Ihr werdet das E schon wissen

Laut EU ist ab sofort statt der Bezeichnung " Christbaum " die religionsneutrale Bezeichnung:

" Extrem beleuchtetes Nadelgehölz mit Religionshintergrund " zu verwenden.

aber ohne Migrationshintergrund nehm ich an :wink: :grin: :smiling_face:
defens jetzt im Kindergortn no an Adventkranz aufstellen?

Is net wurscht, bei den migrationshintergrund, den das christentum selber hat?

… deppata wird, steht jo eh scho laung fest!

Volksschule: Streit um Kirchenlieder - noe.ORF.at

:rage:

… olle religiösen Sektierer auf dera Wöld am Gnack packd und an die Wand gstöit, egal wos fia a Richtung de spinnan … und scho weard die Wöid scheena …

… wenns noch mir ginge gabats a in jedm Klassnzimmer wieder a Kreuz und wem des ned passt der is herzlichst aufgefordert seinen Lebensbereich zu verändern.

…i denk ma dabei immer… WOS WÜRDEN jene Länder tun, bei denen de Christn z.B. ned so hoch im Kurs stehn… von maunchn Ländern WEISS ich es… bin NICHT dafür das wir das Selbe mit Andersgläubigen tun, aber SEHR WOHL dafür unseren „Mainstream“ (damit mi de Jungan a verstehn) beizubehoitn!

Obwoi, waunn ma so weitatuan, hast ehh boid a jeda Zweita Mohamed und hod tiarkische Wuarzln… :eyes:

… die Schweiz ! Die sogn wos sich vüle denkn.

sowos wie DIREKTE Demokratie!

UND Leit wia in Rochal, dem des scheinboar a ned passt… :eyes:

Waunn a owa wiedaamoi raunzn tuat… i tauschad glei mit earm! I schenk earm mein Poss waunn a ma in seinen gibt! :smiling_face:

koa Tschänz :sunglasses:

Die Bleiben scho unta sich-auch :wink:

weyl a Weitere Ungerechtigkeit is…Schon amol Probiert ois Westlicha Europäa, evtl a no mitm Christlichen Glauben a Tirkin zu Heiraten ?..Es mindeste wos sein muaß is zum Musl Glauben zu Konvertieren , wenn überhaupts :sunglasses:…oda no Bessa Sie warad Dei Freindin …und Deren Familie …kimmt Hinter des Klane Geheimniss :sunglasses:…Na Servas und Guat Nacht :grin:. NEIN Die wahren Rassisten sind Genau Diese-Die wo sowas Lt Ihren Gesetzen überhaupts erst so Gut Wie Unmöglich machen . Auch wenn des ned Jedermanns Sache is-Vielleicht a Tirkin üwahaupts Heiraten zu wollen …Trotzdem ändert des Nix an Der sog Ungerechtigkeit . Und wos De Tirkischn Maunna von De Europäischen Frauen halten -bzw welchen Stellenwert Die bei Denen hobn , kaun ma Jedn Tag in Irgendeina Zeitung lesen . Freilich sinds ned Alle a so …Aber eben Deutlich ZU VIELE und auf des kommts Letztlich drauf an . meiner meinung nach haben Die Die Niederlage von 1529 und 1683 Nie Vergessen , es wird auch Deutlich dortn in der Schule gelehrt , was es mitm Goldenen Apfel Namens Wien auf sich hatte …Die wahren Menschen mit Geistes Stärke sind in dem Fall wida amol Die Österreicher …Weyl Die Meisten haben Das Gemetzel inzwischen Vergessen oder vergessen müssen :grin:…weyls ja Dank Rot Grün Politik in den Schulen nicht mehr erwähnt wird :wink:…Viele Orte so wie zb Mödling waren bis auf a Handvoll Leut Komplett Ausgerottet…Wens nach mir gangat …Derfat alanich deswegn koa Anziga Tirk mehr do im Landl seyn …zumindasd ned in da Hundertausender Zahl wia Momentan …Owa Glicklicherweise gehts jo ned noch mir :grin:

des wos i da Gschriebn habe , hat Überhaupt Nix mit Verhetzung , Rassismus oder Sonstigem zum tun …Es ist Und Bleibt Lediglich Die Geschichtliche Warheit …Die Viele 1000 mal Genauso Bestätigt wurde wie Sie Heute noch Geschrieben steht . Wurscht obs Den Politikern passen mag oda ned .

Lg Pg

…so a Zweckentfremdung von dem Wort gabs eh schon amal :cold_face: …Mit Fürchterlichen Folgen :rage: :sob:

oda :eyes: in Nur noch Gaunz wenigen :grin: :smiling_face:
…bzw De wo scho es Kreiz aun Nikolausi , unds Schweins pappi Essn Vabotn hobn :wink:…Außnahmen gibts Nur - mit Pflicht Schädl Tiachal ,bei De Weiwa , und Vor -Hau :sunglasses: -lose Buam…Des werd fei ,Jedn Tog in da Fruah Streng Gleibig Kontrolliert :wink:

Obast Redl :wink:

Owa es gibt jo auch zb . Die Mit da Stoarkn Haund :smiling_face: :sunglasses: :sunglasses: :grin:
…beim Leut Vaorschn sainds Olle Gleich Guat -auch Ohne Immi und Glaubns Hintagrund :sunglasses:

Es Insaratn Faig Mandai :grin: will aun Oarbeitslosn Architekten trösten :wink:
"und Sprach: :smiling_face:

Oiso waun i ned da Kanzla wär dann tät ich auch Häusa Baun :wink:

Darauf da Architekt: :smiling_face:
„Jou und -waun Sie ned da Kanzla wärn- würde ich des auch!“

So is es !