Felgen lackieren/beschichten

Griass eich!

Hätt Bock meine Flegen zu verschönern,schaun nimmer 1a aus ggg

Frage selber machen od prof.machen lassen?,hat da wer erfahrung?

greetz Mike

Jo wennsd ned Zwoa Linke host dad is Selba -Glasperlenstrahlen (nicht Sand)…und dann zu am Lackierer geben zwengs da Einbrenn Lackierung…wenns des aber ned Braucht dann kannst es a mit da Foarb Bixn probiern …kommt halt auch darauf an Wie Schön oder weniger schön man des haben möchte.und Wieviel Einem des wert ist.

www.sandstrahlen.at

www.muellner.com

Lg Pg

daunk da schee

;o))))

Greetz Mike

… in Brunn aum Gebüsch kann ich da einen Oderflächen Veredler empfehlen … er entfernt alten Lack nicht mit Sand sondern mit Wärme. Dannn beschichten und es geht wieder für 10 Johr.
Wennst Interesse hast bitte a PM … is sehr privat :wink:

gschegn …i hob des selba a scho paar mal gmacht…Nur Anschließend Beschichten hab is net Lassen …Dafür Sauber Grundiert und Lackiert -hält Ungefähr gleich lang
Wichtig ist das eben da Oide Schlotz so Guat wias Nur geht weg is.
und des geht am Besten mit Strahln …Beizen dad a no gehn is aba a Sau -Hackn :sob: -auch gibts Kane Guten Wirksamme Beizn mehr , weils zu Giftig waren :grin:

Lg Pg

am Gerry sein Hinweis is a a Guate Alternative :wink:

Lg Pg

'WOOW des hert si a guat au!

a 95j Honda is hoit scho a oida Herr ;oP

greetz Mike

Schon :grin:…oba weils ebn a Honda is , fällt des Ned so ins Gwicht wia Oid das se is Im Gegensatz zu manch Anderen Herstellern :wink:


(ist auch mei erfahrung)

Lg Pg

Ich hab auch schon einige pulvern lassen, allerdings Alugussfelgen.
Sandgestrahlt, allerdings mit Korund, ist etwas feiner, und dann 2x pulvern, Zinkgrund u Farbe, wird dann sehr glatt u kostet wenig. Sehr haltbar.
In der SüdEiermark ist die Fa Ferk zu empfehlen, Preise günstig, anrufen.
Gruss Sigi

Deswegen hab ich Bewusst-mit Glasperlen Strahlen Geschrieben …aus eigener erfahrung nimmt da Sand zuviel Material von Der Oberfläche ab und des ist ned Nötig für was auch ?..Überhaupts is Sand auf Alu nicht gut.

is Nur a Hinweis keine Kritig , soll eh Jeda mochn wia Er will. :grin:

Lg Pg

kann in pilli sei aussage nur bestätigen: sand auf alu macht a viel zu rauhe oberfläche zum lackieren/beschichten.

die eleganteste variante wär mit die dem heißluftföhn (kann ma auch selber machen)! :wink:

Die Eleganteste Vielleicht aber sicher Die Dreckigste :grin: , und Gstingatste :grin:…außerdem mußt daun a no aufpassn dasd ned zu lang auf einer Stelle bleibst mitm Föhn, sonst machst Die Poren zu und verschmierst mehr Die oberfläche , als dasd es vom Oidn Lack befreist. Letztendlich wirst auch bald erkennen dasd in den Kleinsten Winkel und ecken was a so a Runde Felgn hod :grin:…ned wirkli da Höld da Arbeit bist mit Dera Methode. An Heißluft Föhn hoben Wir damals hergnomman um beim 4 Radla den UNTERBODENSCHUTZ ZU ENTFERNEN , bevors Nochat zum Strahln gangen ist…weil der is so Oarg dosd in Nedamal gscheid mitm Strahlen Alleine weggriagsd :cold_face:

Des heist : wennsd des ned Pippifein Alt Lack entfernst , holtat Dir da Nie a Grundierung und da drauf dann a koa Lack , und Du fangst von Vorne aun :cold_face: :sob: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

geh, tua net plaudern: beizen is weit dreckiga und stingada! so a sauarei tua i ma sicher nimma an. :grin:

poren zu? verschmieren? maun, wos bistn du für a grobmotoriker? du sollst den altlack net voigas herunterschmelzen, sondern nur sowert erwärmen, daß er si löst! :grin:

und für diy is die föhn-gschichte imho die gscheiteste, weu wer kann scho glasperlen strahlen in da eigenen garasch, ha? :wink:

Oide Wurschthaut :grin:

Wer braucht scho a Garasch wenns im Quappn Teich a meeglich warad? :eyes: :grin:

Deswegn hob is eh schon amal genannt dortn kannst a Sölba strahln :wink:

Watscheins aun Gaunzn Tog und aum Obnd mit Beleichtung :smiling_face:

Walter u. Michael Müllner
GmbH NFG KG
A 1100 Wien, Pernerstorfergasse 92

+43-(0)1- 602 58 21-0
+43-(0)1- 602 58 21-13
 2M@muellner.com

wia eh schon gsagt a haufn gscheitl :grin: :grin: :grin:

jooo, glaubst i les an jedn schas, wos du schreibst, ha? :grin: :grin: :grin:

ober anyway: guater hinweis - muas i moi schaun, obs da in meiner gegend a so a diy-strahlerei gibt! :smiling_face:

…Aun Jedn schas eh ned :wink:…oba fast aun Jedn :smiling_face: …und deswegn hülfts da nämli oba a Genau Nix :sunglasses: , weyl i schreib Eh NUR Scheiß :smiling_face:

Derfast oba Langsam eh ah scho wissn Du Blindndgänga :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

meine felgen pulverbeschichten lassen. der vorteil ist eindeutig der preis und die haltbarkeit gegenüber lack, der nachteil ist dass pulverbeschichtete teile nur ca. 80% des glanzes von lackierten teilen haben.
da es die felgen meiner rennmaschine waren kann ich aber auch sagen dass nach ca. 100 mal reifenwechseln nicht ein pecker am felgenrand zu sehen war, und bei der montage auf der rennstrecke geht es hin und wieder hektisch zu.

gemacht hat das die fa. mayer in deutsch wagram gutenbergstraße irgendwas, damals ca. 150 € für beide felgen. schraubenlöcherund ventilsitz musst abdecken, einfach schrauben reindrehen und danach wegwerfen, ventile ebenfalls, und die lager müssen raus. selbstredend auch die bremsscheiben etc.

schrub ich auch:
Korund, wird feiner als mit Schlacke
2x pulvern, das Ergebnis kann jeder ansehen.
Und bevor ich den Dreck herunterkratz…

Preise vor 4-5jahren: Rahmen + Kleinteile +Felgen strahlen ca100E.
Alles 2x pulvern ca 100E.

Gruss Sigi