feuerwerk wird illegal?!?

was is da los? nixmehr mit feiern zu den jahreswechseln? i glaub die sauffen!

greeeeez, ich

Ned so schlimm wos i ghert hob . Nur a Poar Bölla Gruppn wern Vabotn …Die Raketn bleibn eh :wink:

Lg Pg

… haumma no zwenig Vurschriftn ghobt. :rage: :sob:

…und a paar a poar Händ Zvül -Nit? :eyes: :grin:

du ballern zu Sylvesta?mir tuan imma de Viecherln laad :cry: :cry:uns wearns a nia am Sylvestapfod segn,hob amoi an Hund gsegn der hod de fuassballn von so ana hinichen Schampusfloschn -de auf da Erd glegn is-zerschnittn ghobt!na daungge :rage: :rage:

jo da hast scho recht De Viachaln duan ma a Leid :wink:…Allerdings is es Sackal aum Land im Woid Viertl um Genaua zum seyn :smiling_face:…da ists eh nit so schlimm…Schlimm is oba De Gschicht mit dem Hund. meiner meinung noch ghern dem Herrle von dem Hund a Die Fiass aufgschlitzt :rage:…weyls Er defakto woar Der Die Verantwurtung ubas Viechal hod. und Ihn had laufen lassn. Die Wahrscheinlichkeit auf an Herrenlosen , ist oba in Wean sehr gering, daher mein Streng Urteil…

Gräm di Nit so Seniore Strada Razorre …ist oft vergebens. :wink:

Lg Pg

… feiern werma imma nur stott der idiotischn Schiassarei damma liaba wos Gutes … a bissi höfn … mocht mehr Freit wie die deppate Knollarei :wink: wennst erwochsn bist wirst mi viellecht vasteh :wink:

Is genau so vatrottlt wie diese alljährliche Glücksbringer Schenkerei … wieso soll a in China gefertigtes Plastikschwein mir do in Wean Glück bringen ??? Eben. Spend wos Maya :wink: sunst tuast da eh nur wieder weh :grin: :grin:

… im Leben net.
Mia tan de Viecha lad, bsundas de Vegln, wäu de zischn imma in da Finstan voikumman panisch umadum.
Unsa Hund hod sowieso a Trauma vun so an Trottl mit an Knoikörpa und ums Knedl warats ma außadem Lad fia den Bledsinn.

Und trotzdem gengan ma olle neichn Vabote und Vurschriftn am Oasch a wauns mir sölba eigentlich entgegn kummatn.
Wäu I imma im Hintakopf hob, daß Vabote de gegen meine Intaressn san, a irgendan aundan recht, oda zumindest wuarscht san.
Und genau deshoib kennan de Ormleichta jedn Tog wos aundas vabietn ohne daß mit Mistgobeln und Sensn ausn Laund triebm werden.

… dazu kann man nur sagen dass da der Besitzer des Hunderls auf den Eiern aufgehängt ghört. Das ist genau so sinnberfeit wie die vielen Hunderln in der SCS. Kann ma für einen Hund nichts schöneres vorstellen als stundenlang in der SCS zwischen 1.000.000 Menschen Slalom zu laufen. Das sind ebenm Trottln und die wirds immer geben.

… seine, oda auf de vun sein Hund? :smiling_face: :grin: :grin:

:wink:

Herr und Frau Österreicher san a bissi laungsaum - kummt schon kummt schon … los da Zeit :wink:

… beim Schrotti sein Hund gangat des sogor :grin: :grin: :grin:

Wünsch da wos :smiling_face:

