Frohes ostereiern

­

:grin: :grin: :grin:
jo eh aso,
bei uns solls woll morgen wieder schneien,ist aber für de johreszeit nit abnormal.
im toal merkst do nimma viel,weil der verschwindet eh sofort,auf de berg werds zach,
i moan des stilfser werd heier auf pfingsten nit befahrbar sein :rage:

griasserl

wiasst siehst hob i de hasen werkstoot friagga selba besucht,oba bei dem wetta bleib i dahoam…

naja abwarten – wenn ich glück hab, kommt zu mir nicht der weihnachtsmann, sondern des kristkind - ich versteck die gogerln einstweilen no ned … :wink:

…mit der Erderwärmung zusammenhängen :eyes:

… auch mit den Kühen zu tun haben: die strahlen die Hitze aus ihren Köpfen ja direkt aufd’ Erd’ … ;-(

waunn de Erdn worm warat daunn bleibat der Schnee ned liegn oda :eyes:

… Kackwetter heuer ! Jetzt muss ich die Gogerln in da Wohnung vastecken - zwangsläufig … :wink:

… wenn i denk dass ma 2012 um die söbe Zeit auf Krk gsessn san bei 25 Grad im Schottn … ja sie erwärmt sich unsere Erde nur … WO ???