Immer die lauten Motorradfahrer

Super Seite dazu (;

http://www.motorradlaerm.de/

eins hast vergessen die Akra Anlage ist um 7 Kilo leichter als die Originale und klingt einfach schöner
außerdem muß sich der Handel etwas ausdenken um solche Anlagen zu verkaufen das kurbelt die Wirtschaft an,
der Staat kassiert Strafen alle leben davon und allen Recht gemacht ist eine Kunst die keiner kann.
In diesem Sinne
ich behalte meine Brülltüte
griasserl :grin: :grin:

Bleedsinn :grin: …da host Deine Wirklich Lautn :grin: :sob:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=I9uYwP5wa1Q

.is Nur a Beispiel …woast scho das in Ö …ca 4 Mio- Gschissane 4 Radler unterwegs sind :rage: -im gegensatz zu de poar Moppaln :smiling_face:…und wenn Nur 1 % von De Käfigla so Deppat is und Eana Auspuffal ausrama dann sind ma eh scho bei Genug :wink: …und aussadem foahrns im Winta a Deppat ummadumm :sob:wosd scho laung koan 2 Radla mehr sigst. :dizzy_face:

Lg Pg

Die Homepage könnte ja glatt vom Club der senilen Verkehrsmumien (VCÖ) stammen. Ok, innerhalb geschlossener Ortschaften muss man es ja nicht mit 12k RPM krachen lassen - 8k sind für adäquates vorankommen ausreichend. :grin: :grin:

…Senilen Verkehrsmumien :grin: :grin:…jo schee warads wenns so wär :cold_face: …daun kennt is glei im Steffl zu de Aundan dazua legn…De wo scho länga Endlich Eanane Deppate Bappn hoitn :smiling_face:…Leider ist Dem Aber Nicht so :sunglasses: …Die Jetzigen Hetzen munter weiter :sob: …des kannst glaubn :wink:

Lg Pg

lieber pilli

1.) sind nicht alle 4 mio gschissen

2.) entschuldigt das nicht,

dass auch unter den 2radlern so deppate gibt, die den DB killer auch noch rausschraufen, weils eana noch immer zu leise ist

wen wunderts, dass anrainer in manchen gebieten auf die barrikaden steigen

resultat

geschwindigkeitsbeschränkungen und fahrverbot nur für motorradfahrer

chris

I muaß dir leider recht geben, eigentlich ned leider es is aanfoch so: es könnt’ sein, daß der nächste idiot, der sei greiwe in wien auf ana x-beliebigen hauptstraßn in den drehzahlbegrenzer draht und mit gut 1 kilo daherschwingt, im vorbeiglühn an rempler von mir kriagt, wenn er ned schnöll gnuag is. leider … :wink:

ich hab nur die startseite gelesen, aber die is nicht vergleichbar mit den dodln vom VCÖ - daß der ‚db-hunter‘ recht hat, wissen wir alle (motorradfahrer) - manche halt nur insgeheim.

und den paar wirklichen deppen, denen es ein unheeeiiimliich großes zumpferl macht, wenns bei jeder noch so unpassenden gelegenheit ihre ‚macht‘ über das lärmempfinden anderer menschen anwenden, g’hört einfach der arsch ausg’haut - von den motorradfahrern selbst, ned von deren ‚feinden‘ …

werter Sciron :wink: …i woit auch nicht da Irgendwas Entschuldigen , weil i selber seit Jahren Nur mit Pfeifferl fahr.Also pack i mi zuerst selba an Der Eigenen Nosn :wink: …Warum i des in Vergleich zum Auto und auch LKW überhaupts erwähnt habe , ist Die Tatsache das es eben Allein von der Wesentlich Größeren Anzahl so ist das Die eben Den Meisten Lärm verursachen . Des heist aber Nicht wie Du scho Richtig Gschrieben hast das Des bei De 2 Räder , mit Murl ned auch so warat -NUR Ihre Zahl ist einfach Wesentlich Geringer . i kann Die jo mal gern Einladen aus Deina Verschlafenen Provinz :grin: ins Schöne Vindobona ,und glei mal das eine Oder Andere Gut- Luftige :grin: Cafe oda Würschtl Standl am Gürtl , mit Dir zu Besuchen :wink:…do kömma Uns dann in Ruhe driba Unterhalten …WER DIE WAHREN SCHREIHÄLSE DER STADT SIND UND WER NICHT …Vorrausgesetzt Du Stehst auf Uffta,Uffta Tecno Musik …weil Die hob i a no Vagessn zu erwähnen …obwois bis Tief ind Nocht hinnein als Wahre Gottheit Angebetet bis zum erbrechen aus De Käfige erschallt …Natirli voi aufdraht …wosn sonst :grin:

Lg Pg

Nana pille, falsch: es geht ned um den hintergrundlärm, der is unterschiedlich groß und am gürtel größer als in der wilhelminenstraßn - diejenigen, die in der wilhelminenstraßn den großartigen zampano spieln, des san die oaschlecha - am gürtel follns eh ned auf.
und der sciron wohnt a ned grad weit vom mond weg, den brauchst ned irgendwohin einladen, damit er weiß, was laut is …

Jeda hod sei Meinung :wink: -ist auch Gut so …und wen i Einlad oda ned -mog Bitte imma noch mir überlassn seyn Danke!..Sein Mond is trotzdem ned Der von Wien

Lg Pg

najo— laut is relativ und des absolut! :wink:

i hob bei meim daumpfschiff de zwa letztn pfeifaln mit da isomattn drum herum ausseghaut… warum? erschtns worns im weg und zweitns muaß i jetzt nimma dauand mit wechselstrom/gleichstrom vui krass durch de gegend tuckern, nur damit ma net irgenda gehinramputierta zechnwoggla ins moped rennt… furher hob i’s amoi probiert, ohne radio, nur mit dem saunftn säusln vom sechszüllinda, do san ma de deppatn an hoim meta vurm vurdaradl hingsprungan und worn bes, wal i’s fost neamma dabremst hob… oiso acdc vui aufgrissn, damit de deppn a üwalem kennan… und daunn wor i erscht wieda da depp, wal mei radio so laut wor… :rage: :rage: :rage:

und jetzt, wo de pfeifaln vön und mei moppal daherbrummelt wia a oida 911’a, jetzt passt komischaweis, jetzt stört a mei radio neamma… sui ana de deppn vastehn… :cold_face: :rage: :sob:

werter Hr Grazer :smiling_face:

Bitte -3 Frogn : :wink:

1-heart sich Dei Riesn Reibn , genauso Gschissn aun wia der Goif im Video?-Ja -Nein

2- Fährst auch Stundenlang Sinnlos ummadumm mit VOI aufgedrehta Mukke; oda Foahrst meist Nur EINMAL a Jeweilige Strecke(weensd auf Tour bist)…um dann nach Längerer Zeit wieder zurück zu fahren ?.

und 3 -Wo Wohnst? …in ana Klan Stadt in Voralberg …oda doch in Wean wos ca 800.000 Zugelassene Fahrzeuge zumeist Autos gibt …Da wo Die meisten Irgendwie sowiso jeden Tag im Verkehr sind …da wurden Die Ganzen Fremd Zugelassenen Die auch dort Fahren oder zumindest durchfahren goa ned Berücksichtigt…Und komm ma jetzn ned wida mit Graz :dizzy_face:-oda Linz …schau auf Die EW Zahl …dann weist warum

Oiso wos soi dann der an Den Haaren herbeigezogene Vergleich …des is für mi ofach nur lachhaft …Desweiteren machts Natirli a bei de Moppaln aun Untaschied ob Ana mitm Erstn gang und 14000 r/min durch Die Stadt Gondelt oda ob a oida Opa auf Seyna Goid Wing gmiatlich durchs Ländle foahrt und an Radio dazua braucht :grin:…Des is a Altbekanntes Trottel Thema …wos immer Verschieden Meinungen geben wird …Nur eines steht für mi Wirkli ausser Frage , das es in Einer Stadt wie Wien immer Lauter sein wird , als in am Kleinen Ort …brauch i Eigentlich ned erklären -odrr :dizzy_face:

Lg Pg

pilli, hier meine höchst nennenswerten antworten ( :wink: :grin: :wink:) :

1.) na, vagleich net an guif mit mein moped! des is a beleidigung, des kost di mindestens a trankl, wenn i wieda im raum wean bin…

2.) wos is sinnlos? i kurbl de wirtschoft aun und sichare oaweitsplätz! owa 10 moi den riegl auffe und wieda owe is ma z’deppat…

3.) mir sand a scho weana und münchna furs moped ghupft und münchn is gressa ois wean…

4.) obwuist de frog net gsöllt host, mir hom in bregenz a lärm wia bled, fur oim, waunn de schrumpfgermanen wieda olle kreizungen dicht mochn… oiso von freitog mittog bis saumstog auf’d nocht…

lg grüße vom bodensee, da klanen pfützn am aundan end

dei herzlicha Grazer

Scheenan Tag noch und Lg aus Wean -Pg

komischaweis kummt mir münchn gressa fur ois wean… wurscht… und wer bitte is da monaco franze??? muaß i den kennan???

jo, de zoin san scho im po sand… oda so…

najo, so gsegn homma’s eh ruhig do, mir geht nur de sudarei von wegn laute mopeds am orsch! sicha gibt’s gnua vuikoffa, de mit brülltütn sinnlos hundat moi de söwe stroß hin und her fetzn, owa de gibt’s a unta de dosntreiwa! nur auf de san’s no net eingschossn de damen und herrn grün-altersnaiven… imma nur auf de mopedistn, weu de hom ka knautschzone…

Du Banausn :grin:…freili muasst Eam ned kennan :sunglasses: …weyl Den kennt ma ebn :wink: …is Eina Da Berühmtesten BIKA :grin: , von Minga -heast :smiling_face:…Intanazional sozusogn :grin: …weyl Denglisch kanna jo a. :smiling_face:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=V7O0vfCP1G4

Da schau Hr …Gratzer :grin:…Anfänga Kursus :smiling_face: …damitst a Ollas Richtig vaschteschd :grin: :grin:

- YouTube

Deine Logik hat aber auch einen entscheidenden Fehler:
Es kommt nicht nur auf die Anzahl Fahrzeuge an, sondern ob diese Rollen oder ein dauernder Stopp&Go-Verkehr stattfindet.
 
Seit der 2€-Maut für den Pfändertunnel hat sich Bregenz wieder etwas beruhigt, aber womit Vorarlberg zu kämpfen hat, ist der Einkaufstourismus, der sich Woche für Woche in die Städte drängt und Einkaufsläden aller Grösse verstopfen. :eyes:
Dafür tragen Schweizer rund 6 Mia € in die grenznahen Gebiete. :wink:
 
Okay, ich werde mich auch mal entweder in den Louis in Lochau oder das Polo Pendant in Konstanz kämpfen. Warum? Meine Favoritenhelme (Shoei XR-1100, X-Lite X-702/802) kosten dort rund 300€ (inkl. 20% MwSt) statt 500-600 Fr. :cold_face: :eyes:

da hast Dei Logik :wink:-und Selbsterdachte Warheit über Stop and Go :wink:…Die Tangente in Wien …wohlgemerkt immer noch Stadtgebiet und noch Nicht Vorort…ist eine Der Stau Geplagtesten Strassen abschnitten Österreichs überhaupt (Der Wiener Gürtel wurde da noch ned Berücksichtigt , weil da gehts Ähnlich zu Tag für Tag . Nur nicht mit Ganz soviel Fahrzeugen …aber immer noch Genug .Auch Du kannst Dir Die Oben angebenen Zahlen nicht Real vorstellen , bzw willst es Nicht…Überhaupts , :grin:…was willstn da Wieder Groß Klugscheissn …wennsd Nedamal in Der Stadt lebst , von Der ich Rede sondern Allenfalls a paar mal zu Besuch warst …Und daher vom Alltäglichen so Gut wie Nichts wissen kannst-Diesen Satz konnt ich mir jetzn leider nicht verkneifen :wink:…Außerdem i red jo a need üban Züricher Stadtverkehr wo ich mich a need auskennen kann , weil ich dort so Gut wie Nie war-Also :sob:

Sali Pg

Bild :Wien Süd Ost Tangente …Eher noch Harmlos …weils Oft in Alle Beide Richtungen so aussieht :sob: …vor Allem durch Ständige Baustellen und kleinere Unfälle . Allein Die Reperatur und Umgestaltung der Hanson Kurve woa a Chaos pur …