Give a Smile Tour 2012

2. Juni 2012 ; Abfahrt 09:00 Uhr - bei allen 3 Startorten
wie jedes Jahr fahren wir auch heuer wieder für unsere Kindercharity Patenkinder
alle Motorradln und Trikes welcome
Badezeug könnts auch mitnehmen, wunderschöner Badesee :grin: :grin: :grin:

LG Willi
Kindercharity]

… wos les i do … :wink:

Wird ma ein Voiksfestl sein euch wieder als Helferlein zu dienen. Dermal hast ja wieder dein eigenes Motorradl.
Freu mich drauf und ich denke du wirst überrascht sein wem ich heuer aller mitbringe … ziag di worm au Burschal :grin: :grin: :grin:

LG da Gerry

(PS: Wennst „herobm“ bist ruaf au … mir warad noch an Plauscherl)

i überleg ma des mal,obwoll am freitag nach pfingsten frei zubekommen werd schwierig.
obwoll, über de dolos obi zu de kasnudeln is eh a lässiges runderl :grin:
wiaviele km seins den vo unterpremstätten nach villach ???
bzw wiaviel zeit nimmt des in anspruch ???
zwegs der planung der rückreisse übernachtung ???
na schau ma mal wias wetta werd und ob i frei griagg,oba a gaudi warats schon,
weil do sein sicha welche dabei de i "freundschaftlich"mal am ohrwaschel ziachen muass.
lg silli

sei Daunk hob i an Klopphölm und werd somit net vadurschtn, owa trotzdem meine Lauschlappen behoitn. :grin: :grin: :grin:

is jo a Give a Smile Tour
also brauchst nix befürchten :grin:
oba war schon lustig wannst am badesee mitm klopphöm sitzest :grin: :grin:
lg silli

scho wissn - Safety first. :wink:

geh mi konnst goar Nit moanan :wink:

geh mi konnst goar Nit moanan :wink:

des würd mi freuen wenn i den „Burgenländer aus die Berg“ amoi kennenlern :grin: :grin: und i denk a paar andere Bu´werden sie a freuen wennst kummst

also die Streckn vo VILLACH noch Unterpremstätten wird in etwa so um die 200km haben, und Zeit, des is a relative Gschicht, so 3 Stund am Bock und a Tankpause für de, de kane 200km kommen mit einer Füllung, ala 600 Shadow und so…also Ankunft is in etwa 12:30 bis 13:00 Uhr von der Kärntner Partie, wir aus NÖ werden ziemlich gleich ankommen, die aus OÖ brauchen a Spur länger

Zwengs der Übernachtung vor Ort - von uns bleiben auch viele in Unterpremstätten und fahren erst am nächsten Tag wieder heim, die Nächtigungsmöglichkeit kann i dir schicken sobald i den Namen und Tel. gfunden hab - i vergess des vo einem Jahr aufs andere, is a Jammer :cry: :cry:

:grin: na eh nitta,wiso sollt i dir an de ohren bist jo a hölbe portion,
ähm vawonda und mädelz tua i eh nix ,nie und nimma,gö pilli tant
:wink:
lg ein freundlicher mann aus den bergen.

vorort werd i woll nit bleiben,mei plan ist am samstag wieder richtung dolomiten,und dann wo übernachten,
das es am sunntag auch a spassfahrterl werd.
bin 2006 vo eggenburg in oam satz nach landeck gfahren vo melk weg nur mehr autobahn… :cry: :cry:
da schlafen da de fiass ein :grin:
na schau ma mal,obs was werd
lg silli

des heart si guat an,
host a tel.nr. von ana nächtiguingsmöglichkeit am see- wo ca is de militärkasern in neustadt?
Lg
Chris

In anem durch von Eggenburg :dizzy_face: :eyes:…mei Liaba do werst wida Gscheid wos aufgführt hobn, woarst auf da Flucht ha? :grin:…host Bestimmt an Pezzibärn gscheid Dratzt ghobt Gell :grin: :grin:

Lg PT

Richtig vermutet … :wink:

Der rote Pfeil zeigt auf die Einfahrt zum Treffpunkt auf dem Parkplatz, der weiße auf den unübersehbaren Wasserturm (?), den man in jedem Fall zu Gesicht bekommt, wenn man Wr. Neustadt auf einer Hauptroute durchquert - diesen sollten also auch Ortsunkundige nicht übersehen können und die Mauer der MilAk bis zur richtigen Einfahrt entlangzufahren, ist kein Problem … meist steht ab 8 Uhr ein Moppetfahrer bei der Einfahrt als zusätzlicher ‚Wegweiser‘ … :wink:

jo danke für eure Hilfe :smiling_face: :smiling_face: :grin:

hab noch a Video zum anschaun, is von 2010 - auch wenn im Video öfters mal 2008 zu lesen ist, es war 2010 - es war klarerweiß mei Kamera die da falsch eingestellt war, wem seine auch sonst… :cry: :cry:

für die, die no net dabei waren, es is net nur das Fahren, es geht a um die Gaude - und de steht bei uns net an letzter Stelle :grin:

Give a Smile Tour 2010.mpg - YouTube

LG Willi
Kindercharity

hab gestern beim Ökotel angerufen - da haben wir bisher immer genächtigt, das Haus ist aber zu dem Woe schon ausgebucht :sunglasses:

ich kann nur den Tipp geben übers Tourismusbüro anzufragen - müssen wir jetzt leider auch für uns

TOUR!SMUS Unterpremstätten
Hauptstraße 102
A-8141 Unterpremstätten
Tel. 0676 / 77 15 002

es gibt rund um den Schwarzlsee unzählige Betriebe die vermieten, sollte auch was kostengünstiges ala Ökotel dabei sein :smiling_face:

und falls der Beitrag jetzt öfters da herum steht, des Ding hat gsponnen - do kann i nix für :smiling_face:

LG Willi
Kindercharity

… kommst halt vorher zu uns noch Wiener Neudorf und büselst im Hotel G&K. Fahrst mit uns nach Wiener NeuSTADT und die Tour bis Graz mit und wir begleiten dich noch ein Stückerl Richtung Dolos weil wir auch nicht in Graz schlafen.

LG da Gerry

danke für das angebot,aber wenn ich die wahl habe,
auf der autobahn richtung osten oder durch die dolomiten richtung süden…
…denk,grübel…
:grin: :grin:
dann warat i koa olter mann aus de berg ,wenn i nit richtung süden fohrat.
:wink:
hab ma eh schon gedanken zwegs da übernachtung gemacht…mei kumpel in villach hat nochtschicht…
und fahrt am samstag richtung toskana…
hotel iss nit meins :wink: i werd ma den schlofsock schnappen und a isomatten,
und neben meim mowed schlofen so wia i des friagga imma gmocht hob.
da gehts nit umms göd sondern um de gaudi :smiling_face:
lg silli

… warum macht man sowas wos doch so tolle Betten gibt ??? :wink:

na jo warum macht ma was was nit olle machen ???
…grübel…
vielleicht weil i a indivitualist bin…
na guat wer woass des schon so genau…
wonn ich die wahl hätte in einem 4sterne all inklusive hotel 2 wochen urlaub zumachen
oder
in am zelt was 2x2 meta is und 1,35 meta hoch…
na was moanst wo i urlauben würde :wink:
lg silli