Hallo ich suche

Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Hallo ich suche Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
Hallo ich suche - 31.1.2014 16:17:05   
JasonB

Status: offline
Hallo ich suche mein 1 Motorrad aber leider finde ich so keins deshalb frage ich euch ich habe den A2 deshalb darf ich nur 48 PS haben am besten ist eine Supermoto aber nicht mehr als 3000 euro wenn wer was hat oder was weiß bin ich sehr dankbar mfg jason ^^ lg
Private Nachricht senden Post #: 1
Jo - 31.1.2014 16:25:07   
kps_Pilgram1

quote:

ORIGINAL: JasonB

Hallo ich suche mein 1 Motorrad aber leider finde ich so keins deshalb frage ich euch ich habe den A2 deshalb darf ich nur 48 PS haben am besten ist eine Supermoto aber nicht mehr als 3000 euro wenn wer was hat oder was weiß bin ich sehr dankbar mfg jason ^^ lg

Servas Jason und Viel spass do herinn...Ums Glei Vorweg zu sagen , mit 3 Mill wirsd koa Gute SM Bekommen ...Höchstens a 125 a ..wos goar ned so Schlecht foahrt -owa um des gehts jetzn ned
...Da wirst ca es Doppelte Einplanen müssn -Außa Du kaufst da wos Hinniches ...wennsd eh scho 48 Ps Foahrn darfst hads a Menge Moppaln im Nackatn Bereich ...auch eha nach Deina Preisvorstellung .

Lg Pg

< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 31.1.2014 16:26:49 >

(in Bezug auf JasonB)
Post #: 2
Hallo ich suche - 31.1.2014 16:31:47   
JasonB

hallo danke für die antwort es müsste ja nichst neues sein was halbwegs normales für arbeit hin und her fahren usw für 1 bis 2 jahre wird man doch bekommen oder ^^^lg=)

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 3
... - 31.1.2014 16:34:10   
Mayerpeter6

quote:

hallo danke für die antwort es müsste ja nichst neues sein was halbwegs normales für arbeit hin und her fahren usw für 1 bis 2 jahre wird man doch bekommen oder ^^^lg=)

huach ned aufn oidn piligrantla ....

schau moi bei de gebrauchtn eine .. vl wirst jo fündig

greeeeez

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf JasonB)
Private Nachricht senden Post #: 4
Heast -BITTE - 31.1.2014 16:41:04   
kps_Pilgram1

quote:

ORIGINAL: Mayerpeter6

quote:

huach ned aufn oidn piligrantla ....

schau moi bei de gebrauchtn eine .. vl wirst jo fündig

greeeeez

wos hob i jetzn Gschriebn wos Grantig is ...Oiso Maunchmol soitast a Genaua Lesn wenn i wos Schreib oda owa Bessa aun Schlapfn Hoitn

ER HOD GSCHRIEBN DOSA A SUPA MOTO BEVORZUGT -BZW WILL OISO HOB I AUCH DEMENTSPRECHEN DRAUF GEANTWORTET ....Wennsd Streit Suchast -kaunnst scho Haben .koa Problem

(Außadem steht bei de Gebrauchtn SM eh nix Gscheids , bzw Nur Schrott drinn um 3 Mill -Du Brot)

< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 31.1.2014 16:45:51 >

(in Bezug auf Mayerpeter6)
Post #: 5
Ah jo - 31.1.2014 16:44:11   
kps_Pilgram1

quote:

und Dich Bitte ich Dich zu Präzisiern ...wos Jetzn a SM wia zuerst gschriebn -oda Doch was Anderes -dos es Ned Neu sein kann , bei 3 Mill hob sogar i a scho Begriffn

Lg Pg

(in Bezug auf JasonB)
Post #: 6
... - 31.1.2014 16:52:52   
Mayerpeter6

quote:

ORIGINAL: Pilgram1

quote:

und Dich Bitte ich Dich zu Präzisiern ...wos Jetzn a SM wia zuerst gschriebn -oda Doch was Anderes -dos es Ned Neu sein kann , bei 3 Mill hob sogar i a scho Begriffn

