heast onkl gerri.... is des da chris?

seavas!   kanns sein, das i da grad a video von unserem 600RRchris gfunden hab? 

Naked Motorcycle Wheelie - YouTube

greeeeeeeez, ich

isa sicha , hob Ean glei erkannt, aun Seina Neichn Latex kombi :grin:

Lg Pg

damit da goscherte gerri des a siacht und sein senf dazuagibt :grin:

bitte heast … da Chris hod a R1 !!!

Kennst du den Chris vom Mervin ned vanaunda ??? :grin: :grin: :grin: … jo jo unser Schutzmann … a stüles Wasserl oba sehr diaf :wink: :grin:

jo, JETZ!
es könnt ollerdings a scho a oids video sei, wo er no sei 600äRRRRRRRRR ghobt hot :wink:

oba da herr schutzmann… na, i wass ned. hot der ned vüüüü mehr graue hoa? :grin: :grin: :grin:

greeeeeeez, ich

… seine graun Hoor wenn a nockat auf ana Honder fohrt ??? :wink: :grin:

da tat :smiling_face:, Dem Maya Buam seyn näher Umfeld is scho recht Rätselhaft, um es gelinde ausszumdruckn, Makaber, bis besser nix mehr :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

zu dem Maya seinem Umföld gher ma a a bissl dazua  :grin:

schon , oba ned zu de Nackatn Grauhaaratn Moppal fahra…no ned :grin:

Lg Pg

du sogstas pilli… NO NED :grin: :grin: :grin: :grin:

oba auch DU (und da gerri a) wirst irgenwann mal wheelyfoan lerna :sunglasses:

greeeeeez, ich

, ma eh scho in da Hackn mitm Stapla :smiling_face: , weyl do macht des wesentlich mehr sinn :grin:

Lg Pg

… graun Hoor findn … wo nix is kaunn a nix grau sei  :wink: :grin:

eh Recht soins de Aundan hobn :smiling_face:,so wia da Silberrücken Schrotti zb, Der hods weila imma so Bäs is :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… da Chris mei Freind hod seine „Filmchen“ nimma aufn Schlauch vaöffentlicht … da hättest noch was lernen können ALLERDINGS kann es durchaus sein dass sei hiniche Zülinderfußdichtung vom Willisiern stammt … so meine ich  :wink:

weyl Eigentlich kannta ja vui Knedl spoarn , waunna imma Moppaln ohne Vorderradl und Gobl kaaft, Brauchta jo eh ned :grin:, Außadem is Des Drum eh a Brachiales Ringeisn, :smiling_face: (Na ned da Weana is gmoant); und damit duad ma des Ned , hextns amoi kurz, waunn ma wos Gwunnan hod :wink:

Lg Pg

Rennsemme ghert aufd Strossn … sunst warads a Fliega wurn  :wink:

die brachiale 12er nintscha hot flügerl ghobt. die hätt sicher des ane oder andre moi obhebn kenna :grin: :grin: :grin:

greeeeeeez, ich

… jo de hod KLANE Stutzerln ghobt … obe ned zum ohhem sonder zum „untbleim“  :grin:

Da Polid vom S.C.Hrotti hod a a Flügerl hint aum Heck … detto nix mid fliagn :wink: :grin:

hot oba ned vü brocht, so brachial wie des ding in da 5ten no aufgstiegen is :grin: :grin:

greeeeeeeeez, ich

perfekt rasierte arschfalten der herr und aufgsessen ohne zipfelklatscher - chapeau :grin: