Gustav ans an Gustav zwa

Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Gustav ans an Gustav zwa Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
Gustav ans an Gustav zwa - 13.8.2014 21:51:33   
MilRG

Status: offline
Des spü kann i jetzt a betreibn.
Hob ma so a Blauzahnkastl an den Helm geschraubt und bin jetz voll "connected". Is echt praktisch und des Teil funktioniert echt spitze. Musikhören und teilen, rauschfreies Quatschen mit der heissen Bikerbraut nebenan und wers braucht der kann auch gleich telefonieren und sich die Pizza bestellen, das sie schon da ist wenn er von der Tour heimkommt.
Sena SMH5D-02 heisst des Teil und i kanns nur sehr empfehlen. Für 200€ fürs Doppelset is es echt a spitzen option und es funktioniert einwandfrei selbst bei 100 am tacho.
Enbau is simpel. Update is problemlos. Kopfhörer sind unterm Schaumstoff - laut genug und drückt ned. Kein windgeräusch das wird gefiltert. Hab testweise bei 160 telefoniert - no problemo. Gegensprechen funktioniert solange man sich sieht bis 400m also im Normfall auch ausreichend. Verbindet sich problemlos mit Navi und Smartphone (auch wenns im trockenen Topcase liegt).
Das beste dran ist aber das alles über einen riesigen DrehDrükknopf bediehnt wiird - Das schafft sogar der Jeti mit Winterthandschuhen.
Würd mich interessieren obs auch noch wer anderer verwendet.
Wenn wer nachdenkt sich sowas zuzulegen kann ichs nur sehr empfehlen egal ob Beide am gleichen Moped sitzen oder auf zwei.

--------------------------------------------------------------------------------
ALLES IST IM FLUSS - Owa hoffentlich ned mei Bike
--------------------------------------------------------------------------------
Private Nachricht senden Post #: 1
!! - 14.8.2014 5:12:36   
kps_mariolindros

quote:

ORIGINAL: MilRG

Hob ma so a Blauzahnkastl an den Helm geschraubt und bin jetz voll "connected". Is echt praktisch und des Teil funktioniert echt spitze. Musikhören und teilen, rauschfreies Quatschen mit der heissen Bikerbraut nebenan und wers braucht der kann auch gleich telefonieren und sich die Pizza bestellen, das sie schon da ist wenn er von der Tour heimkommt.
Sena SMH5D-02 heisst des Teil und i kanns nur sehr empfehlen. Für 200€ fürs Doppelset is es echt a spitzen option und es funktioniert einwandfrei selbst bei 100 am tacho.
Enbau is simpel. Update is problemlos. Kopfhörer sind unterm Schaumstoff - laut genug und drückt ned. Kein windgeräusch das wird gefiltert. Hab testweise bei 160 telefoniert - no problemo. Gegensprechen funktioniert solange man sich sieht bis 400m also im Normfall auch ausreichend. Verbindet sich problemlos mit Navi und Smartphone (auch wenns im trockenen Topcase liegt).
Das beste dran ist aber das alles über einen riesigen DrehDrükknopf bediehnt wiird - Das schafft sogar der Jeti mit Winterthandschuhen.
Wenn wer nachdenkt sich sowas zuzulegen kann ichs nur sehr empfehlen egal ob Beide am gleichen Moped sitzen oder auf zwei.

klingt super
wo, bzw, bei wem hast das teil. den gekauft?
ist vielleicht gar kein schlechtes invest

lg mario

(in Bezug auf MilRG)
Private Nachricht senden Post #: 2
... - 14.8.2014 6:39:28  1 Stimmen
ManEater

... es soits auf die Strossn aufmerken beim Mopedfoarn es Maulaffn ... friara do is ma mit dem Krad gfoarn, weyl wenn de Oide hintendrom gmosert hod, dann host am rechten Griff draht und scho woars leiser ... heitzudog stopselns de Regierung direkt eine ins Zentralhirn ... a deppade Wöid ...

Wann i telefoniern wui, dann telefonier i ... oba wenigstens auf da Reibm wui i mei ruah hobm ... seids es alle echt so wichtig, das es stehts erreichbar sei miassts oda eh blos ganz normale Oarschlöcher, de koana wirklich braucht und de vo da Mam dahoam ferngsteiert werdn ...

