Heast Wurzlinger Peda

:smiling_face: … alles Gute zum Geburtsgtag und tua ma 4 heite aufd Nocht a Pleskal aufd Seitn … i geh jetzt mein Schlof von de letztn drei Tog nochhoin damit i fit bin 4 a Bier oder … mehr :grin:

Bleib und gsund und immer om !!!

aum Wurzlinga wünsch i a aun Scheenen Purzltog :smiling_face: , wenn auch im Nachhinein :sunglasses: -imma no Bessa ois im Vorhinein :grin:…Leida schreibta owa Nix mehr do :wink: …schod :worried:-wida Ana weniga Der sich Wenigstns zum Moppal fahren Guat auskennen tät .

owa was sois …so ists ebn :grin:

Lg Pg

… unsere Jugen hod wenig Zeit überhaupt wenns so brav studiert UND orbeitet wie unser Wurzlinger. Der hod a wenig Freizeit und de nützt er anders :wink: aber GSD immer mit uns :grin:
Er kommt auch mit auf die 3000km Sommertour 2014 … das wird eine Riesengaude, da Mayer hod auch schon zuagsogt :wink:

do wünsch i Eich Natirli Viel Spass :wink:…und a Gsund wida kommen Gell :grin:…i hob Diesmal a Bissal anderes geplant …aum End vom Monat gehts auf De Blumen-Exil :sunglasses: Insl Madeira.(weyl i dortn eh no Nia woar , owa scho Ewig amal hin wü :grin:)
…und nochat späta Richtung Italia -a Bissal Vawandtschaft besuchn -bzw Des wos davon no ibrig is :eyes: :grin:

nach Krotia und Andere Länder in da Eu Die zwoa a Sehr Scheen sind , owa mir Nix Bringen weil da mei FS ned gillt pfeiff i eh …Na jo De Wern sicha a ohne mi auskommen :wink:

Und Na ned i moch an Anderen FS :grin:-do kennans mi glei Buggl Fünfaln :sunglasses: …Sondern Die haben Den Vorhandenen FS Gefälligst Europa Weit anzuerkennen -Sonst brauchns ma goar ned mit Ihrm Eu -Allles ist so Toll Wahn kommen :rage:

weyl Wirkli Toll sind Nur Denen Ihre Bankn und Eigenen Konten :grin:

Lg Pg

… Madeira kenn ich nicht ABER nachdem ich im Besitz eines schönen Fernseher bin weiß ich wie schön diese Insel im Atlantik ist. Das ist mit Sicherheit ein Hammerurlaub Pille. Ich wäre auch gerne öfters auf Gran Canaria aber Frau Gerry will im Sommerurlaub meist 45° im Schatten und UND ein Meer das so um die 22° aufweißt und da fallen die Kanaren leider aus. Pilli … Gran Canaria MIT DEM MOTORRADL muss Hammer sein. Ich war dort mit El Neffe mit Leihwagen. Die Strassen ins Gebirge (2000Meter Seehöhe) sind allesamt NEU asphaltiert und in einem Topzustand.

Kroatien hingegen ist rein vom Fahrerischen her weniger interessant.
Die Strassen an der Küste sind okay aber ständig Polizei präsent UND 50 oder 70 erlaubt. Seit der EU sind sie genau so deppat wie unsere. Früher konntest die Kiwara mit 160 überholen … NICHTS. Wenn dann Serbien oder Bosnien, da geht die Post ab oder Montenegro.
Das wunderschöne Land Kroatien bereise ich lieber mit Auto und Motorboot :wink:

Also ich wünsche dir viel Spass und viele tolle Eindrücke auf der wunderschönen Insel Madeira … Neidig bin :smiling_face:

Danke für Die Nettn Wünsch :wink: …werde sowiso Berichten(Hier) :grin:…und in Kroatien war ich auch schon paar mal , auch mitm Auto -bzw Leihauto …hat ma scho Gut gefallen -ohne Zweifel …aba Ohne Moppal ?..Na dann doch Liaba Italia …do gibts des Gejamma mitm FS ned …obwohls auch scho Viel Strenga Verkehrs Rechtlich gesehn gwordn sind :cold_face: . Allerdings bin i dortn scho fast in meina Zweitn Wahl Heimat :eyes:und woas daher scho Ganz Gut wia da , da Hos rennt- oda ebn ned rennt :grin:

Ciao Pg

Dem Wurzlinger auch vom Quotenschweizer alles Gute! :smiling_face:

Auch wenns nachträglich ist… :wink:
Wie gehts dem ‚unnötigen Ballast‘? Fährt sie schon fleissig mit der 600er Bandit (?)?

… ist leider noch keinen km gefahren aber das kommt noch … auf unserer Tour wird sie selber lenken :wink:

Wie gehts euch Banditen da oben bei den Gscherdn ???

Bin seit 80min wieder zu Hause. :smiling_face:

Abgesehen von der Heimreise wars super! :grin:

Es hat nur geregnet, wir haben grottenschlecht gegessen, der Wein und das Bier waren völlig ungeniessbar und die Leute nicht zum aushalten. Die Versya konnte mit ihrer Versys überhaupt nicht mithalten, der Josha war so unfreundlich und hat alle sinnlos aufgehalten, der martin0762 hat nur das schlechteste Zeugs aus der Steiermark mitgenommen (sind beinahe an einer Lebensmittelvergiftung gestorben) und der w_ds mit der Eva waren derart undankbar und langweilig, das hat nur genervt…

Kannst froh sein, dass du nicht dabei warst!
:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

… was ich dir glaube :wink:

…beim Quotinator is, ma was nie so recht ob a wos ernst mant… :hushed:

des is conchita, weil an schweiza nimmt ma aus prinzip ned ernst

…nau a schon z’ruck?!

Du föööhlst jo schau do herinnan… :wink: :smiling_face:

joooo, a scho zruck - leida.

wor a lässige partie mit lässigem wetter, lässigem quartier und geile ausfohrtn. allani de rossfeldpanoramastrossn is a waunsinn. nockalmstrossn, glockner, sölkpass und a poa schmankerl vom johsa (der is jo sowos wia a einheimischa durtn) worn a dabei. mir san auf strossn gfoan sog i da, do findst ois fremda gor ned hi.

Die war perfekt zugeschnitten auf deine BMW. :sunglasses:
Besonders mit knapp Öl und Kühlwasser. :grin: :sunglasses:

Die Preussen können halt doch keine Motorräder bauen. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

geh, de hot des locka weggsteckt. ma muas dem ding hoit nur geben wos es braucht. spätestens mit a bissl auslauf is sie wieda zufriedn. sie is hoit nix für so a gestocher. edle rösser schickt ma halt ned getreidesäcke schleppend durch die altstadt. des is wos für so esel wie dei SV :grin: :grin: :grin:

… wurscht, aun sein Tempo sicht ma wie er drauf is des blede is nur er is Schweizer … do is des Wurt „Tempo“ nur bekaunnt 4 wache Wixtiachln.

Dafür brauchst du die also… :dizzy_face:

Was sagt die Frau Gerry dazu? :eyes:

:wink: :grin: :sunglasses:

… Danke Schatz :wink:

… viel Glück denn hier war das Wetter durchwegs bescheiden … heute wieder Regen und Sturm damit verbunden kalt und na ja … es Herbstelt wieder :wink:
ABER der Sommer kommt sicher. Wenn ich an die armen Hunde denk die Samstag nach Serbien aufbrechen … bin froh nicht dabei zu sein.