Ich bin stolz bekannt zu geben

… dass ihr auf der BIKE 2013 die Möglichkeit haben werdet euch ein Autogramm von der berühmten einzigartigen TinaRacing holen zu können. Verpasst diese Gelegenheit nicht.

Termin: Samstag 20 April beim 1000ps Stand.

Hier schon mal ein Vorgeschmack :grin:

Bist du sicher, dass die Tina nicht verschlafen wird? :eyes: :face_with_diagonal_mouth: :wink: :grin: :sunglasses:

lösch des Foto!!!

lol! schaut jo voi paniert aus :stuck_out_tongue:

De selber mal an - du pannierts hendl mit ana mönchsmattn :grin: :sob:

He, Lumpi, bist du auch dort :eyes: ? Das ganze neue Moped-Zeugs geht mir zwar am A vorbei; aber bei guter Witterung :smiling_face: (soll nie mehr Salz spüren) könnte der M anständig Auslauf kriegen :wink:. ingwio wäre bestimmt auch mit von der Partie :wink:.

A gibs am 1000ps Stond ane fruchtign Weiwa als Dekoration :smiling_face: ?

reicht da es tinchen nit? :eyes:

greeeeez, ich

Lösch afoch und nimm a anderes!!! Bitte :cry:

… daun stöll oba bitte kans vun de weniga siassn ein … :sob:

:wink:

wieviel miass ma denn vorher saufen um de Autogrammstund zum üwasteh :slight_smile:

host wohl extra die Managerausbildung beim Helmut Werner gemacht und managst jetzt die Renntina

is erledigt is guat … de paßt owa ned so guat zum Mampf Fred wia die Tina herst … :wink:

[/quote]

… des is jo wirkli um a Eckhaus scheana … :smiling_face: :grin: :grin:

Geht do! :wink:
I hob gwusst Du host no wos in Reserv! :sunglasses:

… waunn is die C aum Unterorm tattoo4t herst ?

Es seits jo wiakli bescheuert!!! :grin:

Owa i nimms ois komplimenteee :grin:

Wenigstns ko i jo nu üwa mi söwa lochn, weil sunst was jo fad :wink: :smiling_face:

heast tinerl - und no immer gült der spruch - wos sich liebt des neckt sich… :wink:

und schmach und häme sind auch a art von zuwendung… :grin: :grin: :grin:

na i ( :sunglasses: ) auf mi ( :sunglasses: ) mit an „son of a bitch“ t-shirt :smiling_face: und an
„son of a peach“ bier :grin: mitt´n auf an kempingplotz im tiafstn amerika :wink:

SEE EVEN MORE STUPID CHIT HERE:

ZRXOA Message Board

des neiche Quandl - passt jo wia aungegossn. :grin:

Wann schickst ma jezad de Fotos???