Hmm - 18.12.2013 20:52:07
|
|
|
kps_Pilgram1
|
Jo ....oiso i finde es schon schade , Gründe: 1 - Des Gericke Personal in da Florianigassn (Eck Haus) empfand ich stets sehr Freundlich und Kompetent . auch wenn Sie nicht immer Alles auf Lager hatten , so hatten Sie Trotzdem genug , wos i hob brauchen können . Desweiteren konnt ma Dortn auch Gmiatlich aun Kaffe trinkn , Besondersd am Samstag und a Leiwaund Benzin Redn , mit aundane Moppal foahra . Als Diese Filiale dann Geschlossen wurde , habe ich Ihn auch eher gemieden , weil Die Triesta und a Die Filiale im Nordn daugd ma halt ned . 2- Wo ich Neilich vor ca 6 Wochn noch a Neiche Gel Batterie inkl Ladegerät , beim Gurke in da Triesta gekauft habe , waren Sie gleich Günstig wia de Mitbewerber .(da wurde auch angschnitten bei am Gespräch dos Die Standorte in Wien evtl bald Schließen werden ) .und Um Genau des gehts ma am Meistn -EIN Mit BEWERBER WENIGER , bedutet Weniger Auswahl im Allgemeinen , weil sooooooo Supa und Fehlerfrei sinds beim Louisl a ned ....so bin i halt Öfters ausgewichen ind Bike City , X-mas , oda glei Cycle Rep auch dortn hab i bekommen wos i mir grod Eingebildet hab ghobd .Da Auner an sich Bietet für mich sicha koa Option , weil wenn a Unternehmen scho in da Stellen Anzeig , schreibt Nichtraucher gesucht, daun kauna mi eh glei Buggl Fünfaln ..Bissal Greßnwauhnsinnig gworn ha .Egal ob wer raucht oda ned , solche Texte hobn nix in am Öffentlichen Stellen Offert zum suachn , weil ma des Den Leuten daun scho Persönlich zu sagen hat , wenn man sich dortn Bewirbt ...Ansonstn sinds für mi Millitante Spinna und sonst Nix ...wird boid so weit seyn dos ma nur de Jeweilige Hockn griagt waun ma zum Beispü von Montag bis Freitag a Oranschane Untahosn o hod , und Nur aum Samstag de Greane ...Jo so weit kummts no  Lg Pg
< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 18.12.2013 21:33:02 >