Jo Pille - 22.6.2013 13:18:06
|
|
|
tyssen
|
quote:
ORIGINAL: Pilgram1 quote:
ORIGINAL: MK1971 Ich finde es höflich wenn jemand grüßt. Es ist aber auch wurscht wenn es jemand nicht macht. Jo ich Finde es Nicht höflich (HÖFLICH WARAD WENNA SICH KURZ VORSTELLT NA KAN LEBENSLAUF SONDERN HALT MITTEILT WO A ZHAUS IS UND WOSA FÜR A MOPPAL FOAHRT ).......sondern a Ganz Normale Reaktion auf Begebenheiten im Alltäglichen Leben , und daher wie schon gsagt Normal Nedamoi a Disskusion wert Immerhin handelt es sich um ein Forum und nicht um einen Raum den man betritt. Der Unterschied liegt darin, daß man im Forum nicht weiß ob jemand anwesend ist und wenn man einen leeren Raum betritt grüßt man im Normalfall ja auch nicht. ;) So a Bleedsinn dann schaust amal oben in Die Zeile , da steht dann je nach dem Wer grad do ist folgendes: Motorrad Tratsch Forum Benutzer in diesem Forum : Pilgram1, tyssen, MK1971, luxus13, DB_Killer Üwahaupts braucht ma Sein Eigenes Unvermögen , Nedamal an Kurzn Gruß zu hinterlaassen ned auf leere Räume schiebn , weils Die in da Heutigen Gesellschaft sowiso Nirgends mehr gibt , und waunsd in Kanal ziehst , brunzd Die halt a Ratzn aun , ....Da Einzige Leere Raum wird der sein waunsd hinnich bist und selbst des is ned zu 100 % bewiesen . Lg Pg is owa ned nur do so , wia oft geh i in Wean in a Wohnhaus eini um an Aufzug zu reparieren gaunz selten kummt aner auf de Idee zu griassn, na deppat augschnautzt wirst wurum der Dreckslift scho wieda hin is.Owa no mehr ägere ich mich waunn i mit mein Enkerl spaziern geh des Mädel freundlich grüßt so wie es ihr der Opa gelernt hat und de Erwachsenen schauns nur deppat au. Des muaß a moi gschriem wern l.G.