Lg Pg

a bekannter gibt sei fmx her ... steht do wia aus da auslog ... waas oba nit wiavü er hobn wü

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

Private Nachricht senden Post #: 7
Jojo des man i ebn - 31.1.2014 16:59:14   
kps_Pilgram1

quote:

ORIGINAL: Mayerpeter6

quote:

quote:

Lg Pg

a bekannter gibt sei fmx her ... steht do wia aus da auslog ... waas oba nit wiavü er hobn wü

Peda Bitte ned bes seyn ..owa waunsd ned woasd wos Der dafür will -wirds Dem Aundan a ned weida Hölfn-odrr?...heast wos isn mit Dir??? sonst Bist jo a ned so Deppat im Bezug auf Moppaln ...soitast amol de Deppate Video Spielarei a Bissal Reduziern
...schod um Di-Oida Vablödest dein Gaunzes wissen

(in Bezug auf Mayerpeter6)
Post #: 8
Und Dir ? - 31.1.2014 17:01:52   
kps_Pilgram1

Na Guat an Tipp gib i da Noch weil Antworten is halt a ned Dei Stärke

schau Dich bei da KTM 390 ga Duke um -Natirli Gebraucht ...des könntat Wahrlich sowas seyn wosd Suachst ...wennsd amaol woasd wosd wüllsd

Pfiati Pg

(in Bezug auf JasonB)
Post #: 9
Exuise ma - 31.1.2014 17:25:00   
kps_Pilgram1

aba Da Herr Motorradrecht alias Forums Advocatus haben Post ..habe es mir erlaubt hier zu schreiben das ER es Deswegn evtl schnella sieht

Lg Pg

Post #: 10
. - 31.1.2014 17:37:43   
sevenfiftybiker

Suzuki DRZ-400SM?

(in Bezug auf JasonB)
Private Nachricht senden Post #: 11
Hallo ich suche - 31.1.2014 17:50:47   
JasonB

Marke ist mir s....... egal solange sie fährt normal auschaut und nicht mehr als 3000 euro und nicht hinüber ist sondern 1 bis 2 jahre fährt ohne größere probleme egal ob ktm husky oder yamaha oder sowas ^^ lg

(in Bezug auf sevenfiftybiker)
Private Nachricht senden Post #: 12
Was halest von dera Art - 31.1.2014 18:18:03   
xAlex

http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-1034227-ktm-660-smc

San scho a bissl älter, einfach zu warten, Ersatzteile zu hauf zu bekommen, und geht ordentlich nach vorne. Offene Leitung ca 60PS.
Ansonsten könnt ich die die 625er KTM anbieten, Japanschrott biete ich dir nicht an, san schwach im Vergleich zur KTM, beides getestet jein Vergleich.

LG Alex

Nur die Besten sterben jung!! BO

(in Bezug auf JasonB)
Private Nachricht senden Post #: 13
Hallo ich suche - 31.1.2014 18:27:48   
JasonB

Hallo einen 660 eher nicht weil die hätte cih damals bekommen für 2,8k mit 11000km drauf aber da die kein zündschloss und so weiter hat und ich im internet gelsen habe das die nicht so für altag ist habe ich sie nicht genommen ^^ lg

(in Bezug auf xAlex)
Private Nachricht senden Post #: 14
Hmmm... - 31.1.2014 18:35:54   
DB_Killer

Sumo... was hältst du von der neuen 390'er von KTM, kostet NEU um die 5.000.-?!

Mir ist sie etwas zu klein, wäre sonst meine erste Wahl für Stadt und Winkelwerk...

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"

(in Bezug auf JasonB)
Private Nachricht senden Post #: 15
Jo - 31.1.2014 18:50:51   
kps_Pilgram1

quote:

ORIGINAL: DB_Killer

Sumo... was hältst du von der neuen 390'er von KTM,

jo hob i a scho Gschriebn Außadem ists koa Sumo sondan a Nackate ...scheint do aba a Gewisse Beratungsresistenz Vorzuliegn -Deswegn Scheiß i Inzwischn darauf -und aus

(in Bezug auf DB_Killer)
Post #: 16
Aaaajoooo.... - 31.1.2014 18:56:25   
DB_Killer

Hob heit ka Lesebrülln bei der Haund oda denk i bei dir anfoch automatisch nur bis 125'g oda Italia!

