hab heite wos gheat

da bei uns im verkaufraum imma der scheiss radio bgld rennt kumts leida a voa das i zeitweis den scheiss gabalier hea(n muas).

i mog den kaspal jo ned, weila genau diese musik mocht die i ned dazah.

ABER … DES teil is doch genial. a gschmeidige rockballade … zwoa auf deitsch, oba richtig guad.

Andreas Gabalier Man of Volks Rock'n' Roll - YouTube

greeeeeeez, ich

ma eha a mischkulanz,mp6,aus germanisch u.angelsäxisch…owa hod schanz auf an topplotz in de charts!trotzdem des muasst da du auhearn?in gaunsn tog?no prack…host kaan eifluss auf des wos gspüd wiard?? :rage: :rage: :sob:

na, im vakaufsraum derf i nit umstölln.
hintn hea i eh wos i wü :grin: :grin:

soist doch de Pattex-Tubn in Ruah lossn, waunnst net grod wos pickn muaßt. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :wink:

bediehnt der gute auch nur ein Klischee, er schwört zwar darauf dass genau dies seins wäre, wer es glaubt wird selig wer nicht kommt auch in den Himmel, kaufen tu ich mir das gejammere sicher nicht, möglicherweise eine Frage des Alters.

… sog uns immer zerscht wost da einezogn host daunn kemma nochrüstn und daunn wird uns der Komika sicher a gfoin.

Na mit n burgendlandla mechat i a in gonzen Tog hackln :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

Armer Hund

Hackln ?..Der Hacklt doch eh Nix außa ebn Radio- no dazua aun Foischn senda zu hearn …Na Guat waun des Hackln seyn soi :eyes:daun Bittascheen :smiling_face: …geht mi eh nix aun :grin:

Lg Pg

kuriose gegend ,des burgenland

Eisenstadt – Nach einem Verkehrsunfall unter Alkoholeinfluss ist im Mai dieses Jahres ein Polizist im Burgenland zu fünf Monaten unbedingter Haft verurteilt worden. Die Strafe wegen fahrlässiger Körperverletzung darf der Beamte im „elektronischen Arrest“ verbringen und mit einer Fußfessel Dienst versehen, berichtete am Mittwoch die Wochenzeitung „BVZ“.

Zu dem Unfall war es laut der Zeitung im September 2012 gekommen, als der Polizist mit einem Pkw unterwegs war. Ein Motorradfahrer wurde dabei verletzt. Der Beamte beantragte nach seiner Verurteilung, die Strafe mit einer Fußfessel absitzen zu dürfen, was auch bewilligt wurde. Der Polizist werde nur im Innendienst eingesetzt und mache keinen Exekutiv- beziehungsweise uniformierten Dienst, hieß es von der Justizanstalt Eisenstadt zur Wochenzeitung. (APA)

quelle tt.com

Jo und aha :sunglasses: :grin: …da fällt ma grod glei ein :eyes:

ist Des Eich a scho aufgfalln :eyes: …dos Da Herr Rat :wink: (Alias M) :grin:…in Letzta Zeit wenig bis goar Nix mehr Schreibt? :wink:

Also Der wird doch Nicht ? :eyes: :dizzy_face:

Tzzzz :sunglasses:- sochn Gibts :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Petal… jetzt is so weit… hinsetztn,gaunz lauuuuungsaum… ane aunrauchn… tiiiiiiiiiiiiiiiiiieaf duarchotma… na es is ned so schlimm… des schoffst schau!!!
Gehst hoid des näxte Moi g’schwind z’ruck in dein Schraufnziagakammerl!!!

Oida schwede, waunn ma des amoi g’foid… bin i vermutlich endgültig g’stuarbn… :cold_face:

jo, stimmt scho. nur das des oane liad wirklich nimma unter voiksmusik-klumpat foit. drum gfoits ma jo :grin:

greeeeeeez

heisst vor dem Gesetz sind alle gleich…

nur einige sind gleicher!

Gruss Sigi

ist es woll,ich frage mich nur,
wo ist da die bestraffung ???
das a jetzt dahoam saufen darf und nimma bsoffana hoamfahren darf ???
er in sozusagener haft,geld verdient ???
ist schon etwas kurios,
griasserl

Noch dem Klebaschnüffln und vor dem Rauchn unbedingt den Raum lüften. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :wink:

nur fir di Peda
http://www.youtube.com/watch?v=SW6NjyBlLf8
brauchst da zWeihnochtn nur no a Lederhosn winschn

Peda do singt da Gaballie a Liadl nur fir di :wink: :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=SW6NjyBlLf8

do brauchst da von Christkindl no a Lederhosn winschen :wink:

fuachtboa :sob: :rage:

do kriagt ma ohrenkrebs

versuchs moi damit ====> Sean Paul - Get Busy (Loutaa 2 A.M Remix) - YouTube

ka Zeit zum Musi hurchn suach das i meine Trimma zaumbring das de Puchettn irgendwaunn a fohrt :grin:
host nix im Kölla umadumkugln oda kennst wem der wos hod

http://www.rbo.at/