Geh - 11.4.2013 10:55:25
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: sevenfiftybiker quote:
ORIGINAL: Pilgram1 unds Guate 2 Takt Öl hosd Vagessn Du Helvetischa Geizkrogn ....und jetzt? ..... soi i mi aufhängan weyl mei Yamsn a ned Vül weniga braucht ...oda reichts auch Des Hobbi auf zum gebn ? Lass mich raten: Motul? Mich nervte an der RS vor allem die Reichweite.  Die war bei der AF1 deutlich besser (wenigstens etwas, was an meiner Aprilia besser war ). Solange man die nächste Tankstelle in Sichtweite hat, gehts ja. Bitte Rochus seit waun is a Gebücktes Achtal a Touren Moppal ,wo sowas überhaupts a Rolle spielen , soll oder muss?.. ...mehr als 200 km am Stück brauchsd mit sowas eh ned foahrn ...und i sowiso ned , erstamal machts kaan spass, zweitns foahr i ohne Tschick und Kaffe Pause sowiso ned ....ob des an Nichtraucher Juckt oda need is mir wurscht , dann foahr i halt Hinterher ..oda Retur oda sonst wohinn .is a koa Problem -Alles scho erlebt -weyl i need auf da Flucht bin . Und Die 1-2 Ausfahrten im Joahr wo i üwahaupts in Ana Gruppen mittfoahr saind eh ned Relevant, weyl soooo schee is des a need -zumindast für mi ned -und des is imma no es wichtigste . Geht Ganz schnell wenn ma sowas zu Bleed wird doss i mi verpfeiff und aus Motul ist Richtig (710)....zur Not halt auch da anda Schmafuh wia Agip/Eni , Castrol, Bell Ray , Shell usw . Sali pg