Fussrasten Gelenkskit

hallo liebes forum,
hat wer diesen gelenkskit verbaut ??
https://www.louis.de/artikel/lsl-8-fach-verstellbare/10047130?list=5543919
fussrasten hätte ich noch,die abgeflachten,nit de kugelrunden :grin:
mei position am mowed passt,aber de rasten setzen recht früh auf,
was mich als mädchen erschrecken tut.
abgesehen davon hasse ich fahrerrasten mit am gummi drauf,da geht der erste druck am gummi auffe und des gfollt ma nit so.
griasserl

Wenn 3 v 4 Bewertungen grad mal 2 Sterne hergeben, sollte sich deine Frage nach „Erfahrungen“ erübrigen. :wink:

Louis - Europas Nr. 1 für Motorrad – Bekleidung und Technik

Anbetracht dessen, daß wir uns in einem Monat lieb haben werden, fasse ich mal die auffallenderen Anmerkungen zusammen:

  • Hängt schräg nach unten
  • Stehen 2-3cm nach aussen
  • Hebel mit den Füßen nicht mehr gscheit zu erreichen

wie soll ich das jetzt verstehen ??? :eyes:

bewertungen ???
na ja,nur weils wer gschrieben hat,heisst das nicht das es so auch passt.
das mit dem seitlichen versatz von 2-3 cm ,ist einleuchtend,
aber woll das kleinere problem,ist ja beim motocross auch nicht anderst,da muasst des fusserl a nach innen drehen damit de hebelen betätigen kannst.
hab auf der gsxr auch lsl rasten drauf,die hängen nicht nach unten :wink:
abgsechen davon,plären de germanen nit ungern ins gleiche loch,wennst verstehst was ich meine.
griasserl

frog den Maya Peda der hot de verbaut hot mir erst den Link gschickt

Des stimmt scho, aber wenns 3/4 negativ bewerten, dann ist das schlechter als wenns 3/4 positiv bewerten. :wink:

Ich denk ma nur wennst es wechseln willst, weils zu früh streifen, was wird dann wohl sein wenns dann nochmal weiter rausstehen, dann streifen sie ja noch früher, selbst wennst es ganz nach oben stellst.

a Bleedsinn :grin: Wer sogt des ? Du ? :grin:…daun kauf da Hoid ned so aun Plempi wo ma aun Haxn noch innen vadrehn muaß , bei meina dreh i goar Nix noch innen , und deswegn ists imma no auch a Moto Cross.sogar im Wettbewerbs Bereich auch wauns SM Radln drobn hod …des hod owa scho goar Nix mitm Rahmen , Dämpfa , Feder und a Nix mitm Schoit und Brems Hebl zum Duan …weyl des is eh gleich …

Du bist und bleibst ofach :eyes:…A na loß ma des :wink: hod eh koan Zopf :grin:

is nedamoi a Gummi aufm Fußrasta und a ned auf da Brems.a ned aum Schoithebi …Nix Aundares wia bei de Cross

… Silli, meide die Randsteine dann brauchst nix umbaun :grin: :wink:

Na im Ernst … ich hab sie schon mal einem Kollegen verbaut und sie sind generell gut ausgeführt. Was aber zu bedenken ist ist der Abstand zu deinen Hebelchen … oder du nimmst drei Nummern größere Stiefel weil die Schalterei ist mühsam. Kinder bitte tuts nicht immer das Rad nei erfinden … des gibts doch eh scho :grin: :grin: :grin:

… generell eh fürn Orsch san … sicherer stehst ohne Gummiauflog :wink:

ob des bei DEM geht :eyes: , weyl Der Bauan Tölpl :grin:hod eh scho Greße- Kindasoarg, im Kanadischn Woid Braund Austreta Modus :sunglasses: …Des waradn daun watscheins 65 -75 ga

scho Richtig Onki :wink:…Nur deswegn muaß ma Trotzdem ned de Haxn noch innen drahn-wenn ma a Guats Moppal hod :dizzy_face: …wurscht ob mit oda ohne Jummi -i moan gehts no :rage:…Wer sogt WEM wos :dizzy_face: ??? Es Moppal mir? -oda i Dem Moppal wia sowas zu Handhaben is ? :grin:

:grin: :grin: na jo,der ist für mich koa referenz,wennst dir anschaust welche reifen der fahrt,
muass oam jo des kolte grausen überkemmen :grin:
griasserl
:grin: :grin:

so schauts aus,eventuell verbau i a nur die rasten,de i eh schon 4-5 jahr umma liegen hab

griasserl

da hast du nicht unrecht,aber das relativiert sich, durch die lsl rasten wieder,weil sie etwas kürzer sind als die originalen.
abgesehen davon,neuer reifen,bringt auch a paar mm,
reifendruck,wie im handbuch vorgegeben,sein a a poor mm,
federvorspannung um 2 klicks erhöht,dürften a 1 mm sein,oiso hab i eh schon a monsterhohes mowed :grin:
es ist halt a günstige möglichkeit,die rasten etwas höher zupositionieren,
um 80 euken ist nit viel hin,
wenn i ma a rastenanlage um über 400 kaff und es passt nitta,warat i ma selber böse,weil zum testen werst woll koane griaggen :cry:
griasserl

de dinger hab i dahoam liegen

de stehn ned weiter raus. de optik teischt.

greeeez

ober selbst fia eben jene brauchst des zwischnstickl :stuck_out_tongue: do kaunst glei die verstellbaren nehma.

soweit i mi erinner sind do sogar „kleinere“ scheiben a dabei, damitst a „nur“ um 0,5cm aussa da mittn bist.

oba gib nix auf mei meinung. i hobs ma fia de 500er kauft und woa eigentlich recht zufrieden damit. wennstas passend einstellst brauchst a bei deine hebeln nix umadumtuan.

greeeez

no wos Mista Oba Wichtig :sob:-und Supa Gscheit :grin: a waunsd Blockst wia a Goaß Bock auf da Laundecka Oim :grin: …wennsd weitahin aun Bleedsinn wia bei de Crossa, mit de Haxn noch innen drehn miassn :sob:schreibst …griagst a Die Demenstsprechende Auntwort -voi wurscht obs Dir oda Aundane passt :wink:. …

an normalen gelenkskit,der dürft a in den untiefen der ersatzteile ummerliegen,ob der auf de fz8 passt,muass i schaugen.
de hebelei der fusspedalerie is jo einstellbar,so gsegen miassat i lei de tretter nach innen drehen und des passat wieder :grin:
muass jetzt eh mal nach hall obe,dann schaug i ma des beim detlev an,da kann i ma donn a bild davon machen,wiass in echt ausschaut,
im fz8 forum,moant mol 1na das des woll passen würde.
aso,wennst a noch londegg kummst,zoag i da a test streckerl,da kannst donn jeden abend trainieren :grin:

griasserl

@ grantla tant,Dieser Benutzer ist in Ihrer „Sperrliste“ und seine Beiträge sind gesperrt. olles klar :grin:

is klar -außa Hextns es Guate Wossa aus da Stmk, in Da Weana Wossa Leitung Du Brot :grin:…aba na passt scho :grin: bin eh froh dosd no aun Laut von Dir gibst :sunglasses:…Nur für wos De Gaunze Bleede Blockarei :eyes:, waunsd daun doch least wos i schreib :grin: ? …weyl woher sonst daun Deine Antwort ,auf mein Schmäh :eyes: :grin:

woasd eh waunsd mi scho Dableckn wuist , muaßt a mit De Rindvicha Zeitig in da Fruah aufstehn :wink:…weyl De Dürfn des :grin: :grin: :grin:

Pfiatinga !

Lg Pg

allerdings von einem freund der wollte ein bisserl geld sparen und sich mit so was behelfen. lange rede kurzer sinn, er hat sich dann doch eine komplette fußrasten anlage gekauft (PPT) kostet so irgendwas ab 320 euro, ist formschön, und die teile sind im fall des falles austauschbar dh. man muss nicht zwingend die ganze anlage neu kaufen.
übrigens gekauft hat er es beim graf heinz www.gh-moto.at