Honda Werkstattempfehlung Oststeiermark

Bin Neuling Hab ne Gebrauchte Pan European 1300 gekauft und brauch ne gute Honda Werkstätte

Griaß Gott, Servas, und Pfiati :eyes:, kennst ned? :eyes:, Guat daun kenn i a koa Werkstatt :smiling_face:

suacht a a werkstatt für a richtiges motorradel,das du da a bisselle überfordert bist is ma eh klar.
und schau pille tant,da nils hat imma noch koan vorstellungsfredel gmacht,
für was soll ma sich dann da vorstellen,bin ma nit sicha oba i hab mi a nit vorgstellt :grin: :grin: :grin:
lg und imma logga bleiben

mir is des wurscht ob Sie wer vorstellt oda ned :wink:, ABER :sob:
lese einfach Nochamal Genau des durch, wosa gschriebn hot…weist Ohne wenigstens a Hallo , oder Lg , oba ohne nedamoi an minimum kennans mi Pfeilgrod am Oarsch leckn, weyl des sogn, kaun a Jeda Sandla, Penner , oda wiast wuist, des hod nix mit Locka bleibn zum durn, des bin i eh, wennst da a Wirschtl kaufst sogst a Servas zum Standla, und waun ned bist ofach a Oarms Oarschloch und aus :grin:

Beste Griassal in de Berg Lg Pg

Schaug so Ofach is des, warum Diskutiert ma üba den Bleedsinn üwahaupt :sob:

dir vur, i stell mir vur, dass i mi vurstell.

vom 15. - 18.03. warats.

konnst da des vurstelln?? :grin: :grin:

ps: a konn des sein, dass du zum grantscherm mutierst?

:grin: bin neuling langt also nitta :wink:
na ja,da sein ma wieder bei dera frag de i schon dem user grazer gestellt hab,oba koa befriedigente ontwort erhalten hab.
wieso haben de steirer olle oda meistens a grünes huterl auf ???
lg und a scheenes wochenende wünsch ma da pilli tant

wos ma scho imma is, braucht ma Nimma Lernan :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

weyls a need Deppat saind, und sich Tarnen miassn waun De Wuidn Tirola Bergstämme wida es ummadumm Schiassn ohfangan :grin: :grin: :grin: :grin:

lg und a scheenes wochenende wünsch ma da pilli tant

Dankscheen , Des kann i Nur zruckwünschn :smiling_face: , +zusätzlich Liabe Griass, am Silli Opa in de Berg :smiling_face: :grin:

Lg Pg

a schenes grisal ind die berg und zum andan in wean.
lg Maiko

kommst einfach zur Fa Krug in Bernstein.
An Kaffe bekommst persönlich von mir (sofern unsere Kaffeemaschine nicht streikt) lg

ich hab den grünen Hut auf damit das Stroh nicht feucht wird u. schimmelt.

Gruss Sigi

hallo!
kann dir die fa. auto-kneisz in oberwart empfehlen.gutes preis- leistungsverhältnis und freundlich noch dazu.
mfg

 
oiso, mei huatal is braun und i was net, ob’s net im vurigen lem grean wor… owa dafiar sitzt mei frisur bei jem wetta!!!
 
@pan-fan: loitz in lauterach? peter brunold in lauterach? honda mähr in tosters? reicht dir das? wobei ersteren und letzteren kann ich nicht empfehlen und zweiterer ist mit unseren club-mopeds voll ausgelastet und hat erst 2113 wieder zeit, wenn er bis dahin noch lebt… :sunglasses: :grin:

des güt nit,jetzt wosst woasst woss des mitm grianen hiaterl auf sich hat.
i kunntat a lei übern mähr was schreiben und des is eher negativ,weil wannst a 4 jahr oltes mowed kaffst,r1,um 8 tausend,
service gemacht und olle flüssigkeiten gewechselt :eyes: de bremsflüssigkeit schaut ärger aus als wia a 6 monat oltes frittierfett von aner würstelbude…na ja…
vo da v2 des madel is mit der servierei ihrer duc a nit so glicklich,weil fehlerquellen nich erkannt wurden…
lg silli

da mähr und da loitz hom mei guidfliegal no nia g’segn oda draum herum gfingat… des derf nur da peter!!! der kaunn des oiso der er’s ah!!! owa des varrot i net!!! :grin: :grin: :grin:

des hätt mi a gewundert,weil du werst eh bei aner lkw werkstatt kunde sein :grin: :grin: :grin:

i hob nur a&b-schein g’mocht, da c wor ma z’teia… :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

i hab lei den a schein,haltet mich des ab in a autowerkstatt zufahren :eyes:

…du bist tirola… ihr seid’s a bißl aundas…
 
da peter hot owa a echte mopedwerkstott! nur fluacht er dauand, wal de wings im originalzuastaund deppat hoch san, nur miene mit da klanen scheim is floch gnua, daß er in normala höhe mit da bühne owatn kaunn…