Wuascht... fiar mi hod des wia a Sumo ausg'schaut, erschtns und zweitens, *GEDANKE* Sumo???? *IDEE* was hältst du von der KTM.... i hob nie behauptet das de ois Sumo g'fiart wird, owa i ois Nichtsumonator und Antienduroser, hob des Kistl anfoch amoi in de RICHTUNG g'schobn....

Ollas Rotscha?!

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"

Private Nachricht senden Post #: 17
. - 1.2.2014 11:15:50   
silli

quote:

Japanschrott biete ich dir nicht an, san schwach im Vergleich zur KTM, beides getestet jein Vergleich.

dei wort in gottes ohr,
vielleicht stimmts auch das a ktm stärker ist,aber bei anera zb drz fahrst km mässig des 3 fache auffe ohne die ktm probleme,
aso de motorischen ktm mängel kennen ja nur de nicht ktm fahrer
i würd ma um 3t koa zumgrittene ktm kaffen,
a honda oder suzuki,alerdings sofort,i bin a oana der liaber fahrt als schraufft
lg

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud

(in Bezug auf xAlex)
Private Nachricht senden Post #: 18
Jojo wia imma .... - 1.2.2014 11:26:47   
kps_Pilgram1

quote:

ORIGINAL: silli

i würd ma um 3t koa zumgrittene ktm kaffen,
a honda oder suzuki,alerdings sofort,i bin a oana der liaber fahrt als schraufft
lg

..Des Schreibt Natirli wida Da Richtige ...kaun mi no Guat aun Dey Joahrelaunges Gezeta ,hier im Forum mit Deina Oidn Vagammltn Groß Hubign Supa Suzi erinnan, bista Endli da Geduids Fadn Grissn is , und da daun doch no De Yamsn kaaft hast ...Außadem wos is mit Deyna GAS-GAS ....ist des auch wos Anderes ois De KTM .....Heast Opi , man merkt Die Absicht und ist verstimmt

Anlagen (1)

(in Bezug auf silli)
Post #: 19
Aha sooooo is Des .... - 1.2.2014 11:36:14   
kps_Pilgram1

quote:

vielleicht stimmts auch das a ktm stärker ist,aber bei anera zb drz fahrst km mässig des 3 fache auffe ohne die ktm probleme,
aso de motorischen ktm mängel kennen ja nur de nicht ktm fahrer

sogt Wer -bzw wo steht des Eppa im Betriebs Hand Biachl oda wos ...i sog da wos , A Moppal hält imma Nur solang wia ma es Aunständig und Fachgerecht Servisiert ...Des gilt üwerhaupts im Fahrzeug Bau , bis hin zu Schiffen , und Flugzeich ....Weil ana Schraubn issas Voi wurscht wos eibaut is ...Wichtiga is aus Welcher Qualität Die Schrauvn is -UND WO -bzw Warum Sie an Der Stelle eingebaut ist , damits Optimal Ihren Zweck erfülln kaun . Auf Guat Deitsch , wenns es Moppal mit Hirn, geplant & baut hoben ists wurscht obs a KTM , a Yapana oda sonst wos is ...owa i was des wirst Du Nia Vastehn , weylsd es ned vastehn wüllst ...oba Brauchst eh ned , mir reichts wauns i vasteh

Lg da Schrauvn Dantla

und Die KTM ist IN DEM FALL NED NUR VIELLEICHT STÄRKER , sondern TATSÄCHLICH UND REAL STÄRKER

(in Bezug auf silli)
Post #: 20
. - 1.2.2014 11:59:56   
sevenfiftybiker

Tja, es wäre billiger gewesen, die 1100er vor 2 Jahren zu entSORGEN, als sie durchzufüttern.

