Hergehört! Keine Ausfahrt! Morgen. Kurzfristig! Spontan!

I foahr murgen sicha ned aus.

Wer’s genauso mocht kaun si jo kurzfristig mölden.
Vurtäule:

Mia brauchen uns kan Treffpunkt ausmochen. :cold_face:
Gengan uns gegenseitig ned auf de Eia. :smiling_face:
Brauchen de de se ned mölden ned fia Trotteln auschaun. :rage:

Oiso. Der Fredl is da offizielle Saummelplotz fia olle de murgen ned ausfohrn. (Und olle aundan Querulanten san a willkommen!) :smiling_face: :grin: :grin:

Passt!
Bin dabei.
Klingt spannend.

Gibst du die Route vor, die net gfahren wird oder machma uns hier im Thread nix aus?

Erinnert mi an des „Fuck the Bands“-Festival. :grin:

bin dabei!

greeeeeez

… wer wirklich ned kummt. :cold_face:

… zweit da bin i a ned dabei … i bin dann um 9:30 Uhr ned bei dir … ziagts eich ned woarm an Buaschn … brenn eich ned daher … :smiling_face: :grin: :wink:

Da bin ich auch dabei. Ich fahre garantiert bis Freitag abend nicht herum. :eyes:

… nur der Grund warum ist besch… jetzt bin ich heute erst knapp 5h in dem Verein und mir ist schon langweilig…

heit trotzdem unterwegs und da Pezi hod si aun eicha Obkommen ghoidn owa seine Freind haum ehm gsuacht da Weaner und da Goisa

:wink: :sunglasses:

zum nichtausfahrertreffpunkt nit kemmen können, weil meine Freind haben mich aus dem Bett gholt (09.35) und haben mich gezwungen mit ihnen um den Stein und dass Tennenbirg zu fahrn, schreklich bei dem wetta!

kann am woe leider net ins netz einsteigen

i hab kane gummistiefel daham

sonntag ist tag des herren, da derf i schraufen

drum hätt i sowieso ka zeit ghabt, beim net ausfahren dabei zu sein

tuat mir lad, war sicher a gaudi

chris

jop - i woa gaunz brav daham. do woa ois nass bis 1500 … wias dann endlich trocken und sonnig war wollt i mi a nimma anziehn.
aussadem habn ma die 420km am sa mit da 125er greicht … so hob i gestan nur in oasch ausgrostet :sunglasses:

btw… wer hot mi gsuacht?

greeeeez

… gefühlte Km waratn des auf ana 1000er? :eyes:

gemütliches vormittagsrunderl :wink: :grin:

chris

es 2 dolm!
mit ana stund pause (mittags) woa i a in 51/2 stund fertig damit. bin jo ka owezahra wia die blauschwingen :grin: :sunglasses: :smiling_face:

greeeeez, ich

:grin: :grin: :grin:

beherrschen sie sich ihnen, sonst gibt´s popoklatsch

tuat dir da arsch weh, ohne daß´t 125erl treiben muaßt

chris

… a schnölla … :grin:

… ma schlecht sogn da waretn jo ca. 2 Inspektionen dazwischen zum mochn bei am richtigen Foarzeig … umgrechnet so ca. 15.000 km im Vagleich zwischen Motorrad (1000er) und Hämorhoidnschleida (RengDengDengDeng) :smiling_face:
:grin:

du wirst locha … der rs sitz is weit gmiatlicha ois der vo da daytona :eyes: :smiling_face:

greeeeez

… I moch murgen wieda kane! :cold_face:

De rege Unbeteilegung hod ma zagt, daß:

1.) A Bedorf do is.
2.) wäu eigentlich vüle ka Ausfohrt mochen woin, und I …
3.)… afoch beliebta bin ois da BMW-Treiba!!! :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

… warum I scho den zweitn Tog ka Ausfohrt moch? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

De foahrn imma olle 205e. :rage:

So gibt es aber auch keine Gratis Engadiner Torte. Mit gewissen Einschränkungen ist zu rechnen. :wink:
:grin: