... hihihi ...

hihihi

lg tina

,

Und? :eyes:…Nur Döna mocht schöna :dizzy_face: …Oda wos :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

is eigentlich scho mehr a wohnlaundschoft… :grin: :grin: :grin:

oda so :grin:…oba immahin werds Eam ghern :wink:, Aundane Zoin a Lebn laung vor sich hin :eyes: :grin: :grin: :grin:

auch mit Klanen Dingen kaun ma a Freid hobn, Werda sich Denkn da Flexn -Rappa :sunglasses:

Lg Pg

die renntina gibts ah no imma gggg

aus wöchan loch bist denn du wiedamoi aussa gschlupft :smiley:

lg

Jo Des hob i mir auch Gedenkt…Tot gesagte Schreiben länger :wink: :grin:…und aun Oipn Kini hods a Glei Mittgnumma :wink:…woarscheinlich Sainds eh De Gleiche Person , oida a Pärchen…mei is Des Romantisch :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

schnecknhausloch, wos sunst?

wos, den gibts ah nu?

Seit Gestan oda Heit sogar wida Vastärkt :smiling_face: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

host leicht glaubt mi gibts nimma ???

lg tina

i glaubs ned… die renntina is wieda da.

ich frag mich nur grad ob mit oder ohne ducati :eyes:
und
ob mit oda ohne führerschein :grin: :grin:
duckundflücht

greeeeeeeez, ich

Gehts nur mir so oder kommts mir vor, dass es hier von Untoten nur so wimmelt? :eyes:

Daneben, lieber MP6, die Tina macht den Führerschein ganz sicher nächsten Frühling. :sunglasses: Und vielleicht taucht auch die Tinaaracing hier wieder auf? Oder sogar der DrAyzid? :wink:

najo … die tinaAracing würd mi garned wundern.
da herr Dr.Acid glaub i eher ned. fia den wars moppedfoan nur a modeerscheinung und der is geheilt, sofern i des mitkriagt hab.

und des mitm führerschein … naja … wollma in teufl ned and wand maln :sunglasses:

greeeeeeeez, ich

Dem Dr. kann ich es nicht verdenken. Zuerst wurde die erste 6er trotz dem Windschild geklaut und die zweite hat er ja in eine 10er geparkt. :cold_face:

Naja, aber trotzdem, in dem Thread gabs ein paar User, von denen man auch schon länger nichts mehr gehört hat. :eyes:

wast jo wies is . mit aller gewalt die (sommer)löcher stopfen :eyes:

greeeeeeeez, ich

dem Nils, er soll den Thread umbenennen in „Resident Evil“

nachdem i di jetzt a nimmamehr besuchen kimma kaun - jedenfois nit so leicht - immer wieder nett von alten bekannten zu lesen :wink:
(zumindest von den meisten :wink: )

lg

 
Wobei, nicht alle Untoten sind feindlich. :wink: :sunglasses: