Ich bräuchte mal nen Rat

hallo! Mein Onkel will sich ne stärkere maschine zulegen und hat mich gebeten mich mal umzuschaun, weil er nicht so der internet freak ist.

ich habe ein Angebot gefunden das gut passen würde, allerdings weiß ich nicht ob das jetzt so gut ist.

http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-1031868-kawasaki-zzr-1400

In der beschreibung ist von einem lagerschaden die rede und dass der Motor neu aufgebaut wurde. was heißt das jetzt genau? kann mir wer das pls erklären?

da des a händler is und des wahrscheinlich von einer werkstatt aufbaut wurde, würd ichs nehmen, und schaun dass i in die ersten3 monat glei moi 30 000km drauffahr. wenn dann nix is, kann mans auch langsamer angehn.
(wegen der gewährleisung warads. wennst an tag nach den 6monatn draufkommst dass was nit passt hast die arschkarte)

aber warum so a unfladiges riesen radl?
suzuki B-King is vüüüüü schena :grin: :grin:

greeeeeez, ich

wia olt issn dei onkel wenn a mitm i net probleme hat ???
was fahrt a den aktuell für a mowed ???
ob a 1400data da passend ist ???
will er überhaubt so an plastikbomber,der ausser am bandl nix bringt ???
is jo ärger wia wonn a 18 jähriger fragt.

mfg

…hod’s a Loga z’nudlt… hast de restlichen Innereien hobn KA FREID iwa de „Bresln“ g’hobt!
Da owa, wia da Maiya schau schreibt des a Händla ist, soit des passn!

I steh jo ehrlich auf des dicke Schiff, fiar sei Klass irgendwie spacig scheen!

Owa da Silli hod a recht mit dera Frog… WOS wüh den dei Aunkl mit dera Reibn tuan??? Zu Zweit auf Urlaub, oda wenigstens IMMA zu Zweit untawegs??? Mit Koffa, Zimma, Kuchl, Kabinet???
Weul DAUNN mocht der Daumpfa an Sinn… sunst wohl eher weniger?!

Der foat seit guad 25 joa (der is um de 50) wos er momentan foat was i ned genau, is a honda mit iagndwas um de 1000 kubik. jo eig mant er söwa eh a er miassat si mehr mit m internet beschäftign, owa er googelt sogar google.
er hod mi hoid gfrogt ob i moi schaun kann was sunst so in österreich gibt, weil er foat imma zu de händler und schaut was so ham. Er hätt vor allem gern a bissl an preisüberblick und suzuki mog er ned.

Er mog eigentli vor allem honda, aber kawa find er ned so schlecht

Nau, daunn frog amoi weiter… viieleicht foid ma a SUPA Tip fiar dein Onki ein…dideldum

warat sowas vielleicht passent
http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-999214-ducati-multistrada-1200-s
oda a diavel zeigs :wink:
do würd i a wieder a gebückter,is aber woll keine in österreich zubekommen
Ducati Desmosedici RR – Wikipedia

obwoll a tausender honda is schon schwer zutopen.
lg

a leben ohne suzuki ist a möglich :grin:
und es lebt sich gut :sunglasses:
griasserl

Mia gfollat de zzr eh ah, er mant es muas was sportlicheres sei, er wü ned so a bmw gs weichei werdn mant er imma xD

I glaub er mog de suzis ned weil a freind vo erm mittn im foan an verreiber oder so ghabt hod und gstiatzt is. Übrigens wü er unbedingt abs. Erm is des wichtig. Auf den sonstigen elektronik schrott kann ma si jo ned valossn und sei traktionskontrolle sabd d linke und d rechte hand xD

…koa Übarraschung dasd Jetzn auch auf Einmal Dein Eigener Onkl Bist :grin: …vom Student , bis zum Chemika :eyes: ,üwan Achtal Sudarantn :eyes: …Spielst Alles Stückln :wink: inkl .Mehrfach Nick zumindest in Früherer Zeit …bzw Willst halt Spieln :sunglasses:…is ma owa a ned so Wichtig …für mi frogsd Lediglich in Deynem Gaunz Eigenen Intaresse De Leut aus :sob:…und wos mi daran stört ist ned Die Tatsache dos des so is , sondan dosd Se gern für Deppat vakaufn mechst .Nur Die Eia dazua hosd ned :wink:…dosd amal Endlich Klartext schreibst :cold_face: . Noch Deiner Aussage miaßat jo daun Dei Onkl in meym Alter seyn …und i bin scho a Computa Depp :wink: …owa Ana :eyes: , noch dazua aus meiner Generation …Der zwoar UNBEDINGT a ABS brauchat, und auch zu wissen scheint wos des is …owa hier ned fähig oda willens ist Sich Selba zu Wort zu meldn?? Na des brauchst ma ned einedruckn …De Gschicht kaunst aum Dodn Hund vazöhn , waunsd einen sichst …

Wenna wos wissn will solla Sich gefälligst Sölba aunmeldn und fragen …wias Jeda Normale Mensch eben so macht -odrr? :dizzy_face:

Lg Pg

I wü weda di no sonst wen vaoaschn.

I frog so vü weil i froh bin a forum gfundn zham bei dem hoibwegs nette leid san und ma ned dauand vaoascht wiad.
Anscheinend hosd du in deim beschränktn blick was übersehn.
Ja i bin chemie student. Wos hod des jt damid ztuan?
Wegn de achtal woit i nach erfahrungen frogn. Wos is daran schlimm?
Mei onkl hat mi letztns gebetn mi umzuschaun weil er si im juni was neichs hoin wü und ned zvü göd ausgebn wü.
Wozu isn a forum deina meinung nach da wenn ned zum fragn stelln und si austauschn.
Des anzige mit mehr accounts woa von am automatischen account weil i mi vor ewigkeitn angmödt hab und mei laptop si automatisch eingloggt hod. Des hob i dann an 1000ps gschribn und mein oidn acc löschn lossn. Da gehts weder um betrügn no um vaoaschn. I hätt gern a nette community mit der ma si austauschn kann, benzin redn ko und vll leut findt mit denen ma ausfoan kann

Wenn des a problem fia di is konnst di bei mia mödn dann setz ma si moi zam und du sagst ma des ins gsicht.

Oiso warum ned glei a so :grin: …Dankscheen für Die Klare Ansage :wink: . Des mitm ins Gsicht sogn is kao Problem für mi .Die mich Prsönlich kennen wissn dos des so is …und i mir do auch Nix scheiß ,und i mi sicha ned hinta dem Deppatn Pc vasteckn brauch -weyl Wem wos ins Gsicht sogn warad Sicha a ned es Erste, und watscheins a ned es Letzte mol :wink:. Wennsd dabei bleiben soitast do herin, wird sich im Nextn Jahr Genug Gelegenheit ergeben bei da Anen oda Anderen Ausfahrt , oda bei Irgend am Treffn wos um Moppaln geht , dos ma des bered. bei da Gschicht mit Deim Onkl , bleib i bei meiner meinung , wos i vorher gschriebn hob . Außadem bin i sowiso a Bissal Hacklig wenns um MK 1971 Sympatisantn geht . Wennsd jetzn noch Dei Unsägliche Beratungsresistenz zum Thema Moppal aufgeben dadsd , kannt sogar i für Di sowas wie aun Zarten Anflug ana Gewissen Sympatie empfinden . i mogs ofach ned Die Jungan Großmäula , Die vom Moppal foahrn und vom Leben , Wenig bis Null Ahnung haben …Oba Redn Schwingan dos am Schlecht wird :cold_face: . Lerne erst amol es Leben ,unds Moppal foahrn -und Versuche zu überleben. Dann: höre Zu was Dir Ältere sagen , und versuche des umzusetzen . mit Älteren woar ned unbedingt ich gemeint …i woas scho dos i Selba Genug fehla hob …oba i gib des im Gegensatz zu Vielen Anderen wenigstens auch zu -und versuche den Einen oder Anderen Fehler auch EHRLICH abzuschaffen ,und ned Nur zu Probiern …weyl Probiern duan de Hund :grin:

in Diesem Sinne ! :wink:

Lg Pg

SERVUS,
von mir hat so eine 1400er, ist damit recht zufrieden, er ist auch so mite 40. das einzige was ihn gestört hat war die sitzposition, die hat er mit einem etwas höherem lenker ausgeglichen jetzt kann er damit auch längere touren problemlos fahren.
ist halt wirklich a moppal für lange strecken, auf engen passkehren wird’s schon anstrengen das ding zu bewegen - laut seiner aussage - verbrauch ist auch ok mit gut 7l.

aber grüner nacht flug,- du darfsr sie trotzdem erst nach deiner Probezeit fahren, weil die kannst auch ned drosseln, weißt eh, maximal 98Ps darfs offen haben.

dann soll er sich mal die Honda VFR 1200 anschauen. a grossa sport-tourer. leider gfoits ma ned, daher fohr i des ding ned. wobei i jo eigentlich scho eher a honda-fohra warat. nur seids die CBR 1100 XX nimma bauen, homs (meiner meinung noch) kan gscheidn ersotz mehr zsaumbrocht bei honda. die neiche VFR gfoit ma wia gsogt ned, owa des is gschmockssoch

oiso des solltest ma genauer erklähren ???
will abs—traktionskontrolle in linker und rechter hand.
i könnt auf abs verzichten,weil ich liebe einen harten druckpunkt und scharfe bremsen.

wo ist das bevorzugte einsatzgebiet für das neue motorrad ???
a.)viele passhatzerln?
b.) flotte überlandfahrten,
c.)autobahnbummeln ???
wenn a.) a noggate fz1,oda fazer
b.) sporttourer yamaha fjr13oda 1400
c.) r1
falls doch mehr flöhe da sind, die ducati meute,oder de engländer.
die 14er kawa wäre letzte wahl,davor a rx 1000.
nur 1 versteh i nitta,wenn a so um de 50 is sollt a schon wissen was er will,
aso a aprülia v4 warat a a heftiges fahrzeig.
lg

Hod si erledigt er hod si irgnd a r1100r vo bmw oder so kauft (nachbar hod erm an guadn preis gmocht. Was der teifl warum er des jetzt gmocht hod

Edit: woa ka r1000r sundan r1100r xD

  1. is ned für mi obwohls ma gfollat
  2. i hob scho a weile ka probezeit mehr. I derf mehr foan

Wos für beratungstesistenz? Weil i a bia frogn stö?
Und wöche gschichtn soll i vazöhn?
Den anzigen rat den i bisher gebn hob woa in sachn anfängermotorrad weil i da de beliebtesten durchprobiert hob und mi dadurch a bisl auskenn.

Mach dir nix draus, es gibt immer noch viele Leute, die glauben alles was im Internet passiert, geschrieben wird etc. der Realität entspricht bzw. schließen sie daraus auf das reale Verhalten der Personen.

versteh i jetzt nicht,ist ja ein rückschritt,
a so a schlechte honda gibts gornitta,als a bmw ist…
oba jetzt ist er eh da wo er nicht hinwollte :grin:
:grin: bei anera bmw ankemmen…zzzzzz…
do hätt a sich a suzuki a kaffen kennen.
es gibt eindeutig die besseren superbikes al a bmw 1000 rr
lg