Garagentoröffner

Nach langem Suchen hab ich endlich die Lösung fürs Garagentor gefunden :sunglasses:

Automatischer Garagentoröffner für BMW R1200GS - YouTube

Bin schon gespannt, was Sozia davon hält :wink:

So long,

da Wolf

… hab das am Samstag probiert … mag daran liegen dass ich eine SUZUKI fahre aber die Reaktion auf mein Gehupe war nur " gusch Dicka" :wink:

[quote]ORIGINAL: Gerry1702

… hab das am Samstag probiert … mag daran liegen dass ich eine SUZUKI fahre aber die Reaktion auf mein Gehupe war nur " gusch Dicka" :wink:
[/Quote

die Gemahlin is afoch nur ehrlich mit dir :wink: :grin: :grin: :smiling_face:

übrigens hob heit de Jackn ausgführt passt perfekt :eyes:

und aum Hügerl weit und breit ka Maya zum sechn :grin: :grin:

… so gegen 1100 mitn Auto aum Weg noch Rust :grin:

Unser Maya hingegen war heute in PEZINOK in da schönen Slowakei bei de feschen Mäntscha :wink: :grin: na na ned budern - Pezinok - Pernek immer hin und her, hin und her, hin und her … wos aundares hod der Depp jo nie glernt … :grin: :grin: :grin:

Also die Meinige is sowas g’wöhnt :wink:

…und ka Surg, Propellamoped hab i immer no kans - dachte, das funktioniert mit’n Tiger oder da Kantn genauso…

So long,

da Wolf

…hast ja nur net laut und lang gnua g’hupt, sonst fallt ma eigentlich kein Grund ein, warum’s net funktionieren sollt… :sunglasses:

So long,

da Wolf

mit de Weiwa do is a schwoch da Bua wohrscheinlich vaschiesst er des gaunze Pulver bei sein Mowed :wink: :grin: :smiling_face:

i hob heit vormittag mein Tank vom Spengler gholt und aum Nochmittog wor i aum Hügerl

… 3 250er Puachane von Eisenstodt noch Stotzing gfohrn … GEIL :grin:

aum nochmittog a zwa rote und a grüne waren Mödlinger :grin: :eyes:
i find de a geil owa meine gfoit ma no besser wenns fertig is
wor heit mein Tank vom Spengler holen der hot a Puch 500 aus de 30ger Johr und no 3 aus de 20ger

bist falsch informiert de hot gGetrenntschmierung im Tank ein Öltank eingebaut und brauch a gscheids Öl ned den modernen Schaas :wink: :grin:
des is raucharm und ein Einbereichsöl

https://forum.1000ps.at/forum/upfiles/253049/F9AB2E937A4B4BEF9304BE5CC453AECD.jpg

Pilli i merk grod du brauchst no a bissal a zwoatakt Schulung :wink: :grin: :smiling_face:
von de echten zwatakta des wos heit gibt des is jo eh Einheitsbrei :wink: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

Die Einschulung Brauchsd scho Du :grin:…i foahr sicha a Bissal Länga ois Du 2 T …Außadem is des Silkolene und a des Motul 710 eh auch für Getrennt Schmierung :wink: …daher warads scho a Bissal Bessa bevorsd Textest dosd da Die Produkte Die i Dir nenne (Sicha ned weils ma grad Fad im Schädl ist :grin: ) a Bissal Besser anschaust . mir issas eh wurscht wosda do für an Krempl eineschüttst :wink: :sunglasses:…Tatsache ist auch wennsd a Oids -NEU AUFGEBAUTES Moppal host , Die Materialen und Metall Legierungen sind von Den Neueren goar ned weit weg -wenn üwahaupts .

Es ist Nur Der Offensichtliche Unterschied zu Bemerken das es eben Damals keine So Guten Öle , das Betrifft in Erster Linie Die Additive Die Beigesetzt werden …gab wie Heute . Und das Deswegn a poar Oide Esln :sunglasses:-auch Oide Öl Rezepturen Fahren mögen , weils Ihne Sinnvoll erscheint ,Oda weils halt so Mode ist und de Bixn Guat ausschaugt , und zum Moppal passt :grin:… möcht ich auch goar ned Bekritteln …aba auch Sie haben Nichts Gelernt -Nämlich Generell: DIE ÖLE HEUTE SIND BESSER ALS DIE ALTEN -Punkt Ende Amen und aus …

Lies ofach a Poar Daten Blätter Der Jeweiligen Öl Hersteller …bist jo eh ned Bleed als Aufzugs Mann Der Sicha Von Hydraulik usw mehr Ahnung als ich hat .

Lg Pg

Interessant :wink: …scho imma :eyes:oda gabs da poar Bj davor Die keine Getrennt Schmierung hatten ?

Bitte um Aufklärung .

Danke
Lg Pg

… 4 de Reim wird woi DES a reichn odr ???

[image]http://www.hausfreund.at/files/pix/400x400/709232.jpg[/image]

…des jetzt schon 5 mal probiert, funktioniert nicht.
ich glaube mein Garagentoröffner ist kaputt, kann man den wo umtauschen??? :grin:

Wias Leben so Spielt Hr Tyssen .

Grod hob i an Auftrag griagt von meim Lang Jährigem Hawara und Vermieter(meina Buden in Wean ) dos i sei 125 ccm Oldtimer Puch Zerlegen soi , und auch wida Neu auf baun . :sunglasses: Seyn Oidn Jaguar hob i eh scho in da Reissn ghobt :sunglasses: (bis Jetzn rennta noch :grin: ) …Dafür derf i daun mei Neichs Moppal do bei Eam Einestelln …evtl Brauchat i daun waunsn so weit is ,a poar Hinweise von Dir wo ma Den Murl am Bestn mochn lässt …dad mi gfrein waunsd ma Dabei , mit a poar Tipps Helfn wüllsd .

Lg Pg

herst - des hob i probiert…i hup und hup, huuup und huuuup, hup a hoiwe stund…und dann kumm i drauf…

…i hob ka garagentürl… :grin: :grin: :grin:

I brauch ned hupen, mi hert ma scho von da Hauptstroßn Scheppern!!! :grin:

LG

waunn und wo kaunn i ma de Reibn auschaun bin aum Mittwoch wieder bei dir im Bezirk :sunglasses: :grin:

gerne kriegst ein paar Infos von mir, übrigens wegen den 2 taktaoil was i eh ned wos do von de neichn passt
wos is des für a Puchreibn mehr Infos und herzeigen
wegen dem Motor was i a wem der des kaunn

Hr Tyssen i schick da mal glei mei Telefon Nummero :wink:…oda hostas eh schonn ? :grin:…Jo i was :cold_face: i werd Langsam a Oid und no Vablödeta :sunglasses: ois i eh scho woar bzw. bin :grin: -mocht owa Nix Hauptsach i fühl mi wohl :smiling_face:

Besichtigung is koa Problem hob scho aun Schlüssl zur Garage …und wia hasts so Scheen -Glei Butta zu de Fisch :smiling_face: daher : Morgen dads scho gehn …so ab 17 Uhra

Lg Pg