Geile Kurven in Tirol gesucht !!!

Wir möchten diesen Sommer vier Mann hoch Tirol und Vorarlberg unsicher machen. Sagt mir doch bitte wo man hier die besten, kurvigsten und erregendsten Strecken findet. Es muss in diesem Forum hier auch westliche Mitglieder geben, nicht nur Wiener ;). Also rückt raus mit euren Hausstrecken und Insidertips.

vielen Dank im Voraus

Bikergreetz
Fireblade

Salve!
Also wo soll ma do aunfaunga, also Timmelsjoch Richtung Passaiertal(durchs Ötztal)is net schiach, oder Holzleitnsattel( Imst richtung Mieminger Sonnenplateau)od. Paznauntal ins Montafon über´dia Silvretta und und und…

Gruaß Gerry

Is amoi a schena Aufaung!

mfg
Fireblade

insare Bullen haum olle irgendwia an kräftigen Schuß…noch dem motto keine Gnade den Bikern…
schenen trip no

mfg gerry

Mein persönlicher Favorit, aber vorsicht vor Bullen!

Elias

Owa i glaub kam das eichare Kiwara bleda san wia de unsan. In Osttirol hob i amoi an Sottlschleppa übahoit und a glei a poa Meta auf mein Hawara vuant aufghoit. Mit knopp 200 am Tacho bin i daun zu an 70er saumt Kiwara zuwegschossn. Wi mi dea gseng hod, hod a se afoch vo mia wegdraht und so tau ois tät a mi ned seng. Puh! Do hod i a Achterl im Hoserl ghobt.

Schnell geats,no a tip Südtirol do gibts 28 „befahrbahre“ Pässe od. Gardasee a volla Wahnsinn…
mfg
gerry

Is a Hauma do untn.

De miaßn ober guat sein!
Wär fürn Opa auch was!ggggggggggg
mfg.luis

ganz Tirol ist eine Kurve!
lbg.isolde

Vor zwa Joar hod ana von uns in Osttiroi an Hubschrauberrundflug gwuna (Highsider in da Serpentine → Schlisslbabruch).

Wir foan erst in da KW 34, wauns passt kum i owa gern auf dei Aungebot zruck.

mfg
Fireblade

bin in der KW 32 in der gegend
sonst hätt ma mal a runde drehn können

i bin zerst in Slo und dann von 6.8. weg in Obertillach des is zwor in Osttirol awa mia kennan uns jo mol unterwegs treffen
i meld mi n o mal vorher

freu mich schon dich herzubrennen dasst da die tränen kommen und du dein nick sofort änderst in muchslowerthangeorgo

nomen et ohmen??

wos host eigentli für a moperl
wal mormal for i net mit eisenhaufen* durch die gegend ggg

mfg georgo


*für aufmerksame Reitwagenleser bekannt
für alle anderen: Chopper

scho mir miassn nur vorher an treffpunkt ausmachen damit i nacher auf di wortn konn
:-)))

Da wundert mi nix wenns immer hoast mir Tiroler sein di ärgschtn Weiberhelden!HA!
James!

schlechte idee kannst ja mal an groben vorschlag machen zwecks datum und so
da werden sich sicher einige melden

Hab des Bild eigentlich nur einitan um mei neues Garagentor herzuzeigen!

wal in aner engen kehre geht si selten mehr als a 100er aus +gg+

wos san des für Duke-und Buelltouren