hmm.. - 11.7.2014 8:06:59
|
|
|
erdnut
|
quote:
ORIGINAL: Gerry1702 ... scho fad mir dir heast. Bis echt froh dass du daumois ned mit uns gfohrn mist, ehrlich mir san a kane Wödmasta oba du schlogst den Eckerlkas rund. Wos kummt ois nächstes ??? Welches Auto besser zu dir passt? Wos host denn augschdöd ??? Nicht bemerkt dass ich mich in einer Ortschaft befinde... quote:
ORIGINAL: Pilgram1 quote:
ORIGINAL: sevenfiftybiker Ja, wie wäre es mit einer Aprilia RS125? i hobs imma scho vamutet , owa Nia Richtig Bestätigt Bekommen dos Du a Richtiges Ekel Bist ...wiaso muaß a Gut Funktionierende Aprilia RS 125 -2 Takt den Hintan von Dem Trottl Durch Die Gegend Tragen -Nur weyla Sey 750 ga ned dastemmt ? WER IS DA SCHUID AUSSA ER SÖLBA ...wiaso Bietest im ned Deyn Bleedn Blaadn Koffa SV 1000 aun ...des is doch auch so a Seelenloses Massen Ware Sparmobil was Ohne Problem Locker 200.000 Kilometres übasteht ...oiso wos jetzn ...willsd Provoziern oda Witzig seyn ? ...wunda dich ned waunsd Diese Antwort griagst ...Du weist warum , und wenn ned , daun Denk amaol noch wosd Schreibst-und warumsd des schreibst ...wos hod Dir a Aprilia RS 125 getan Diesd Nedamol Persönlich kennst , geschweige denn gefahrn hast Du Trottl . ..Du Hattest Die AF 1 -des is wos Anderes-auch vom Murl her -Noch dazu in da Schweiz Was isn mit dir los? Mein Schein ist weg...passiert ;) - kommt ja wieder. Und wenn er dann wieder weg ist...(was ich jetzt nicht verschreien möchte..) kommt er auch wieder. Und mittlerweile hab ich kein Problem mehr mit der Gixxn..dennoch möchte ich sie verkaufen, weil ich vllt irgendwann mal ne Familie gründen möchte..
< Beitrag bearbeitet von erdnut -- 11.7.2014 8:10:14 >
|
|