Hallo Dr. Pezi

du nobelswinger, bist jetzt böse wegen dem da?
 
[url=http://www.1000ps.at/forum/m.asp?m=2639027&mpage=1&key=]http://www.1000ps.at/forum/m.asp?m=2639027&mpage=1&key=[/url]
 
na gut, dann einigen wir uns darauf das du ein metrosexueller audi a1 fahrer bist. :grin: :grin: :grin:
 
 
 
und nobelpezi, spätestens im himmel laufen wir uns wieder über den weg. :smiling_face:

… kennst du de Leit eigentlich denenst aum Orsch gehst ??? 

da virtuellen wöd kau ma leicht a bissi goschat sei, weu do kau an nix passiern.
live kinnt ma eh a bissal des goschal eighaut kriagn. san eh imma de söbm schneeprunza
cu
heli

…  :wink:

LieGrü
da Gerry

I hob no in kan Forum derart viel von sinngemäss „in de Goschn haun“ oder „sag mas ins Gsicht“ gelesen, wie hier. Ob das jetzt was aussagt, sei dahingestellt.

Da kriegt man als zurückhaltender und friedliebender Mensch ja das Fürchten.

mrslow

Do gibts Fingerbrecha - Friedhofsbringa … olles nur Spass. No kana hod sei Wurt ghoidn oiso … nix zum Fürchtn nur zum Lochn des Gaunze. :wink:

LieGrü
da friedliebende Gerry.

… das du mir auntwortest ned oba dem der des gschriem hod  :wink:

weyl Tatsächlich in Die Goschn ghaut, hats bis jezn ned gebn, zumindast do herinn, oba i glaab des mochns daun eha im Fratzn Biachal und aundan Rogga Foren :grin: :grin: :grin:

Lg Brudahaut Pilli :grin:

Ich hab einfach auf „Schnellantwort“ geklickt. Wenn ich wem direkt antworte, dann zitiere ich das, worauf ich mich beziehe.

mrslow

… ich bin weder a ewig augfressana Typ (ausser jetzt nach dem Schweinsbraten) noch nachtragen  :wink:

Und das do vü Bledsinn gschriebn wird is ned neu …deshalb reissen wir hier im Tratsch das Maul auf und ned in der Technik … also fast nie :wink:

der dr. pezi schreibt ja anscheinend nix mehr. :hushed:
 
dabei bin ich am überlegen doch bei dem dreierziegel mitzumachen. :grin: :grin: :grin:
 
fesch war er ja, der nobelpezi. :smiling_face: :smiling_face:

fesch war er ja, der nobelpezi
 
 
… und du bist sicher dass du sehen kannst ??? :grin: :grin: :grin:

…evtl. schaut er rasiert jo voi geil aus!?! :grin:

  viel mehr mit der kraftstrotzenden ausdrucksweise zu tun haben als mit körperlicher züchtigung. Das ist wie mit den Hunden, an der Leine sind sie stark, wenn sie frei laufen dürfen ziehen sie den "Schwanz "ein.
sonst wärs ja a bisserle fad da herinnen.

… den Peda kaunst rassiern wo immer du wüst und wie laung a immer … der wird ned „geil“ ausschaun … a oida Mau hoid oba des samme eh fost olle do … :wink: :grin: :grin:

… dass du immer die falschen Hunde hattest alter Mann :grin: :grin: :grin:
Ich hatte 13 Jahre einen wunderbaren American Staffy … und so viel ich mich entsinne hat der niemalsnie irgendetwas eingezogen weder AN noch VON der Leine Herr Josha.

Best regards
your Gerry :wink:

also allein von dem langen Gemächt her könnte das schon ein Bild von mir sein … nur fehlt ma jetzt a bissl der Bezug zu der Situation …  Eggenburg ? Lehrerzimmer ?  :wink: :grin:

Na geht ned, i wor immer ortig und des wast eh :wink: i bin erscht im Oita so derort goschat wurn :wink:

An recht liebn Gruaß auffe ins wunderschöne Woid4tl !!!

stimmt scho Hr Gerry, - mit De Hundsviachal, isch wia bey De Menscha, kommt a imma auf Die Erziehung aun, weyl daun geht Ois :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Scheenan Obnd no, :smiling_face: und Lg Pg

… dass der Killerhund kana is solaung des Herrl olle Kugln aum Christbam hod …

Ich denke der Joscha hat das auch nicht ernst gemeint … war nur mehr so ein Vergleich, ein schlechter halt :wink:

was will er denn mit dem phallischen züchtigungsinstrumentarium an bübleins popscherl herr doktor? :smiling_face:
:grin: :grin: