Iphone 5

Iphone…„5“… ;D
First Look: iPhone 5 - YouTube

Lg

owa wenn des daunn da klassische ami-kaffee wird, wüll i eam sicha net!!! :sob: :sob: :sob:
 
host scho gheart, ob de äpp zum halloniern scho serienmäßig drauf is oda muaß ma de daunn a no extra im äppschtoooor kaufn??? :cold_face:

i hob denkt, du kennst di a aus mit dem zeig, walst vom oidn krempl gred host… :hushed: :eyes:

I geh jetzn anfoch amol von Sarkasmus aus…wal ihr jo bade des Video ongschaut und vastondn hobts. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Des wos de do den Leitln zum testn gebn hobn is auf jedn Foll VÜL bessa ols des olte Klumpat… egal ob Kaffeefunktion oda net. :smiley:

Lg

i sich des so: i brauch a telefon nur zum telefoniern, für sunst nix… oiso bin i amoi mit sichaheit net des zülpublikum für a eifon… :wink: :grin: :grin: :grin:

Entweda du checkst des Video net oda du bist geübt im Sarkasmus. lol

 
sehr geübt sogar!!! klar bei drei töchtern und zwei söhnen… das überlebt keiner ohne ausreichend sarkasmus und ironie!!! :grin: :grin: :grin:

a tal is mitgliefat wurn mit meine frau… :grin: :grin: :grin: und die aundan zwa san bei meine ex, oiso jetzt ah nimma… mittlawaln san scho olle außa haus! damit is fü leichta!!! :grin: :grin: :grin:

is mei pension auf jedn foi gsichat!!! :grin: :grin: :grin:

Im Video werd ane Amis a oltes Iphone 4 vurgsetzt mit da Behauptung es sei des neie 5er (welches es gornet gibt) und da Frog wie ihnen des neie taugt im Vagleich zum oltn… den Rest konnst da denkn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lg

und in dem gaunzn „heip“ um des deppate apfalfon drans olle wia wüd am radl… auf sowos kaunn i vazichtn, i find’s ned amoi mehr komisch, wia deppat de leit san… und wos manst, funktioniert des bei unsare eifon-tschankies aundast??? sicha net… :cry:

Is bei bade gleich…I kaf ma a Telefon für schnells Internet und zum hallofonieren…beim Iphone zohlst doppelt so vül wie bei Samsung und konnst net amol de Flashanwendungen aufmochn…nix für mir.
Und I beholt ma des Handy bis es niama geht, und net bis des nächste aussa kummt.

Lg

es gibt eh schon die eindeutige expertenmeinung vom grazer zum iphone 5. :grin: :grin: :grin:
 
und als fünffacher vater will er für seine kinder ja auch nur das beste. :smiling_face: :wink:

du vadrahst do scho gaunz schen wos… wöchane hendies meine kids hom, geht mi scho laung nix mehr aun und deswwegn hob i a no kaum graue hoor!!! :sunglasses: :grin: :grin: :grin:
 
und die edit-tant hot g’mant: experte bin i no kana, owa dfiar was i, wos i wü und wos net… :wink: :grin: :grin: :grin:

pilli, du mochst ma aungst!!! erschtns hast des net „G-Wing“, sundan „G-STRING“ und zweitns is der net aufblosbor, do is net fü do zum aufblosn… und hänga gibt’s bei mir net amoi zu ostan… und scho gor net in da hosn!!! :rage: :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

bis gestern hab i glaubt a ei-fön is zum trocknen der schambehaarung… :cold_face:

und zu ostern versteckt der grazer aa aufblasbare goldwing im 13en bezirk :grin: :grin: :grin:

aufblosbore wing? bunte leichn??? hobt’s ihr zwa wos z’vü graucht??? :grin: :grin: :grin:

daunn gebt’s ma a wos von dem zeig!!! i stöll jetzt sowieso die wing auf winterbetrieb mit beiwagal um… und’s beiwagal hob i schon! fünfsitzig mit soundsystem und hazung!!!

deina is owa zwa numman gressa ois meina… :grin: :grin: :grin: het ma a gfoin, owa z’vü PS… i brauch net mehr ois maximal 55 im stau zwischn lochau und bregenz… :wink: und bessa net braada ois mei moped, sunst t’schebbats… :hushed: :worried: :worried: :worried:

Warum hast du dann keinen LKW? :eyes:
:wink:

Dann knallts halt nächsten Frühling wieder mit dem Goldflügel. :grin: