Joooohaaa!

[size=200][color=#6633CC]Harrr, Haaarrr :sunglasses:

Diesmal ned zu Spät :smiling_face: :grin:

Ollas Gaute zum 455 zigstn Purzltig , Du Oida Zsausl :grin: :grin: :grin:

wünscht da Pilli, Dem Sabbababy :smiling_face:

Feia scheen :smiling_face:, und auf Widasehn :grin: [/color][/size]

…des is fein liab von dir, DANKESCHÖN!!!

vlg aus velden, sabsl

…is schon wieda vorbei…oba donkdaschen trotzem :wink:

und nur fürs protokoll, schnwindlerin bin i kane…wenns jemand wissen hätte wollen, hätt er nur fragen brauchn…
is gaaanz einfach :wink:

Guten morgen gerry!

lg sab

aber doch auch von mir die besten Wünsche an die Fr. Sab. :wink:

ich wünsche auch - unbekannterweise :grin:

Happy Birthday Sabbaby!
Hoffe du hast noch kein Kraut gegessen, habe es eben erst gelesen.

…aber immerhin, donk dir schrottilein :wink:

lg

…so des gfühl das wir uns schon mal begegnet san… :wink:
Danke herr citycobra :wink: :grin:

lg sab

…na zum glück nit, danke auch dir andre!

Und, wie gehts dir so?

lg sabrina

…raketn, danke dir, unbekannterweise… :wink: :grin:

lg s

I schließ mi in Centi an!

Kaum amoi net im Forum, hat scho wieder wer Geburtstag…

Alles Guuute!

…jo i wor a so erschrocken, des konnst ma glaubn… :wink: :grin:
merci, ganz lieb… :wink:

lg sab

… do muas oba erscht amoi ana draufkumma das bei „JOOOOHAAA“ um an Geburtstog geht :grin: :grin: :grin:

Dem Fräulein Sabsi alles liebe auch in diesem Alfred und noch mal viel Gesundheit und großes Glick 4 Zukunft. (Schwindlerin du :rage:)

LG da Gerry :wink:

Sehen , erfassen , Antworten :sunglasses:…oda wiso?, üba Siebzg, sind lt Aufrufe eh drauf kumman :eyes:, woarn Nur ned in da Lage oda willens wos zum Schreibn :grin: Außadem a Normala Geburtstagsfredl, is eh Faad, zumindast für mi, und vor Allem in Dem Forum do :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :grin:

Scheenan Tag no :smiling_face: :grin:

Lg Pg

… weil, ich hab ja mal gefragt was Sabbaby bedeutet … :wink: aber damals war die Zeit eben noch nicht reif für ein „outing“ :grin:

LG da Gerry (kommt von Gerhard … deutscher Vorname der bedeutet „Stark wie ein Speer“ Germanischer Wurfspies auch GER genannt) :wink: OLLAS A BLEDSINN … eher müde wie eine Kuh und vafressn wie ein Elefant.