Für Ducati Fans

Finde das Video hat was für Ducati Fans! :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:
Link:
http://blog.leatherup.com/2012/01/06/keira-knightley-riding-a-1973-ducati-supersport-750-in-a-coco-chanel-perfume-commercial/

Jo wiaso stell i mir sowas imma glei Nockat vor :sunglasses: …obwoi na des woar ja eha es Cagiva Maskottchen owa Wurscht …de Schuach passn jo eh :eyes: :grin: :grin:

… kaunnst auf a Moto Guzzi Stelvio setzen … die wird sogor do drauf guad ausschaun :wink:

…bitte JAAAA!!!

Den Klantuttlatn Banahaufn brauch i ned!!! :sob:

wieso? gfoit da der fotograf besser? :grin: :grin:

i frog mi nur wie de oide ohne erheblichen luftwiderstand unverletzt beim fensta owekummen is…nochdems airbags a koane hot… :grin: :grin: :grin:
und dann frog i mi a no, wo auf amoi de vielen taffen weiber in film und werbung herkumman, de reihenweise de mauna in de goschen haun und konzerne mitn klanan finger leiten? hob i do wos vaschlofen oder lebn ma wirkli nurmehr in da virtuellen reali ? :grin: :grin: :grin:

oder könnts sei, dass ma de einfoch entgengan, weil i so a uncooler nerd bin, der afoch übern gullideckel ned aussikummt? :smiling_face: :wink:

DES MOPPET, kaunnst ned lesn?

Ana der des diarre Modl knoit is eshhh a vakapta Woarma… :sob:

LOL

Na super, danke. Jetzt hab ich den ganzen Monitor voll mit Buttermilchspritzern.

mrslow

:grin: :grin: :grin: :grin: dito… :grin: :grin: :grin: :grin:

bei mir is owa schwarztee…

es mitm mopped hob i eh glesen…i hob ma nua dacht des war a multiple choice aufgob… :grin: :grin:

i hob ma owa docht, dass es schee warat, wenn mei wölt a so schee afoch warat…oiso uandlicher vurbau - des is a ansa oide… :wink: :grin: :grin:

Da Ihr mit nichts zufrieden sind :wink: :wink:anbei eine schärfere Variante der Ducati Werbung :grin:

…kennat a au aner Knoblauchpress’ sitzen und tatat no guat ausschaugn.
(mir is jetzt so ad hoc ka blederer Vergleich eing’falln)
lg
martin

nur Buttermilch? :grin:
lg
martin

Noch eine Nachbesserung wegen der Beschwerden :wink: :wink: :wink: :wink:

Link:
Gallery: 30 Sexy Pictures of Ducati Models | Complex

is jo Eklig :cold_face: :sob:…und imma es Gleiche :eyes: :rage:…Trotzdem: Wahre Schönheit kommt von Innen :smiling_face: :grin: :grin:

Wenn schon Barbie, dann bitte die schlanke!

[image]http://www.moppedblog.de/wp-content/uploads/2008/03/barbie_does_ducati.jpg[/image]

Kinders… ihr hobt’s OLLE Hollywood daham mit eichane Damen, Freindinen, Weibsn… „Oidn“…

Waunn ihr amoi auf an Level seids wia i, DAUNN wisst ihr, es is HÖCHSTE ZEIT, die Dame zu tauschen, bzw. zumindest sie zu den Akten zu legen!!!

Mir gfoit, zwoar grod noch a Weib wos aun de richtigen Stölln poistat ist… owa „brauchn“ tua i KANE MEHR!

Do investier i liawa an 50’ga, bin mei „Mini-Achtal“ a los, hob ka Gschär, kane Paunkatn, ka Zauhnbiaschtl oda sunstiges in MEIM BOD, kana schnoarcht in mein Bett AUSSA MIR!
I brauch absolut NIE a freindliches G’sicht mochn, ka Tölefaunnumma, kane "Schatzi bring noch des, dies und dos vom ??? mit wenn’st z’Haus foahrst"Aunrufe und mei Kohle g’heart MIR GAUNZ ALLANICH!!! Fiar mei Mowed, und wos sunst noch Spaß mocht… inkl dem 50’ga fiar’s entspaunnte Lächln… :wink: :smiling_face:

Des weitern… um, aun, auf und bei hochtechnischem Spaßgerät, feinster Manufaktur und berauschendster Technik, hobn Fraun anfoch NIX zum Suachn!

I geh auf de Messe u. Ä. um des KRAD zu sehen und ned irgend a unnediche F**!!!

Sunst gangad i jo auf de XXX-Messe… :eyes: :rage: :rage: :rage: :rage:

Wirklich wos do stöllenweise los is, is unpockboar… i hob amoi so an Kladastända g’sogt, sie soi ihrn Banahaufn ausm Büd schiabn, weul i des Mowed aufnehmen wüühhh… nau searwas, de woar SAUA a noch!!! :rage: :sob: :cold_face:

Jo-na-jo-na-jo-na :eyes: :grin:…Guat i gib da Recht DIE SIND SO :smiling_face:…Dös Lernans scho in da Normaln und daun in da Mode und Modll Schui …imma scheen Lächln und Oarschloch Denkn :sunglasses: :grin:…so ists halt auf Da Welt (Meistns)…Irgend a Deppata Lebenda Bankomat geht sich eh imma für De aus -wuarscht wia schiarch :grin:

Gruß von Einem der das Vergnügen Erleben durfte 4x zu :eyes: …Na :grin: is uneedig- es weitaschreibn …Viele wissns eh -und da Rest Juckt mi ned .

Lg Pg

… wenn a Mau a geiles Pupperl erkennt hod a bei mir schon an dickn Punkt … :wink:

… auf wos du stehst … drum Tuttln und an geiln Orsch … :wink: :grin:

[image]http://www.spassfieber.de/funpics/dicke-frau-liegt-auf-mann.jpg[/image]

leidet der Killa an Geschmacksverwirrung :wink: :grin: :sunglasses: :smiling_face: