Nau searwas! - 13.1.2014 22:28:31
|
|
|
DB_Killer
|
Kinders... ihr hobt's OLLE Hollywood daham mit eichane Damen, Freindinen, Weibsn... "Oidn"... Waunn ihr amoi auf an Level seids wia i, DAUNN wisst ihr, es is HÖCHSTE ZEIT, die Dame zu tauschen, bzw. zumindest sie zu den Akten zu legen!!!! Mir gfoit, zwoar grod noch a Weib wos aun de richtigen Stölln poistat ist... owa "brauchn" tua i KANE MEHR! Do investier i liawa an 50'ga, bin mei "Mini-Achtal" a los, hob ka Gschär, kane Paunkatn, ka Zauhnbiaschtl oda sunstiges in MEIM BOD, kana schnoarcht in mein Bett AUSSA MIR! I brauch absolut NIE a freindliches G'sicht mochn, ka Tölefaunnumma, kane "Schatzi bring noch des, dies und dos vom ??? mit wenn'st z'Haus foahrst"Aunrufe und mei Kohle g'heart MIR GAUNZ ALLANICH!!!! Fiar mei Mowed, und wos sunst noch Spaß mocht... inkl dem 50'ga fiar's entspaunnte Lächln... Des weitern... um, aun, auf und bei hochtechnischem Spaßgerät, feinster Manufaktur und berauschendster Technik, hobn Fraun anfoch NIX zum Suachn! I geh auf de Messe u. Ä. um des KRAD zu sehen und ned irgend a unnediche F**!!!!! Sunst gangad i jo auf de XXX-Messe....    Wirklich wos do stöllenweise los is, is unpockboar... i hob amoi so an Kladastända g'sogt, sie soi ihrn Banahaufn ausm Büd schiabn, weul i des Mowed aufnehmen wüühhh... nau searwas, de woar SAUA a noch!!!!! 
< Beitrag bearbeitet von DB_Killer -- 13.1.2014 22:34:28 >