Honda Werkstattempfehlung Oststeiermark

Bin Neuling Hab ne Gebrauchte Pan European 1300 gekauft und brauch ne gute Honda Werkstätte

Griaß Gott, Servas, und Pfiati :eyes:, kennst ned? :eyes:, Guat daun kenn i a koa Werkstatt :smiling_face:

suacht a a werkstatt für a richtiges motorradel,das du da a bisselle überfordert bist is ma eh klar.
und schau pille tant,da nils hat imma noch koan vorstellungsfredel gmacht,
für was soll ma sich dann da vorstellen,bin ma nit sicha oba i hab mi a nit vorgstellt :grin: :grin: :grin:
lg und imma logga bleiben

mir is des wurscht ob Sie wer vorstellt oda ned :wink:, ABER :sob:
lese einfach Nochamal Genau des durch, wosa gschriebn hot…weist Ohne wenigstens a Hallo , oder Lg , oba ohne nedamoi an minimum kennans mi Pfeilgrod am Oarsch leckn, weyl des sogn, kaun a Jeda Sandla, Penner , oda wiast wuist, des hod nix mit Locka bleibn zum durn, des bin i eh, wennst da a Wirschtl kaufst sogst a Servas zum Standla, und waun ned bist ofach a Oarms Oarschloch und aus :grin:

Beste Griassal in de Berg Lg Pg

Schaug so Ofach is des, warum Diskutiert ma üba den Bleedsinn üwahaupt :sob:

dir vur, i stell mir vur, dass i mi vurstell.

vom 15. - 18.03. warats.

konnst da des vurstelln?? :grin: :grin:

ps: a konn des sein, dass du zum grantscherm mutierst?

:grin: bin neuling langt also nitta :wink:
na ja,da sein ma wieder bei dera frag de i schon dem user grazer gestellt hab,oba koa befriedigente ontwort erhalten hab.
wieso haben de steirer olle oda meistens a grünes huterl auf ???
lg und a scheenes wochenende wünsch ma da pilli tant

wos ma scho imma is, braucht ma Nimma Lernan :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

weyls a need Deppat saind, und sich Tarnen miassn waun De Wuidn Tirola Bergstämme wida es ummadumm Schiassn ohfangan :grin: :grin: :grin: :grin:

lg und a scheenes wochenende wünsch ma da pilli tant

Dankscheen , Des kann i Nur zruckwünschn :smiling_face: , +zusätzlich Liabe Griass, am Silli Opa in de Berg :smiling_face: :grin:

Lg Pg