Fettauge bedroht Mitteleuropa!

Gestern im Wetterbericht wurde das Tief über Mitteleuropa Aufm
„Wokl mit dein Popo“-Volksempfänger Ö3 mit an Fettauge des in einer Rindssuppn umadumschwimmt verglichen dass es unmöglich is zu sagen Wanns wo und ob überhaupt regnet am
Pfingstwochenende!

Jetz erstens danke Ö3 fűr den treffenden Vergleich und dass i jetz nie mehr rindssuppn essn kann ohne an a schaas Wetter zu denken!
Und zweitens hat er verschwiegen wo ma vor da Rindssuppe ihrem Fettauge sicher is und wie weit i des Wochenende von mein Salzburg weg muss das i verschont bleib!

LG da Reini (mittlerweile besitzter einer street Triple R)

i würd’ da des nordkap empfehlen! erschtns is durt eh fü’zkoit fiar a fettaug auf da rindsuppn und zweitns kenntest durt des fettaug glei owahem, wenns da net aungfrurn is…
 
owa ob’st mit deina tripple durthin kummst, was i net, oda hot de scho a klimaaunlog und an poschalwärma??? :grin: :grin: :grin:

gestern mit´n moperl in die hacken gfahren, straße war zwar noch nass, aber trocken in die firma gekommen im gegensatz beim heimfahren.

ist eine einzige wolke über linz gestanden und hat kräftig a paar minuten ablassen, bevors zu euch ist

heute früh, garage auf, eisen rausgeschoben, helm aufgesetzt, türl zu und wie i mi umdreh, sitz nass.

blick nach oben zeigt, dass die wolke anscheinend von euch wieder z´ruckkumma ist schaun, was i mach

hab das wieder retour gschickt

als stierwascher miaßast die brunzerei eh gwohnt sein, also raunz net, fahr :grin:

schens woe und trocken bleiben :wink:

chris

Na doch lieber ins warme!
Noch dazu fällt as Biker Weekend in golling wos imma Pfingsten wara aus weil si de devils dragons mit da Gemeinde nimma einig werdn!

So is a halt da Mai!
As Leder gehört eh saubergemacht da kommt a Regenguss vielleicht ganz gelegen!
:wink:

gestern genau 10 min. beim bahnschranken vösendorf-hennersdorf
gstanden, in den 10 min, wos ghagelt hat
danke ihr dreckschjittertz

und weicher und a weng größer wird´s auch, wenn´s die ledermotten nach dem winter rausschwemmt :grin: :grin:

chris

Wenns so schifft wie gestern würdns eher ersaufen!
Wobei i bei mein Schuberth deckl in dem Fall a fürchte dass er si anfüllt wie a goldfischglas!

LG

probier eam mitn loch noch untn aufsetzn!!! des wirkt wunda gegn guidfisch!!! :grin: :grin: :grin:

Woa kloa dia is liaba a goidwing unterm popsch als an goidfisch im Höm!
:grin: :grin:

Was kann deren Misserfolg in Baku dafür?
:grin:

 
warat dir owa a liaba, so wia i des aus deine wörta entnomman hob… :wink: :grin: :grin: :grin:
 
ka aungst, dafiar braucht ma no kan ce-schein, do reicht f!

I Muas leider sogen dass warscheinlicher is das i mir a ganze Fischzucht in mein höm onleg oiswia das i ma moi a goidwing zualeg!
Des mog di vielleicht mitm alter nu ändern, glaub i oba ned eher wirds bei einsetzender Demenz moi a rollator!
:dizzy_face: :grin:
CE hätt i F schein is a vorhanden,
i hätt glaubt F braucht ma erst wenn hint am mowed a Ackerschiene montiert is!
Gibts de mit zapfwelle a?

So sonne scheint Grad!
jetz nach da Arbeit wird a erstmoi de Triumph aus da Garage holen und de ideallinie durchs wiestoi trocken fahren!

Schenes langes Pfingstwochenend wünsche ich!

:grin:

oiso ka zapfwölln… owa mit a bissl an g’schick kaunnst da an zapfhauhn einbaun… :grin: :grin: :grin:
 
fost 600km sans wurn des wochnend… bin z’friedn! und bei dir? :smiling_face: :grin: :smiling_face: :grin:

Do kriag i heit nu Schädelweh vom sonntag wenn i an an zapfhahn denk!

Mi frisst da neid!
Bei mir hats fűr mehr als schnelle 100km am Sa ned gereicht!

Hab am Sonntag de Menschenmassen Auf unserem Dorffest mit Tanzmusik unterhalten müssen!
:rage: :rage:
Und gestern war vom Dat befohlene Zaininstandsetzung Auf unserer alm!
I sog da was Ois Zaun hat manns ned leicht unter 4 Meter Schnee!

:eyes:
Oba mei as nächst We kummt bestimmt!
:grin:

heute mit mundertprozent verlässlichkeit garantieren, dass am Sonntag in Salzburg nicht geregnet hat

der Sitzmulde nicht in einer Lache bei Regen, oder is da wo a Abflußrohr.

Vielen Dank fűr de präzise Wetternachhersage!
Da Ö3 hätt ma heit as Wetter von gestern ned besser sagen können

I würd ja a wetten dass da stoner 2011 Weltmeister worden iss!
Obwohl des Auf heuer a stimmt…
:grin:

I frei mi nur dass scho Wochenteilung is!
Und da Tag schaut aus als obs a schöner wird as Leder hob i scho moi in da früh ausm kastn gehängt!
Schaun ma wies Ausschaut bis i von da Arbeit dahoam bin!
:dizzy_face:

 
erschtns hob i ka chobba, sundan a reisedaumpfale und zwoatns wos bitte is a sitzmuldn??? mir is a g’scheide couch liaba!!! :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

sind trocken 205km rundherum gekommen, irgendwo am horizont hat es aber nicht gut ausgesehen.
Hab die neuen rosso II angespitzt,fühlt sich gut an, wie wars bei dir?

mfg Hans