… da Fritz so hoch, oda da Schrotti so untasetzt? :eyes:
:smiling_face: :grin: :grin:

do host recht …Mandai es isch Zeit :wink:…Ein Spruch Der Berechtigt in Die Geschichte eingegangen ist…auch ich bin einer Der Vielen Die den Anderl Heute noch , obwohl i a Gebürtiga Baier bin Trotzdem Genau wengan Diesem Satz und Seyner Geradlinigkeit gerne unterstütze zumindest geistig…Nur zur Info über 2 Drittel waren damals gegen Napoleon, ihn blieb aber keine Andere Wahl…München damals ein Ort mit ca 60.000 Einwohnern wäre Geschleift worden -Garantiert.…is Nur a Info um auch amal des zu
erwähnen

Es geht mir Nur darum Nicht zu vergessen wie einfach es ist zu erkennen, :wink: Der Krug geht solange zum Brunnen bis Er bricht…Zwar Banal aber Teuflisch wirksam. ich hoffe das Nicht erleben zu müssen.

Beste Grüße nach Tulln, Sackal :grin:…und a Guats 2013 wünscht Dir da Pilgram :smiling_face:

De zwoa wärn si imma Ähnlicha :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

hea ma auf mit dem tirola - bei dem hots gnua so deppenverbote geben - der woar a net besser.
do hamst weiberleit zum bleistift den ausschnitt vom dirndl obdecken miassen, sonst sans ah mitm gesetz in konflikt kommen…des gilt glaub i sogar heut no…proforma
de hardcore kerzenschlicka ham a nix übrig für freigeister und san ollas andere ois liberal gwesen… :wink:

i versteh a net, dass de leut si des ollas gfallen lassen, dass jeden tog eana freiraum immer kleiner wird…im gegenteil - manche schrein sogar sofort auf, wenn da nochboar wos tuat, wos no net verboten is…söwa schuid samma, weil den zivilen ungehorsam hamma scho lang verloren… :cold_face:

mir geht de schiassarei zwar a am arsch, owa wenn de leut unbedingt glauben, se miassns tuan, sollns hoit.

Da Noch mein Besonderer Neujahrswunsch ans Forum und an Dich weylsd ma mit Deina Endlosn Schrulligkeit :grin: inzwischn Gaunz Scheen ans Herzal gwaxn bist :cold_face:…Diesmal von Einem Der Genau im Verhängnisvollem Jahre 1809 geboren ist :grin:

und Ja Alles wird Gut…man muß Nur daran Glauben und sich auch Dementsprechen Verhalten . :eyes:

Hidden treasures ~ Felix Mendelssohn ~ Reformation Symphony No. 5 in D major (1830) ~ iv. Andante - YouTube

In Diesem Sinne :wink: :smiling_face:

Salve Pg

Sigst :grin:weyl Di Leit ned imma eina Meinung seyn miassn …Deswegn mog i glaub i üwahaupt es Lebn :grin:…Recht host -kenn Di a Persönlich …Nur so gehts Nix verbergen und imma ausse mitm Satzal :wink:…Daher Natirli auch Dir und Den Deinen ein Besonderst Gutes 2013…das wünsch ich mir weil Genau dann ists Gelebte Forumsdemokratie :smiling_face:

Adios Ramirez…bis Bald Hoffentlich mal wida auf an Kaffe :grin:

Inschalahh :grin: Pg

erleben konnte wie sehr manche Haustiere unter der unsinnigen Knallerei leiden sieht dies anders.

was manche für Knallkörper ausgeben investiere ich in Vogelfutter, macht Freude im Stillen

und verrusst nicht die Luft, im Zeitalter der permanenten Luftverschmutzung ist mir dieses Tun sowieso unverständlich, aber wie so oft im Leben, hängt halt viel Steuereinkommen dran und deshalb freut es den Vater Staat.

A gutes Neues Hans.

Vogel Häuslein und manch andere Dinge sogar mit Veranda baut, hat Natürlich in meinem Künstla Herzn an Besonderen Platz. Nicht weil Er es Nur gesagt hat -sondern auch Tatsächlich umgesetzt hat. :wink:

Daher auch Die Besten Neujahrswünsche für Dich werter Johsa :smiling_face:

Alles Gute im Jahre des Herrn 2013

Lg Pg