Jahreswechsel in Wien

24. Silvesterpfad - 690.000 Menschen begrüßten in Wien das neue Jahr | krone.at

Ja da war wieder die Hölle los … Parkplatz komischerweise schnell gefunden … beim Demel eine Stunde angestanden auf a Tischerl und eine Wiener Melange nebst Annatorte … am Graben wars nicht besser … meinen halben Glühwein haben andere verschüttet … und die StephansKIRCHE eher ein InnTreff für Touristen - keine ruhige Minute und sogar mit dem Handy telefonierenden Weiber gesehen … hat mit einer Kirche nichts zu tun.

Aber sonst wars wieder recht fesch in Wien :wink:

jo mei,i geh dem sylvester rummel ,gleich ausm weg wia de weihnachtlichen geschenks orgien :grin:
sylvesta in londegg
mitm weibchen und dem enkerl,de schwiegamutta besucht,gratis 800ccm getrunken ,vino rosso …
don a springerl bei da ex nochborin vorbei,noch a mol so 250ccm dermol oba weissen wein.
auf a holbe zwöfe hoamm :wink:
na jo,am obern balkon gschaut wia de irren ihr gööd in de luft joggen
:grin: :grin: :grin:
nett und gmiatlich wors

aso des enkerl hot natürlich a ausgedehntes spätnochmittogs schlaferl gemocht,wei wonns miat werd,is na wia soll i sogen a weibats holt :grin:
griasserl

Bin scho froh dass i abissl außerhalb wohn.
Gmiatlich an Doppla bei de Nobarn twschitschert und a bissl Dats gspült. Uma12e dann Feierwerk aungschaut. Nett wars.

Brav den Pavillion im Aug ghabt wo mei Moped drin steht, dass ka Raketn einefoart.

lg

… wie vielen armen Menschen in Österreich man mit den 10.000.000 Euro die heuer verschossen wurden helfen könnte … wenn man wollte.

… Zwaravasn haum mehrer zuzlt ??? :wink:

& is Leida imma no ned vorbei :cold_face:, Genau Zeitgleich eben Grod im Moment Direkt in da Nachboar Gassn ,15 zena Hieb-Wida a uneedige Knalla Serie :sob: …geht scho seit dems a Bissal Dunkl gworn is …Und Wer des mocht , brauch i a ned Bsondasd zu erwähnen , weyls eh Jeda weis , Ders Wissn will :grin:

Die Sind halt so :rage: :wink: :grin:

Lg Pg

Jo i ane und da Nobar ane

jo sowas Ähnliches is ma a Passiert, owa Ohne Nachboar :sunglasses:…Vielleicht no mehr :sunglasses: …owa Wer weis des schon noch so Genau …bzw i wills Goar ned Genau von mir wissn :grin:…Aundaraseits :eyes:Warum a ned is eh Jeds Joahr Bloß Einmal Neujahr :eyes: :wink: :grin:

Lg Pg

… Leit die sich aufregn wenn die Vignettn um 3 Euro teira wird. Wos do sinnlos in die Luft schiassn bleibt wurscht - is jo a Brauch :wink:

… ned sogn brauchn. :dizzy_face:

Mia dakennans eh scho aun Deina Ausdrucksweise in De Beiträg’ wiavüh Zwiemandln’st scho in da Birn host … :smiling_face: :grin: :grin:

… Gratuliere :wink:

… schau, immer bsoffn is a a geregltes Lem :wink:

… des is fia mi des foischaste Argument.

I brauch de Knollarei genarell ned und mia tan de Viecha lad (Hausviecha und Wüld, bsundast de Vegln).

Oba de Koin vun aundare is ma wurscht.
Ois nextas kummt no ana auf de Idee wiavüh orman Potschaln ma hölfn kennt um den Sprudl den mia olle unnedig vafohrn (oda goa umman Alex seine Doppla :grin:)

… wohr! :grin:

Dua Nit Hussn Oida Haspinga :grin: …kimm Liaba amol aus Deym Schneckn Heisl ausse :smiling_face: …Zeit dads amol wern noch Jahren :dizzy_face:

Du Nietn :grin:

Lg Pg

… in Froge stön :grin: :wink:

Drah ma ned die Wörta in da Papm um … Ma kaunn ois iwatreim. De Schiassarei is 4n Orsch - punkt. Des is MEI Meinung.

A Vegetaria sogt „mir derfn kane Viecha fressn weu des is Mord“ … passt. Die Viecher oba die aundare Viecha fressn derfn des weu des is ka Mord. Daher intressiern mi Vegetaria genau ned. Wer schon amoi gsehgn hod wie a Ringlnodan an Frosch oder Salamander vaspochtlt wir ma recht gem - der stirbt a ned human in dem Sinn.

… des uroide Sackl is afoch schiach wie da Zins und wü das des nia ana erfohrt … is so wie bei unsare Rennfohra … wennst immer allanich fohrst wirst immer da schnöste sein :wink::grin:

… samma eam afoch zdeppat dem Herrn Inschänjör :wink: :grin:

sowas hob i a scho Gedanklich in da Befirchtung ghobd :smiling_face: …Owa woasd eh Onki …Neue Zeit -Neue Wunda :grin:

is wia bey so aum Graun Erpl :sunglasses: -waunna Uns daun doch amol gsegn hod , wirda im Strahlendem Weiß , Sein Wahres Reines Ich, in Die Sonne halten , Oda sunst wohinn :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

PS. Ibrigens bin i Murgn Vormittag do in Leobasdorf in Geheima Mission , untawegs :smiling_face: …Vielleicht geht sich jo a Kaffetschal aum Rückweg Irgendwo aus :eyes: …Nur Leida bin i do ned wirkli Motorisiert da ich aun Lumpn Saumla Wurm nemman muaß :sunglasses:…woar da ned amol wos mit ana Inschrift -usw …woasd scho wo? :wink:

… muagn is eng mit Kaffee. Wenn ma des woin moch ma uns wos aus … daunn wie du wast jederzeit :wink:

Inschrift muass wortn … mir haum no ka Kozept wast eh … des Grob vawoitn 5 Leit … mehr wüst ned wossn :grin: