Nicht Änderbar.... - 1.4.2012 12:21:48
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: silli wia i grad,fa lauta longweilig,mei gb durchschau, fallt ma auf das ca 90% vo de schreiberlinge nimma im forum sein ?? wo sein den de olle hin ??? haben de aufgehöhrt zum motorradelfahren.............oda sein de olle auf des gschichstbiachel ausgewichen ........... hmm................???? ontworten werd i vermutlich koane griaggen,weil de was i moan sein eh nit online  es hat ja mal a an tiroler stammtisch geben,aber vo de bin i woll der oanzige der noch im forum ist ?????? is des forum so schlecht ???? na guat,also ..hmm....guat ist´s ja nit wircklich aber lustig wann ma a gefestigte charaktere ist. gestern war i in telfs ,gebrauchtmotoradelmarkt...........koa oanziga bekannta ...........?????????? na was soll´s lg silli jo i halts da lieber zb mitm König Ludwig II...weyl mir Generell solche Leut taugn , Die Grundsätzlich von Der Masse Gründlich verkannt wurden und Viele auch Heute noch verkannt werden. Mocht aba Nix weyl so ist eben des Leben ....entweder man macht mit oder man hert ebn damit auf,a Sogennantes Zwischendrinn gibts da ned wirklich oda, zumindest ned auf Dauer , Irgendwann holen einem Seyne Eigenen Fehler und taten eh ein, is Nur a frage Der Zeit. und aber auch Genau Richtig so. Aber auch früher war sicher Nicht Alles Besser , wie unteres Zitat aussagen will. Trotzdem, an Gewissen Restanstand, incl Grüßen wurde doch noch von Den meisten gewahrt, Und von Denen Die das nicht getan, konnte man auch Damals scho Nix erwarten, Genauso wiesd von Solchenen Heite a Nix erwarten kannst. Da brauch i nedamal ins 19 Jh zruckgehn, es Reicht scho, Die erinnerung an meine Eltern, weyl da war ich wenigstens Zeitzeuge (wia imma mei meinung, ned mehr und a ned weniga) Lg Pg „Es ist notwendig, sich Paradiese zu schaffen, poetische Zufluchtsorte, wo man auf einige Zeit die schauderhafte Zeit, in der wir leben, vergessen kann.“ Ludwig II. von Bayern (1845-86)