Hä? - 8.11.2013 11:22:41
|
|
|
GreenNightFlight
|
quote:
ORIGINAL: Pilgram1 quote:
ORIGINAL: GreenNightFlight I wü weda di no sonst wen vaoaschn. I frog so vü weil i froh bin a forum gfundn zham bei dem hoibwegs nette leid san und ma ned dauand vaoascht wiad. Anscheinend hosd du in deim beschränktn blick was übersehn. Ja i bin chemie student. Wos hod des jt damid ztuan? Wegn de achtal woit i nach erfahrungen frogn. Wos is daran schlimm? Mei onkl hat mi letztns gebetn mi umzuschaun weil er si im juni was neichs hoin wü und ned zvü göd ausgebn wü. Wozu isn a forum deina meinung nach da wenn ned zum fragn stelln und si austauschn. Des anzige mit mehr accounts woa von am automatischen account weil i mi vor ewigkeitn angmödt hab und mei laptop si automatisch eingloggt hod. Des hob i dann an 1000ps gschribn und mein oidn acc löschn lossn. Da gehts weder um betrügn no um vaoaschn. I hätt gern a nette community mit der ma si austauschn kann, benzin redn ko und vll leut findt mit denen ma ausfoan kann Wenn des a problem fia di is konnst di bei mia mödn dann setz ma si moi zam und du sagst ma des ins gsicht. Oiso warum ned glei a so ..Dankscheen für Die Klare Ansage . Des mitm ins Gsicht sogn is kao Problem für mi .Die mich Prsönlich kennen wissn dos des so is ..und i mir do auch Nix scheiß ,und i mi sicha ned hinta dem Deppatn Pc vasteckn brauch -weyl Wem wos ins Gsicht sogn warad Sicha a ned es Erste, und watscheins a ned es Letzte mol . Wennsd dabei bleiben soitast do herin, wird sich im Nextn Jahr Genug Gelegenheit ergeben bei da Anen oda Anderen Ausfahrt , oda bei Irgend am Treffn wos um Moppaln geht , dos ma des bered. bei da Gschicht mit Deim Onkl , bleib i bei meiner meinung , wos i vorher gschriebn hob . Außadem bin i sowiso a Bissal Hacklig wenns um MK 1971 Sympatisantn geht . Wennsd jetzn noch Dei Unsägliche Beratungsresistenz zum Thema Moppal aufgeben dadsd , kannt sogar i für Di sowas wie aun Zarten Anflug ana Gewissen Sympatie empfinden . i mogs ofach ned Die Jungan Großmäula , Die vom Moppal foahrn und vom Leben , Wenig bis Null Ahnung haben ...Oba Redn Schwingan dos am Schlecht wird . Lerne erst amol es Leben ,unds Moppal foahrn -und Versuche zu überleben. Dann: höre Zu was Dir Ältere sagen , und versuche des umzusetzen . mit Älteren woar ned unbedingt ich gemeint ....i woas scho dos i Selba Genug fehla hob ...oba i gib des im Gegensatz zu Vielen Anderen wenigstens auch zu -und versuche den Einen oder Anderen Fehler auch EHRLICH abzuschaffen ,und ned Nur zu Probiern ...weyl Probiern duan de Hund in Diesem Sinne ! Lg Pg Wos für beratungstesistenz? Weil i a bia frogn stö? Und wöche gschichtn soll i vazöhn? Den anzigen rat den i bisher gebn hob woa in sachn anfängermotorrad weil i da de beliebtesten durchprobiert hob und mi dadurch a bisl auskenn.