Honda Innova

Habe gestern meine Innova getunt.

Luftfilter 'rausgenommen, Wasserabscheider entleert, Ventile exakt eingestellt (hatten 0,02 mm zuviel Spiel) und Leerlaufschraube nach dem Winter wieder ein Stück herausgedreht. Sommer-Zündkerze mit kühlerem Wärmewert folgt.

Was könnte ich noch tun, um sie schneller zu machen auf der Geraden, ohne einen größeren Vergaser oder den 145er Zylinder einzubauen ?

tiafa legn damit’s weniga luftwiderstand hot… :wink: :grin: :grin: :grin:
 
aundare rolln in de vario… damit sie a spur höher draht brauchst leichtare rolln!

Wenn ich oben sitz’, liegts E sehr tief, naa, da geht nix mehr … :wink:

Das ist eine 4-Gang-Schaltung mit Halbautomatic, sprich Fliehkraftkubblun’ - nix Rollen … so wie die Monkey.
Die Suzi in blau hat a Vario … aber den gleichen Motor nach der Bauweise … wie der Irfan aus Chinchinien … :wink:

Danke für die Tips !

üwa „tiaf“ red ma erscht, waunnst unta da sitzhöhe von ana honda helix bist… :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

Bini locker - des waass I deshalb so genau, weil a Bekannte ane hod und wenn I die besuch, steht mei Mädchenmotorrad immer knapp neben dem schiachn, laungan Krokodül … :wink:

so schiach de kraxn a is, owa so geil is de kistn auf laungstreckn!!! i bin in zwa johr 40.000km mit dem glump g’fohrn, amoi im monat öl wechseln… owa für’n winta datat i ma scho wieda so a ding her… :grin: :grin: :grin:

Hod bei Deiner a der Riemen so gsungen bei exakt 100 kmh ?
ma kaun (angeblich) nur 95 oder ab 105 foan mit DER … :wink:

nur wenn i den dreck drinn lossn hob… owa meina is 130 g’rennt, also laut mäusekino…
 
i hob amoi im monat service g’mocht, dabei hob i a imma des riemengehäuse aufg’mocht und den dreck aussaputzt, wal mi de singarei und rupfarei g’stert hot…

Ahhh … versteh’ … najo, ka Vergleich: des Reptil is g’schätzte +15 (?) Joar oid und hat weniger als 5000 km drauf, war immer nur was zum schnell mal in die Stadt eine und dafür eben ned bestens geeignet, des lange Trum…
In den letzten 5 Jahren hab’ ich, glaube, bloß im Frühjahr die Batterie eingebaut, warmlaufen lassen des Unikum und im Herbst, ohne weiteren sommerlichen Startversuch, die Bleizellen bis ins nächste Frühjahr an den Dauerlader g’hängt … :wink:

najo… des oita sogt bei de viecha nix… owa a bissl a wartung ghert a dazua, daunn hoit des grafll ewig und drei tog…