Aber das hat auch der Silli kapiert. Aus der Ferne betrachtet könnte ich mir allerdings gut vorstellen, dass die schon beim Kauf mehr km drauf hatte. Soll ja gelegentlich mal vorkommen.
Daneben, am Ende hat die 1100er allerdings auch ein paar km mehr auf dem Tacho stehen gehabt.

Private Nachricht senden Post #: 21
jo da gibts was - 1.2.2014 12:11:17   
GreenNightFlight

Am besten nimmst a honda fmx 650

de kost ned vü und hat um die 38 ps, mit der kannst sogar wheeles machn nur mim gas voll aufdrehn

Alles hört auf meinen Befehl, denn ich bin hier der Captain ;)

Besser Bein ab, als arm dran ;)

(in Bezug auf JasonB)
Private Nachricht senden Post #: 22
Tjo - 1.2.2014 12:27:36   
kps_Pilgram1

quote:

ORIGINAL: sevenfiftybiker

Tja, es wäre billiger gewesen, die 1100er vor 2 Jahren zu entSORGEN, als sie durchzufüttern.

Aber das hat auch der Silli kapiert. Aus der Ferne betrachtet könnte ich mir allerdings gut vorstellen, dass die schon beim Kauf mehr km drauf hatte. Soll ja gelegentlich mal vorkommen.
Daneben, am Ende hat die 1100er allerdings auch ein paar km mehr auf dem Tacho stehen gehabt.

Rochus ..hast aba auch schon mal Bessere Antworten gegeben(Jojo auch Du wirst eben Älter und Vergesslicher) ..und bist wie so oft auf Andere Anschuldigungen vom Silli bezüglich KTM -Natirlich auch ned auf Seyne imma Noch Vorhandene Gas-Gas eingegangen ...Von da Damaligen Maico 320 ccm , hab sogar ich nix geschriebn ,weil i eh weis das Nix gscheids dabei Rauskommt ....ich will auch ned Die Gute Qualität da 400 DZ Susi in Abrede stelln , wos is des hats ...Trotzdem braucht ma ned mit Stoana werfern auf KTM , wenn ma sölba imma no im Exotn Heisl , mit da Eiganen GAS-GAS sitzt

Lg Pg

Post #: 23
. - 1.2.2014 12:30:55   
sevenfiftybiker

Pilli, dass die GasGas ein KTM-Zweitakter hat, ist mir auch bekannt.

Aber du hast ja auch auf die 11er eingedrescht.

Du musst aber auch zugeben, dass du schon länger kein Motorrad mehr mit >50'000km auf dem Tacho gefahren bist. Du wechselst ja deine 'Tschumpeli' wie andere ihr Hemd.

(Tschumpeli = 1dl Rotwein in einer Beiz )

Aber zurück zum Thema:
KTM 640 gibts als SM (schon seit Jahren), die DR-Z400, Yamaha XT660 (und ihren Verwandten, die 660er MZ), Honda FMX (recht schwer),...

< Beitrag bearbeitet von sevenfiftybiker -- 1.2.2014 12:32:37 >

Private Nachricht senden Post #: 24
Jaja - 1.2.2014 12:48:08   
kps_Pilgram1

quote:

Aber du hast ja auch auf die 11er eingedrescht.

Wiso eingedrescht ...Wer hat Die Reibn ?-ER ODA ICH? ...Nein -ich habe Lediglich in Erinnerung gerufen wos Er Selba hier im Forum darüber mitgeteilt hat ..

Du musst aber auch zugeben, dass du schon länger kein Motorrad mehr mit >50'000km auf dem Tacho gefahren bist. Du wechselst ja deine 'Tschumpeli' wie andere ihr Hemd.

Jo und Was hat des jetzn Genau mit den Vorwürfen vom Silli an KTM zu tun ..wo Er eh Alle Pauschaliert und in Einen Topf haut .

(Tschumpeli = 1dl Rotwein in einer Beiz )

Aber zurück zum Thema:
KTM 640 gibts als SM (schon seit Jahren), die DR-Z400, Yamaha XT660 (und ihren Verwandten, die 660er MZ), Honda FMX (recht schwer),...

Wida mal Schlecht Informiert
Jo Bei Dir in da Schweiz Vielleicht woas i ned .weyl i ned dortn bin ...wos i aba weis ist Die Tatsache dos hier im Forum bei Gebrauchte Die HONDA FMX 11 mal und Die 400 DRZ -SM 4mal Angeboten wird ....Schwer? ..dos i ned lache ...Willhaben usw hob i goar ned gschaut -und wenn i sowas Wirklich wollte daun schaug i halt nach Pifgonia , do gibts no Viel , Viel mehr ..vor Allem weils Heitzutage eh koa Problem mehr is sowas in Österreich einzuführen bzw auch Zulassen zu können .

Sali Pg

Post #: 25
Jo - 1.2.2014 13:13:44   
kps_Pilgram1

quote:

quote:

Rochus ...Nur ob des auch bei Seiner GAS-GAS so ist -woas i ned , Vielleicht schreibtas owa ja auch amal .

Lg Pg

Post #: 26
jo - 1.2.2014 13:33:35   
silli

quote:

...Außadem wos is mit Deyna GAS-GAS ....ist des auch wos Anderes ois De KTM ....

de gas is tatsächlich anderst,de war in 12 jahr 2x defekt,amol starterritzel,und leider hats a kurbelwellenlager zerbrösselt.
wenn ma bedenkt das ma mit der gas auch rennen gefahren ist,mit dem moped jahrelang am mx track trainiert hat,
ist des,s bessanne moped.
aso der jetztige kühler defekt ist auf einem satten abflug zurückzuführen,
der kühler kimmt aber auch von ktm,obwolls da woll ausnahmsweisse unschuldig sein.

aso de husky cr 250,die auch im alpencup gefahren wurde,hat in 5 jahr 3 motorschäden gehabt.
oba is eh egal,du woasst as sicha wieder bessa

griasserl

sigmund freud

Private Nachricht senden Post #: 27
Na - 1.2.2014 13:39:18   
kps_Pilgram1

quote:

griasserl

i woas noch Nix Bessa ..weyl-hods jetzn an KTM Murl drinnan oda ned , waunsd es sölba ned weist ..daun sog Bitte es Bj aun , daun wern mas schon aussebekommen ...bzw da Rochus derf des daun mochn , weila damit aungfangt hod -und ich selba hobs a ned gewusst

Scheene Griaßal in de Berg ...hobts Viel Schnee oda gehts no so Einigamaßn?

Pg

(in Bezug auf silli)
Post #: 28
. - 1.2.2014 13:57:23   
silli

quote:

quote:

griasserl

i woas noch Nix Bessa ..weyl-hods jetzn an KTM Murl drinnan oda ned , waunsd es sölba ned weist ..daun sog Bitte es Bj aun , daun wern mas schon aussebekommen ...bzw da Rochus derf des daun mochn , weila damit aungfangt hod -und ich selba hobs a ned gewusst

Scheene Griaßal in de Berg ...hobts Viel Schnee oda gehts no so Einigamaßn?

Pg

oiso de gas gas hot koan ktm murl,ebenso de husky

schnee,oiso bei ins ist absolutes kaiser wetter,
des letztemal wias gschnieben hat war am sunntag letzter wochen,ca 10cm,des wor überhaubt der erste schnee heier.
a guates beispiel die rodelbahn in see/paznauntal,ist gesperrt weils koan schnee hat,in kappel ebnso im paznaun,konnst grad und grad rodeln.....
so wias ausschaut,gibts im obalond woll koan schnee
muass eh de jänner bilder aufn pc spüün,donn moch ich a aktuelles bilderl
griasserl

sigmund freud

Private Nachricht senden Post #: 29
Hmm Du - 1.2.2014 14:09:29   
kps_Pilgram1

quote:

quote:

Rochus ob wölchanem Bj Bitte und auch Die Kubatur ned vergessn , weil da Silli Opi hod gmant Er hod kan KTM Murl in Seyna GAS-GAS...

Danke für Die Antwort

Sali Pg

Post #: 30
Seite:   [1] 2   Nächste >   >>
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Hallo ich suche Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Direkt zu:

Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung