Gutes Gwand machts aus

Motorradbekleidung beim Bodenkontakt - Ankucken kann die Haut retten

… oba muasst ma des auf froschfressarisch serviern ??? :wink:

Und wirs is jetzt aussekumma OHNE Haundbock ??? :wink:

Ahnung Onki :eyes:.Die Übliche Zensur imma wauns Lustig werd :rage: :wink:.
…Des Gaunze mehr oda weniga Sinn Befreit wia do :wink: :grin: :grin: :grin: :sunglasses:

besser so dass des video aus is wias unguat wird. es san jo a kinda im forum (zb el uterus). wir wollen doch unsere jugend ned verschrecken :grin: :grin: :grin:

… drum sogt ma wohrscheinlich „Kinder und Norrn“ … i hätt bei eam obe eher auf Norr tippt :grin: :grin:

wenns noch mia gangat kenntat ma erm fia den test ohne panier verwenden. owa glei de pappm hihoitn ohne hööm

is ma a wurscht i hob eh kane :grin: :rage:

Außadem hätt i ois Fratz um de Zeit sowiso scho paor gscheid um de Löffl graigt :grin: :grin: :grin:

du host zu sötn ane um de leffl kriagt :grin: :grin: :grin: :grin:

na :grin:oda zu Oft :wink: …des is no ned Erwiesen :sunglasses:

kenntat a sei - owa so bled gschlogn host gor ned ausgschaut gestan …

… behaupten bei eam „zu oft“ … :wink: :grin:

gott sei daung hob i ka bese zungan :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

mei des ausschaugn :eyes:…ändad sich bei mir wia Da Weihwossa Gehalt im Aquarium meina Nochbarin :smiling_face: …imma wauns aun Belzebub austreibn wü -hauts wos davon Eine :smiling_face:…Heast Die Schwört drauf :grin: :grin: :grin:

nur bei dir hots nix gnutzt, du wohnst imma no neben ihr :grin: :grin: :grin: :grin: der wossaschodn ba deine tia is vo ihrm weihwossa, sonst nix

des sogst Ihr owa Nia :dizzy_face:weyl sunst Simma Gschiedene Leut -Gell :grin: :wink:

… des man i wenn i sog des „taugt ma gor ned“ …

600 Quadratmeter - Osterwirbel in Rom: Kardinal bezieht Luxuswohnung | krone.at

is sicha ned In Ordnung …aba auch Du weist es gibt Ying und Yang , Schwarz und Weis …und eben auch sowas :rage:

Bangui - Die Lage in der Zentralafrikanischen Republik wird immer angespannter. Bei Kämpfen zwischen Muslimen und Christen sind nach Polizeiangaben am Montag mehr als 70 Menschen im Süden des Landes getötet worden. Die BBC berichtet von mindestens 75 Opfern - mehrheitlich Christen.

…und dagegn is da Deppate Kirchen Vatreta eh a Lerchal schaß :wink: …oiso imma scheen De Kirchn im Dorf Lassn …Jeda griagt sei Strof …Nur manche ebn ned und DES TAUGT MIR NED :sob: :sob: :sob:

… nur 4 mei Gfühl san schon a bissl zu vüle Yangs …

mei - Jeda soi FÜHLN , wossa denkt Fühln zu woin …schert mi ned :wink:

kümma mi bessa um meine gefühle :wink:

Nur a Bereicherung von Gewissen Drecks Säcken Die übrigens ned Nur in da Kirche zu finden sind …mit am Massen Mord gleich zu setzen , sogt mir Nur wie Erfolgreich Die Inzwischen Jahre Lange Gehirnwaschung , Gewisser Interessens Macht Gruppen ist .

Da wird scho seit Einiger Zeit das Komplette Rechtsystem nach Demokratischem Muster , komplett UM-Gewandelt und Verbrecher zu Opfern gemacht :rage: , wogegen Die Wahren Opfer noch dazu in dem Meisten Fällen auch noch Durch Die Finger schaun :cold_face: …Sauber sog i …ist des so gewollt :eyes: , oda passierts grod aus Vasehn :grin:…bzw :zwecks Den Eigen Intaressn Weniger auf Kosten Vieler , Nur weyl de Vielen Zsbleed saind um des zu Gneissn …Deswegn werd a im Bildungsbereich imma mehr Deppat ummadumm Gwurschtlt , Pisa Test , und Forschungs Ministerien abgeschafft , damit Da Strom von Willfährigen-Manipulierbaren Neuen Trottln jo ned abreist -Gell :grin:…geschickt Eingefinklt , owa für mi Wert-und Sinnlos …da Durchschaut , und des sicha ned erst seit Gestan :wink:

Lg Pg

… ois aundare warad jo egoistisch :grin:

Apro weu ma heite vom Gsindl gschriemm haum … jetzt woit die Frau Gerry mit mir a bissi biken geh … dazu haumma uns vor drei Monat neine Mauntainbikes kauft … leida wird nix aus da Radltour … beide san weg :eyes: gfladert ausn vasperrtn Radlkella und da vasperrtn Haustür. GSD is ma vasichert oba kaunn ma ana erklärn wer so a Risiko eingeht weng zwa Radln ?? wie nega miassn de Leit sei das se so tiaf sinken … ??? :wink: