Nana - 25.9.2013 9:24:11
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: Hurricane1250 Es wird jo gemunkelt, dass du a zum Zähntausbeissn bist und dei Tarnung a 125er is . Schau i gibs jo zua, noch 2 Joar Motorradlfoan bin i nu ka Wödmasta, owa wer mi ärgert gspiat mein Zorn und wauns nu Schädlweh is is nimma so wüld ...hob mei Lehrgeld schon bezahlt . Eigantlich a Gaunz Normales Moppal Foahra Lebn , Nix Bsondares bzw. Wie Viele Andere auch -Woar Alles dabei Freude , Begeisterung , Lernprozesse , Schrauberei , Einige Versch. Moppaln , von 50-1000 ccm , Gemeinschaftsgefühl , Zusammenhalt , Eifersucht , Neid , Anerkennung ,Einsamkeit und auch da Tot von a poar Moppal Freind . Fazit : Was will ich mehr seitm 84 Joahr . Kann eh Zufrieden seyn und bins auch ...Wer weis was noch kommt ....Angst hob i ned , hob i a nia ghobt . ABER RESPECKT , vor da Technik da Physik, und auch von de Fehla Anderer und Natirli auch von mir. Vielleicht liegts auch daran Das ma den Bogen ned Ständig überspannt , und Gelernt -bzw Erlebtes auch Dementsprechend umsetzt . Des is zwar koa Garantie dos Nix passiert -oba imma no Bessa ois aun Stoa aum Schädl -Außerdem gibts Diese Garantie eh Für Neamands...Ah Jo a Gute Portion Glück braucht ma auch ...so sig i des Wos Dich betrifft , wirsd sicha no a Ganze Weile Deine Runden ziehn . (Glaub i halt ) Wenigstns host ned Ewigs Laung Ummadumm Gschissn wia Viele -bei da Moppal wahl ...bisher hast es Anscheinend ja Nicht bereut ...Genauso wie ich Damals auch nicht ....Thema Unsinnige FS und PS Beschränkungen. Lg Pg