Na na - 2.1.2015 17:16:43
|
|
|
pilgram
|
quote:
ORIGINAL: silli quote:
und wos is mit Du Raunza , schon amal über a Proberunde nachgedacht ? Vielleicht koa Schlechte Idee oder? -auf Jedn fall Bessa ois dauand auf Irgendwas hin zu Hacken , Nur weilmas ned kennt , oder warum sonst ? tant -i glaubs ja gar nimma,ich bin der ansicht das ich tm schon länger kenne als du. ist 2001 schon auf der einkaufsliste gestanden,husky,tm,gas gas,wer das rennen machte dürft klar sein. vor einigen jahren sind recht viele tm im alpencup gefahren,sind dann aber verschwunden genauso wie gas gas und husky. wie der lumpi noch mit der husky gefahren ist,waren bei +300 startern,gerade mal 2 italienische schweden am start ?? spielt aber keine rolle,jetzten sind genug husky am start dafür verschwinden de berg´s muass mal a bilderl vo der werkzeigkisten machen,da is noch a rotes tm pickerl drauf aber guat dann werst schreiben,des hob i erst übermorgen auffe pickt
Opi i werd da nimmer al l zu Viel schreiben weyl des führt zu Nix , außer zu Sinnlose Nammleien wie auch immer auch wennsd tm länger kennst , was schon sein mag , und De tm 2001 auf Deina Einkaufslisten gstandn ist ...wos ist jetztn da Wirkliche Unterschied zwischen Dir und mir -ZUM THEMA tm ? Richtig Du hast imma no koane und ich habe Eine .(Bald schon 1 Jahr alt mit ca 3600 km auf da Uhr -mehr hob i im letzten Joahr ned zeit oder lust ghabt -Trotzdem ois dabei , Stadt , Bundestroßn und sogar Oarsch Bahn ) ..da kann i a guat auf Irgendwelche Einkaufslisten Scheixxn ...und auch darauf, ob i wos Länger als a Anderer kenn , weil wos bringat ma des Genau -Jo Genau Nix ...und wenn i no 83 ga Hoib Bickal irgendwo bickn häd -wos isn des fir a Vagleich ha? Oiso entspann Di ...fahr einfach amal SELBER a Proberunde mit sowas und dann meldsd Di halt wieder ....und ned hätt i -wär i -woar i griassal von da tant
< Beitrag bearbeitet von pilgram -- 2.1.2015 17:18:01 >
2 Takt ist Nicht Tot ! https://www.youtube.com/watch?v=xX6_LlXtt48 https://www.youtube.com/watch?v=iJ1VFT1OG6Q tm Racing = Super Moto Weltmeister : 2009-2010-2012-2013 - 2014 Enduro EMX 300 Europameister 2014 u.a.
|
|