Da Kasparl im Marionettentheater moant ja aa no, dass er frei is, weyl er de Strickerln so gwohnt is ...

Im Strassenverkehr immer dran denken: "Die gummierte Seite des Fahrzeugs unten, die lackierte Seite oben"

Wenn da wos net passen soitat:
Festnetz: 01 2341668, Mobil: 0699 10565921 fia Österreich
oda mobil (0 163) 1 73 77 43 fia Bayern

(in Bezug auf kps_mariolindros)
Private Nachricht senden Post #: 3
also - 14.8.2014 6:46:19   
kps_mariolindros

quote:

ORIGINAL: ManEater

... es soits auf die Strossn aufmerken beim Mopedfoarn es Maulaffn ... friara do is ma mit dem Krad gfoarn, weyl wenn de Oide hintendrom gmosert hod, dann host am rechten Griff draht und scho woars leiser ... heitzudog stopselns de Regierung direkt eine ins Zentralhirn ... a deppade Wöid ...

Wann i telefoniern wui, dann telefonier i ... oba wenigstens auf da Reibm wui i mei ruah hobm ... seids es alle echt so wichtig, das es stehts erreichbar sei miassts oda eh blos ganz normale Oarschlöcher, de koana wirklich braucht und de vo da Mam dahoam ferngsteiert werdn ...

Da Kasparl im Marionettentheater moant ja aa no, dass er frei is, weyl er de Strickerln so gwohnt is ...

wen ich wirklich ruhe haben will, geh i fischen

(in Bezug auf ManEater)
Private Nachricht senden Post #: 4
Vorschlag - 14.8.2014 7:54:09   
guevara

Mediamarkt hat jetzt Ausverkauf, und bietet günstig LCD Bildschirme an. Mit der X-Box verbunden im Topkäs ein guter zeitvertreib auf der Autobahn.

(in Bezug auf MilRG)
Private Nachricht senden Post #: 5
hmm - 14.8.2014 8:41:44  1 Stimmen
tommcat

quote:

Also der einzige Grund der mir jetzt einfällt wo ich sowas brauchen könnte wäre wenn man mit einer richtig großen Gruppe unterwegs is - zwecks Koordination. Da ich aber mit keiner großen Gruppe fahre - kein Bedarf.

Ich erfreue mich beim Motorradfahren an schönen Kurven und am schönen Klang vom Endtopf - da will ich weder telefonieren noch mit jemandem Tratschen sondern mich auf das Fahren konzentrieren und das Fahren voll und ganz genießen.

Ich genieße die Zeit am Motorrad, weil da bin ich für niemanden erreichbar und hab einfach nur meine Ruhe!
was brauch ich dann die Alte die mir ins Ohrwaschl gatscht oder sonst irgendwen mit dem ich eh nach dem Fahren auch telefonieren kann?

Herzlichst

Tom
--------------------------------------
Hauptsoch Hauptsoch!

(in Bezug auf MilRG)
Private Nachricht senden Post #: 6
. - 14.8.2014 8:50:20   
w_ds

quote:

ORIGINAL: ManEater

do muas i da ausnaumsweis amoi recht geben und zwoa voi a nu ...

de leit heitzutog wissen jo mitn leben nix mehraunzfaungan wenns ka wischundweg-handy mehr in der hand ham. schau da nur die leut an auf da strossn, in da ubahn, etc.

Nur ein Tag auf dem Motorrad ist ein guter Tag!

Mein Blog: http://stevesmotorradblog.wordpress.com

(in Bezug auf ManEater)
Private Nachricht senden Post #: 7
. - 14.8.2014 8:51:54   
w_ds

quote:

ORIGINAL: guevara

Mediamarkt hat jetzt Ausverkauf, und bietet günstig LCD Bildschirme an. Mit der X-Box verbunden im Topkäs ein guter zeitvertreib auf der Autobahn.

genau und glei a gscheid grosse batterie a no hinten eine, damits ned gleich noch a poar stund aus is mitn zocken. wobei, weit kumman de daun e ned und wir hom automatisch a poar deppen weniga im verkehr. bled is nur, dass ma de sauerei auf da autobahn daun wegputzen muas ...

(in Bezug auf guevara)
Private Nachricht senden Post #: 8
. - 14.8.2014 8:58:42  1 Stimmen
sevenfiftybiker

Himmel hilf!

