Is eigentlich kan von eich

… Eiergänger aufgfoin dass da große und berühmte El Neffe heite Geburtstog hod ??? Schaumts eich sakkra …

Lieber Neffe, da Onki wünscht da olles olles Guade und tua di ned kränkn … de Sacklpicker san kan Schuss Puifa wert :wink:

Gfrei mi schon auf unser Geburtstogspapperl muagn … :wink:

LieGrü da Onki :wink:

Wo steht das?
Woher soll ich denn sowas wissen?
Lebt der überhaupt noch?
Von dem höre und lese ich schon ewig nichts mehr!

Falls es ihn wirklich gibt: richte ihm die besten Glückwünsche von einem Yamahafahrer aus!

HU

…i schätz du manst ob i leicht an kenn! :wink:

tua i!

HU

…a so a Multipler? :sob:

Wia soi i wissn das da Huzifuz080399 da Fronz is, und da wanky080114 da Sepp?

Is des amoi ausgschriben wuarn? :eyes:

Oder hots do a Aussendung gebn? :rage: :rage: :rage: :rage:

HU

Olles Guate unbekonntaweis von mir a.

lg

Rechtschreibfehler kritisieren und mit an Rechtschreibfehler zu antworten des kann a was  muahahahahaha

sehr rechtslastig dein Beintrag. :wink:

des Monstale scho gschriebn hot - auif des muaß ma erst amoi kumman. :cold_face:

Richt eam a vo mir de bestn Wünsche aus und bereit eam glei drauf vua, dass es nächstes Joahr des söwe Ölend sei wird, weul i faung jetzt grod aun sein Nick-Nauman wieda zu vergessn. :dizzy_face:

…Rechtschreibfehler kritisiert? :eyes:
 
Ich habe mich über einen Schlampigkeitsfehler (unter befreundeten Usern) mokiert und schlampig (und im Dialekt) geantwortet! :eyes:
 
Oder sehe ich da was falsch? :eyes:
 
HU

olles guate zum wiegenfeste,
vo mir,und gib ehm nett sofüü zum essen :grin:
was den nick angeht ???den kenn i garnit und i bin doch schon a zeiterl in dem forum
lg silli

fixsakkramentnoamoieine, des hob i net gmerkt… :rage: :hushed:
 
jo, el neffe, ois guade!!! derfst jetzt a amoi mitn großn moped vom onkl spün??? :wink:
 
sunst derfst a amoi a klans rundal heie im juni mit an echt großn moped spün… so ois bruzzeltogsgschenkal von de leit vurm arlberg!!! :grin: :grin: :grin:

Der schreibt a mehr in dem kleinen, unbeugsamen Forum, ois doda … ungefähr 200%, weil da hat er erst 1x g’schriem, glaub’ ich … :wink:

… Bekaunte herüm? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

:smiling_face:

Die # von an zugelassenen Additiv aus einer JaNatürlich - Ingredienzienliste ;-?

na da muass i wieda mehr vorbeischauen ,im unbeugsamen forum,hab woll a zeiterl meine daten verlegt :eyes:
oba wieda entdeckt :wink:
lg und an unterhaltsamen tag,silli

Es ist gut, daß es die versteckte Höhle dort gibt.
Von der Gunst eines Grafen und dem Intrigenspiel seiner Lakaien komplett abhängig zu sein, is ned guat … aber was sag’ ich einem Nachfahren vom Andreasch und seinen Mannen … :wink:

 
und a bei eich hintam arlberg!!! :sunglasses: :grin: :grin: :grin:
 
und unsa hundal, de josy, is in tulln geborn! :grin:

is mitm lumpi woll a des selbe,liest a woll a was da olte votan für an semmel schreibt,oba selba schreibt a a nix.

pass nur auf, dass er do net nur Faktn saummlt, um Di besachwalten zu lossn, um ev. fiara aun sei Erbteul z´kumman. :cold_face:

Stöll da vua, Du kummst ham und de hoibatn Carrera-Autos ghäarn nimma Dir. :dizzy_face:

bei mir is alles rechtslastig, rechts der Gasgriff auf volllast rechts de Bremsen ned ausgelastet, und alles andere a.