst sie ned lutschen, sondern schluckn … :wink:

jo. schräge vögel mochn des, I waass … :wink:

rosinen san ma zschod zum füttern - I hob nur bio … :wink:

‚meine‘ aumschln im hof, ca. 10 stück, versammeln sich täglich seits den schnee hod, gegen neun vormittags, zum fröhlichen beerenessen - der kletterveitschi gibt aber aa ned ewig was her, obwohl er eh bis zum 4. stock wuchert.
nachdem I eh mehlwürma für die krokis brauch’, kriegn die minirabn auch a bißl was ab - hülft viel und schodet niemaundem (außer den morituri) … :wink:

die natürliche auslese, jaja … 8-/

die natürliche auslese in der stadt is a totschlagargument, nicht mehr … was war früher da, henne oder ei ?

wozu füttern die förster die viecha im wold ? wenn die zdeppad san wos zu findn im winter, dann sollns gefälligst eines natürlich ausgelesten todes sterbm, maanst ned ?

die uhren ticken in wien eben anders, wasst eh - zumindest manche … oder genauer: einige, die den unterschied zwischen stadt und land selber kennengelernt, des denkn ned verlernt und selber ‚hart lebm‘ glernt ham …

du hast dich wiedermal nicht schlaugmacht warum de füttern.
hast di grad selber ins knie gschossn.

greeeez, ich

stimmt - ich hab mir gedacht, die füttern, damit die bleedn viecha im winter überleben … aaahhhh, jetzt versteh ich: die tuan a gift ins futta mischn … :wink:

bist’ da sicha ;-?

Leg ma kane Wurte in den Mund, de Red wor von den Vögeln und net vom Wild.
Des ane hot mitn ondan wenig zu tuan! :confused:

lg

wia waunn „wild“ und „vögeln“ net zaumpassn tätn. :cold_face:

Na, Ernst beiseite - wir füttern a auf Balkonien und kännan somit eventuell etwos zum Ausgleich beitrogn. Immahin fressns im Aussseeerlaund und in Norditalien alljährlich no imma de Singvogerln aus de gspaunntn Netze und rechtfertign den Blädsinn mit Brauchtum. So steigst mir sauer auf. :sob:

die natürliche auslese, die du einforderst, gilt deiner bescheidenen meinung nach also nur für vögel in der stadt ?
naja, wennst glaubst … :wink:

das hoff’ ich auch bei meiner fütterei - aktuell zählt die amsel lokal in wien zu den gefährdeten tierarten, das is ‚amtlich‘… die möglichen brutplätze werden einfach weniger …

abgesehen davon und weil die amsel ein nestflüchter ist, erwischen meine katzen jährlich, wenn die jungvögel noch ned gscheit fliegen können, sondern mehr hupfend um ihr leben raufn, 1-2 stück. letzte saison gar nix, da hab ich den gelbschnäbeln an dünnen ast in den hof gelegt, auf denen die katzen ned balancieren konnten … über die jahre hatte der bestand kontinuierlich abgenommen, heuer sinds das erste mal wieder mehr amseln im winter - war auch schon mal nur mehr ein einziges pärchen gewesen …

les nochmal nach. des hat an ganz andren grund :stuck_out_tongue:

greeeeez, ich

maanst die förster ? naa, die kaufm eh beim ja natürlich billa, die sterbm ned, wennsasi nix daschiassn … :wink:

Wennst trollen willst bitte:
Bin ma sicha, doss de Amseln ohne de Mehlwürma aussterbn werdn. :S

Bzgl ernster Diskussion:
Winterfütterung – Wikipedia
Is nur Wikipedia, oba wennst bei google des Thema eingibst findn sich genug Diskussionen von „Expertn“! :wink:

Fazit:
Wennst den gefiedertn Freindn hölfn wüllst muasst dei bestes tuan deren Störfaktorn zu minimiern und net noch weiter in der ihr Lebn eingreifn.
(Siehe Afrika ols menschliches Beispiel! :/)
Bei Wild is des noch wichtiga, oba wal de net fliagn kennan und noch weita eingegrenzt werdn a bissal ondast.
Oba trotzdem, gejagt werd doch meistens wegn Überpopulation, aussa es is amol a Vieh kronk, des gibt a zu denkn oda net?

lg

trollen ? wos is los ? du erklärstma, daß die viecha im wold nix mit natur zum tuan hom und daß es gaunz natürlich is, wenn die im winter gfiadad werdn und I wär’ da troll ? witzig … :wink:

des san vllt experten für ahnungslose. ich hol mir die infos von fachleuten und wennst untenstehendes liest, kriagst vllt a a ahnung, was los is - weil mei beobachtung (und des is des aanzige, des für mich in meiner kleinen hofwelt zählt…), die I dem schrotti gschriebm hob, hosd offensichtlich ned vastaundn … :

Artikel geschrieben von der Veterinärmedizinischen Universität (VUW):

Usutu-Virus hatte Amselsterben in Wien ausgelöst
Dabei handelt es sich um ein durch Stechmücken übertragenes, bisher nur in Afrika beobachtetes Virus.
Anfang April berichteten die Medien über ein Amselsterben, welches im Herbst 2001 die Amselbestände in einigen Gegenden von Wien und Umgebung so stark dezimiert hatte, dass derzeit eine verringerte Populationsdichte auffällt.
Prof. Herbert Weissenböck und Mitarbeiter vom Institut für Pathologie und Gerichtliche Veterinärmedizin der Veterinärmedizinischen Universität Wien untersuchten insgesamt 6 Amseln, welche aus Korneuburg, Perchtoldsdorf und Wien 21 stammten. Die pathologischen Untersuchungen wiesen auf das Vorliegen einer Virusinfektion hin, da bei allen Tieren massive Leber- und Milzschwellungen und eine leichtgradige Gehirnentzündung nachgewiesen wurde.

http://www.vogelfreund.de/index.php3?IDbericht=202&site=showbericht

na, des muaß I ned, weil des is bloß dei meinung.
olles, wos I tua, is, a bißl zuafiadan - und des nur so laung, so laungs überoll 30cm schnee hod. hosd mi ;-?

und daß I aum rothausplotz mit an transparent steh, in wölchem ich die obschoffung der stodt valaung, weil sunst die aumsln gstört wern … na, des werd’ I aa ned tuan … immahin singens 2x so laut bei mia wia bei dia und des stert mi ned … :wink:

De Mehlwürma ändan nix am Virus, scho gornet noch 12 Johrn, und de wenign de ihn net hobn solltn donn eigentlich mehr Fressn pro Schnobl übrig hobn, jetz wo ihre Kollegn Ex-Amsln sand, oda net?
A Logik hobn deine Fochleit…

lg