hi, ich würd was suchen! - 23.10.2013 08:14

hab keine andre spalte gfunden, wo des reinpassen könnte - darum schreib ichs mal hier.

allgemeine frage an die ganzen heizer:

hat jemand ein zusammengefaltetes SSP fahrzeug herumliegen und brauchts nimma?
bzw suche ich:

rahmen ohne brief (vorzugsweise eines sportlers des letzten jahrzehnts)
motorgehäuse eines solchen (passend zum rahmen) ohne innereien, kann auch beschädigt sein.
schwinge (dazu passend) , kann auch beschädigt sein.

kurzum, ich will mir einen dummy basteln der dann irgendwo nur zum anglotzen und/oder draufsetzen rumsteht.

nehm auch komplette unfallgasradln. wie gsagt, sollte halt mäglichst günstig sein. es muss auch NIX funktionieren :sunglasses:

greeeez

… i was wo des de Deko wiard, i was wo des de Deko wird…dumdidum:wink: :smiling_face:

Leida frogst mi do um Lichtjoahre zu spät…najonaaa… GOTT sei DAUNK… sunst hasat des jo das i wos in de Botanik g’schmissn hätt! :hushed: :wink:

hä?

…des wäre doch a hervorrogende Deko fiar an Mowedheirign? Na???

„Zum Brezn-Kiara“, oda „Zum Botanik & Plaunkn Maya“, „Zum Stern-Reissa“… du bist sooooooooooo phantasielos… :worried:

A poaar soichane Dawuzlte, oda a nur „leere“ Hülln… warad doch cool fiar sowos, oda?!

Owa du wirst sichalich wieda irgendan Schmafuuuu mit de Trimma vuarhobn… :eyes:

geh, an spareribs-wirt - des warats :grin: :grin:

und nur alkfreies bier - is owa e kloa :grin:

WOS a do einemocht is ma eigentlich Banane… jedenfois kammat so a Hittn m.M. noch anfoch uuur cool umme, des sprechat sichalich a vüüüü Junge Leit aun, a leiwaunde Musi dazua, Preise im christlichen Bereich hoitn und de Bude is g’steckt voll!

hot wer von eich a Puch 250 TF zum herrichten i würd sowos suchen

… wirst vanümftig Peda :wink: weu des Fohrn dalernst eh nimma :grin:

Leida hob i nix, hab mei Duc heuer ned weggschmissn, Gott sei Dank.
I hab an Rahmen von ana Rieju RS1 50 den i nimma brauch, richt grod ane her für mei Tochta, und der is iba.

lg Alex

… des passt is Genau Es Richtige fürn Maya Buam :smiling_face: …Ollas aundane is eh zu schnöll- da dastessta sich Bloß wida Olle Dauman laung

… genauuuu … draufsitzen und BrummBrumm machen nach aaner Stund hoins eahm dann eh … :smiling_face: :grin: :wink:

mahe, du mit dein oidn glumpat …

du bist jo nur grantig weils ka Bayrische is :wink: :grin: :smiling_face:

najo, nimmst hoit a oide NSU (vorläufer von BMW)

de währ eh ganz fesch nur beim restaurieren is des mit da Puch sehr viel einfacher da es immer noch Neuteile gibt :eyes:
wanns nach meinen Geschmack ginge währs eine Dkw aus den 30ern

lässig is so a oide reim scho, owa wennst di söwa ned auskennst … i moch ned amoi bremsbelege bei mein moped - is ma zu riskant, weil i mi eben ned auskenn mit da schrauberei.

bei meiner Fz1 hob i auch an Spezialisten und bei dem oidn Glump is des ned so schwer mei Bruder hod scho 2 Tf restauriert und der kaunn nede amoi an Nogl grod eischlogn :wink:

nau nägel schaff i grod no :grin:

… unser Umwöd is des die beste Lösung :grin: :wink:

… de söiba zsammgnogelte TF dad i scho gern segn woin … :wink: