Fotos Automotodrom Brno

Hat wer am Sonntag Fotos gemacht in Brünn, oder weiß zumindest wer Fotos gemacht hat?

lg Alex

Ps: Auch ein Link wäre hilfreich, … DANKE! [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m6.gif[/image]

:grin: :smiling_face:

Das letzte WE ist noch nicht drin, kommt aber hoffentlich noch!! THX !! :wink:

lg Alex

 
… nixi drinnen, bin do scho so ungeduldig!!!

Danke nomal wegen gestan :smiling_face:!!!

Glg

Hob i gern gmocht. Aber wie kommst denn heut rüber? :eyes:
 
Wegen der Fotos, … :cry: do is imma no nix drin :sunglasses:
 
glG Alex an Alex :grin:

 
…, weiß no ned wirkli … event. da Gerry aba er weiß no ned ob sa si ausgeht, wegen der Tschibo Gschicht!
 
Hättest leicht Zeit u würdest mi viell rüber bringen können erwartungsvollundganzliebschau???
Hoff halt nur das Wetta durchhält :eyes:, wenn ned fahrst halt du, bist as ja jetzn eh scho gwohnt :wink:
 
Glg

is wos drin, aba nur a poar Fotos  :cry:

[sm=kiss.gif] Alex

vo mir hab i in da schnelle übahaupt nuar ans gsehn :cry:!

Sag mal spinnt bei dir des GB auch??? Bei mir scho in ganzen Tag, komm ins GB ned rein, kann meine Antworten ned öffnen :eyes: :worried: …???

Also fallsd ma a pm gschrieben hast musst mas dann persönli erzähln :wink: … bis späta!

GLG, [sm=kiss.gif]

Ja mein GB spinnt auch, i kumm net eine und viele Fotos sind wirklich nicht drauf. :cry:

glG Alex

lass mas mal wieda ausspinnen :worried: … den Rest besprech ma dann … meld mi, wenn i was weiß!

Bis denn, Alex

da es in der PN net geht verabschiede ich mich hier mal fürs erste in den „wohlverdienten“ Urlaub und freue mich schon auf Montag.

Baba [sm=kiss.gif] Alex

… jetzn hab i da bei einem andren Eintrag scho an schönen gwünscht, aba dann mach is da a glei nomal: wunderschönen Urlaub wünschen tu :smiling_face:!!!

Wir sehn uns morgen!!!

Bussal

Wie immer, … zu schnell. Aber du heist ja nicht umsonst Hammy. :grin:
 
Bis morgen i flieg jetzt glei ausm Netz. :cold_face:
 
glG alex