Dann habe ich die Kunden auch noch beim Motorradfahren am Telefon.

Nein, für mich ist das nichts....

@ mariolindros:
Ich bin noch nicht so alt, dass ich Fischen gehen muss.....

(in Bezug auf MilRG)
Private Nachricht senden Post #: 9
. - 14.8.2014 9:05:27   
w_ds

quote:

ORIGINAL: sevenfiftybiker

Himmel hilf!

Dann habe ich die Kunden auch noch beim Motorradfahren am Telefon.

Nein, für mich ist das nichts....

@ mariolindros:
Ich bin noch nicht so alt, dass ich Fischen gehen muss.....

Kunden: Eben drum brauch i ka headset im helm. und die meinige redet a viel den ganzn tag. bin froh wenns mit is, aber reden muas i sie dabei ned a no hörn

fischen: tätst e nix dawischn

(in Bezug auf sevenfiftybiker)
Private Nachricht senden Post #: 10
. - 14.8.2014 9:16:03  1 Stimmen
sevenfiftybiker

quote:

ORIGINAL: w_ds
fischen: tätst e nix dawischn

Du etwa?

Na also.....

(in Bezug auf w_ds)
Private Nachricht senden Post #: 11
. - 14.8.2014 9:20:09   
w_ds

i scho, weil i hob scho mit blosse händ gfischt ois kind. hot mir mei vota glernt. owa mir isses afoch zu faaaaaad.

Private Nachricht senden Post #: 12
überrascht bin - 14.8.2014 9:21:46  1 Stimmen
silli

quote:

oiso des hätt i ma nie träumen lassen,das...schluck...i mol mit dir einer meinung bin.

mfg

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud

(in Bezug auf ManEater)
Private Nachricht senden Post #: 13
. - 14.8.2014 9:23:22   
sevenfiftybiker

Das habe ich nicht gelernt.

Ich habe vieles andere gelernt und konnte dafür einem Forumsmitglied das korrekte Schneiden von Apfelbäumen erklären, bzw. ihn auf die gemachten Fehler hinweisen.

(in Bezug auf w_ds)
Private Nachricht senden Post #: 14
Oiso - 14.8.2014 9:25:32  1 Stimmen
tommcat

quote:

i scho, weil i hob scho mit blosse händ gfischt ois kind. hot mir mei vota glernt. owa mir isses afoch zu faaaaaad.

Mir hobn ois Kinda in Trattenboch ah immer Handgfischt - damals war's scho a Spaß. In an Wilden Gewässer is des oba ah glei vü spannender

Herzlichst

Tom
--------------------------------------
Hauptsoch Hauptsoch!

(in Bezug auf w_ds)
Private Nachricht senden Post #: 15
. - 14.8.2014 9:28:28   
w_ds

quote:

ORIGINAL: sevenfiftybiker

Das habe ich nicht gelernt.

Ich habe vieles andere gelernt und konnte dafür einem Forumsmitglied das korrekte Schneiden von Apfelbäumen erklären, bzw. ihn auf die gemachten Fehler hinweisen.

oje, do tät i den baum ruinieren dabei ... des lass ich dann dich machen

Private Nachricht senden Post #: 16
. - 14.8.2014 9:29:34   
w_ds

quote:

ORIGINAL: tommcat

Mir hobn ois Kinda in Trattenboch ah immer Handgfischt - damals war's scho a Spaß. In an Wilden Gewässer is des oba ah glei vü spannender

vor ollem woas im somma a riesen gaudi im eiskoitn bachl fischn. ma wor daun zwoa waschelnoss owa es hot daun guate faungfrische forellen geben

nur dawischn homs di ned deafm ... des wor daun teia

(in Bezug auf tommcat)
Private Nachricht senden Post #: 17
jo - 14.8.2014 9:31:08  1 Stimmen
silli

quote:

de leit heitzutog wissen jo mitn leben nix mehraunzfaungan wenns ka wischundweg-handy mehr in der hand ham. schau da nur die leut an auf da strossn, in da ubahn, etc.

so isses woll..falls ma des händie mal braucht,oiso im notfall,zwegs panne...
is koa empfong oda da akku lahr akku warat jo koa problem ,konn ma sich jo a tel.ausleihen,nur wer woass noch de tel.nr vo wemm ondan auswendig ???
hab ma im feber den luxus geleistet,mir an € 10.- ladebon zukauffen,5e gibts jo nimma
jetzt hab i imma noch ochte drauf.........

griasserl

sigmund freud

(in Bezug auf w_ds)
Private Nachricht senden Post #: 18
jo - 14.8.2014 9:33:04   
w_ds

najo, fürn notfoi was i di nummern schon auswendig. feiawehr, zolipei, rettung, pannendienst ... mehr brauchst e ned.

(in Bezug auf silli)
Private Nachricht senden Post #: 19
oiso - 14.8.2014 9:39:11   
MilRG

Gekauft hab i des Teil via Amazon.

Hab ja geschreiben das i nur testweise getelt hab ansonst ist das teil deaktiviert was ja jedes wischundweg - tel kann.
Wer es ned wü der sois lossn und wer ned mit seiner reden wü der muss jo a ned.

Mit taugts A bisserl musik am ohrwaschl oder wenns was zum tratschen gibt mal schnell reden.

So kann der vordere zb die Strecke ansagen und vor Gefahren warnen oder vor anderen Deppen im Gegenverkehr ......

mfg

(in Bezug auf w_ds)
Private Nachricht senden Post #: 20
oiso - 14.8.2014 9:43:58   
MilRG

Gfischt hob i a mit da haund als junior und i kauns no imma.
Bam hob i a scho a poar gschnittn und umglegt a scho. Mei Freund das Fichtenmoped und i san a eingespütes Team.

owa wos hot des mitn Thema zum tuan?????

(in Bezug auf MilRG)
Private Nachricht senden Post #: 21
. - 14.8.2014 9:47:27   
sevenfiftybiker

Nix.

Aber beim Bewegen meiner SV möchte ich meine Ruhe haben.

Daneben benötige ich eh Ohropax zum fahren.

(in Bezug auf MilRG)
Private Nachricht senden Post #: 22
. - 14.8.2014 9:57:13   
w_ds

quote:

Hab ja geschreiben das i nur testweise getelt hab ansonst ist das teil deaktiviert was ja jedes wischundweg - tel kann.
Wer es ned wü der sois lossn und wer ned mit seiner reden wü der muss jo a ned.

wü i ned --> kauf i ned

quote:

Mit taugts A bisserl musik am ohrwaschl oder wenns was zum tratschen gibt mal schnell reden.

des gedudel wü i beim mopefoarn ned, mir reicht da endtopfsound --> kauf i ned

quote:

So kann der vordere zb die Strecke ansagen und vor Gefahren warnen oder vor anderen Deppen im Gegenverkehr ......

wia weit is da vordermann vor dir, dass sich das mitn warnen ausgeht? weil a simpler hilfeschrei wenns den vorne zerlegt wird ja ned viel helfen (siehst ohnehin). dass sich des mit der warnung ausgeht, muas der mindestens 500 - 1000 meter voraus sei und söbst des wird daun scho eng. weil bei 100km/h foarst pro sekunden ca. 28m. wenn da der oiso wos dazöhn wü, muasa seeeehr schnö reden (bei 500m obstaund 17,9 sekunden zeit) und daun muast du a no richtig reagieren in de 17,9 sek.

des problem is, de reichweite von de dinger is leider a begrenzt. d.h. ewig weit vorausfoarn derf der a ned, weil er di sonst ned mehr erreicht. die reichweite von dein ding is maximal 400m laut produktinfo im internet - MAXIMAL heisst unter günstigsten bedingungen - do derf oiso ka anziga bam in da sichtlinie stehen oder so. in da praxis kaunst amoi mindestens 100m an reichweite oziagn.

oiso host a vorwarnzeit von 10,7 sekunden bei 100km/h. do kaun da vordermann maximal "hallo" sogn und wortn bist a auntwort gibst und daun krochts e scho, weil du söwa a no a reaktionszeit host. und des setzt owa no voraus, dass die verbindung sauber gnua is, dassd erm a glei beim ersten moi vastehst.

daher für punkt 3 von deiner auflistung sinnlos --> kauf i ned

(in Bezug auf MilRG)
Private Nachricht senden Post #: 23
. - 14.8.2014 10:05:09   
MilRG

I zwing di eh zu nix W_ds

Owa sei ma ned bes wann da 10 Sekunden vorwarnzeit ned reichen dann gib dein deckl o weil daun host a Reaktionszeit wia a DDSG-Dampfer.

(in Bezug auf w_ds)
Private Nachricht senden Post #: 24
. - 14.8.2014 10:12:06   
w_ds

quote:

I zwing di eh zu nix W_ds

Owa sei ma ned bes wann da 10 Sekunden vorwarnzeit ned reichen dann gib dein deckl o weil daun host a Reaktionszeit wia a DDSG-Dampfer.

du vastehsts ned oda wüst ned vastehn. es geht ned um die reaktionszeit, sondern darum dass dir der vordermann erzählt wos do vorn für a problem is. kriagst du des in 10 sec hin, dass du wem per funk erzählst, dass do vorn in 300 m a felsbrocken auf der fohrbaun liegt? bis dei hintermann des gschnoit hot pickt er in dem brocken drin, weil er damit beschäftigt is, dir zuzuhören und das gehörte zu verstehen (do bist mit ziemlicher sicherheit scho über 10 sec hinaus) und daun a no zu reagieren. des geht sich nie aus in 10 sec.

von dem hintermann sein anhalteweg red ma do no gor ned.

dazua kommt no, dass dei hintermann, den du warnen willst jo im normalfall ned mit ana warnung rechnet, weil des jo ka dauerzustand is dass ma auf alarmstufe rot fährt, oda sads es so orge raser?

probiers afoch amoi mit wem aus. owa bitte ned erst bei an ernstfoi wenn wirklich wos im weg liegt.

< Beitrag bearbeitet von w_ds -- 14.8.2014 10:13:02 >

(in Bezug auf MilRG)
Private Nachricht senden Post #: 25
Genau - 14.8.2014 10:16:51  1 Stimmen
guevara

mit
http://www.office-discount.at/Zewa+K%26amp%3Bamp%3B%23252%3Bchenrolle+Wisch+%26amp%3Bamp%3Bamp%3B+Weg+Classic_523191?lkz=223695

;-)
LG

(in Bezug auf w_ds)
Private Nachricht senden Post #: 26
klingt einleuchtent - 14.8.2014 10:18:33  1 Stimmen
silli

quote:

najo, fürn notfoi was i di nummern schon auswendig. feiawehr, zolipei, rettung, pannendienst ... mehr brauchst e ned.

i hobs ja imma schon geahnt,das du a cleveres kerlchen bist
woss da du so olles an nummern dermerkst,sagenhaft,
i moan die kenntat ma glott zu wetten das anmelden.

Anlagen (1)

sigmund freud

(in Bezug auf w_ds)
Private Nachricht senden Post #: 27
Genau - 14.8.2014 10:19:35   
w_ds

da brauchst aber dann glei a grosse lieferung. mit so an packerl wirst ned auskommen fürcht ich

(in Bezug auf guevara)
Private Nachricht senden Post #: 28
Aha...mhmmm..soso... - 14.8.2014 14:37:35  1 Stimmen
DB_Killer

...oisa sollte ich mir wieder einmal eine Sozia eintreten... für die Dicke wäre das im Zweimannbetrieb sicherlich ned übel... da schläft man ned so leicht ein... Beim Gixxnfoahrn brauch i so wos ned, do haut's mi maximal auf de Pfeifn waunn i im Grenzbereich a Kurvn foahr und plötzlich leit des Tölefaun... nana, DO brauchat i daunn sowos ned!

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"

(in Bezug auf MilRG)
Private Nachricht senden Post #: 29
. - 14.8.2014 14:53:17   
w_ds

quote:

ORIGINAL: silli

i hobs ja imma schon geahnt,das du a cleveres kerlchen bist
woss da du so olles an nummern dermerkst,sagenhaft,
i moan die kenntat ma glott zu wetten das anmelden.

nur bled, dass i ma so an bledsinn ned aunschau und a den gaunzn aundan unfug im TV ned. warum? i hoits für staatlich subventionierte volksverblödung und daher hob i seit 20 joar kan fernseher mehr und gut isses.

(in Bezug auf silli)
Private Nachricht senden Post #: 30
Seite:   [1] 2   Nächste >   >>
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Gustav ans an Gustav zwa Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Direkt zu:

Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung