Salve - 4.5.2014 19:53:29
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: pursang übrigens,wie war der heutige Ausritt mit dem TM Benzross? gr Hr Pursang Wie Eigentlich Erwartet ...Bisher Ein Braves Ross , Gaunz wia Seyn Herrle   ....a Bissal Vergaser Fein Justiererei , und halt a poar Schrauben Nachziehn ,wos es aba auch ned Wirklich brauchen Tät , da Die Reibn dortn bei TM eh Lang Genug am Prüfstand Laufen , Deswegn hod a Jede auch a Andere Haupt und Nebn Düsn ..hob mi halt no a Bissal mit Verschiedenen Nadeln Gspielt ..Na na ned im Vooodoo Bereich obwoi des Gscheida gwen wär ...gabats eh grod Gnua , für Soiche Spasettln ...Nein , Nein Einer Seyner ist da Natirli Nicht dabei , da Er mir ja Nie was Nachteiliges getan ....Wie auch immer Einfahrerei ist Abgeschlossen ...und jetzn wird gschaut wia laung des Werkl Wirklich Funktioniert ...owa Unta Voll Last -weyl sonst hätt is mir ned kaufn brauchn Wann hat Er Denn mal den Gusto a Klans Rundal zu drehn ...das wär doch was ....ZWEI Pracht Zweitakter ...Wissns schon Hr Pursang ...DIE MIT DA SCHLECHTEN PRESSE UND VON DA TOD GESAGTEN ABTEILUNG ....
Anlagen (1)