ESC - dem Silli is er "WURST"

… der Song Contest wie er gestern meinte und ich habs gewußt als „er sie es“ auf der Bühne stand … soviel Beifall hatte kein anderes Land :grin:wir haben gewonnen :grin:

Botschaft für Putin - Conchita nach Triumph: "Wir sind nicht zu stoppen" | krone.at

Unpockbor aber ich finds toll !!! :wink:

wenn wer meinte schlimmer gehts nimma,als eure regierung den neuen ausenminister vorstellte,
wird jetzt eines besseren belehrt.
der 25 jährige,tom neuwirth gewinnt den 59 ,esc
da kann man sich nur freuen :sunglasses:
Rise Like A Phoenix

oiso mir is des nimma wurst

sogmol gerry,senile bettflucht oda gehst schon mowedfahren :wink:
griasserl

… wir sind gestern 430 km gefahren und es war meine erschte Runde 2014 und ich war zugegeben a bissi müde und bin um 2200 in die Heia gegangen und die Abgase vom Herrn Killer sind auch nicht ohne :grin: also nicht seine, die seiner Kilogixxn … wieso um alles in der Welt stinkt die so extrem ??? Normal fahr ich immer vorne da is ma des noch nie aufgefallen … das macht Kopfweh :sunglasses: :cold_face:

fahre alleine,vorteil,keiner braucht auf mich warten :sunglasses:
werd mich woll auffs mowed schwingen und a vormittags runderl anreissen,holzleitensattel oda hantenjoch,
weiss nicht,weils ja noch etwas früh am tag ist,wie sich das wild verhält,seit meiner letztjährigen begegnung mit 2 rehen,denk ich da doch etwas mehr,
da kann man nur mit glück einen zusamenstoss vermeiden,können nutzt da nicht mehr viel…
14 grad passaten guat für an sporttouring reifen :wink:

… heiss wird der Gummi eh von selbst :wink:
Warten muss bei und niemand wenn da Neffe nicht dabei ist, der is eher vorsichtig. w_ds - Börny und ich passt vom speed her total auch wennd er Börny dem Steve immer wieder beteuerte dass er ihn „natürlich“ des öfteren überholen hätte können … :grin: :grin: :grin: is hoid a Einzelkind unser Killer Maschin - der braucht den Lob wie an Bissn Brot :grin: :wink:

Mei Nochbar vakaft seine FZ1 in schwarz mit Akra Umbau und Solo Typisiert … wär toll statt da SRAD zu solo herumheizen aber irgendwie will ich das alte Mäderl nicht hergeben.

…wüh da nur sogn des is des von ZWA Mopperln… weu nur hinta da Bayrischn hod’s a bisserl g’feut, wia i daunn hinten gfoahrn bin hob i 's a kriagt… :hushed:

…kaunnst maunchmoi da wöltgrester Pfostn sein ever… :eyes: :worried:

…i hob owa schau dazug’sogt das es ka Wunda is weul er ZU ZWEIT FOAHRT!!!

Bitte in gaunzn Sätzn merken wos i so daherlabber… :cold_face:

:wink: weust a immer so aureissn tuast noch de Ortsschüdln :grin: :grin: bei dir schaut des aus wie wennst an Schoita umlegst :wink:

… zum damerkn … :wink:scheh wors bis auf die windiche Aunreise de is ma ned so koscha gewsn

…wos hod des Aunreissn damit z’tuan das i ois dritta a Kopfweh kriagt hob?!?

I man damit eigentlich das des scheinboar normal ist und unsere sunst Katverwöhnten Kerpa des nimma dazahn… vuar dreißg Joahr woar’s normal das ma in blaue Woikn umanaundgfoahrn is… do hobn ma des a iwalebt…heit scheinboar nimma…?? :cold_face:

…hob i des Herumgefuchtel von dir ehhh richtig gedeutet, das’d noch aum Hois woitast!!!

Wenn jo… woarst?

Und???

grummelunddeoidegehtmaaschonwiedaaumoarschkaunnnedschaujunisein

…wos is hiaza… woarst aumHois oda ned?!

Ajoooo und des Wiarschtlgschichtl is ma a Kotzal aum Morgen… :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

… i woit oba wor daunn echt zmiad … helenentoi a nimma … afoch ham, Ratio Dolores eingwurfn und umma 2200 wor i im siemtn Himme … und jetzt auf zu unsare Mamschies … de wortn sicher schon auf uns !!!

… i hob auf mi zagt - daunn auf mein Hois … daunn diese komisch Bewegung mit de Händ … :grin: :grin: mir brauchn a Funkgerät im Höm :wink:

… da Wurzlinger hod die ÖBB Tickets stott um 66 Eukn um 27 griagt … Internetz - Sporschine oder so.
Nur hod a 4 uns Morgensport gleich mitbucht … weu er ned den Zug gnumma hod wo unsere Mopettn drauf hängan (0748) sondern den RailJet der um 0730 geht und um 1,20 Stund fürher in Innsbruck is :grin: :grin: :grin: … die Nochricht des Toges :wink:
Des wird a Hetz im worstn Sinne :grin:

… es is doch eh schon grande Finale … demnächst schlogt dei Habschi mit da Fiat Flitschn bei dir auf und daunn is de schnölla weg ois i mei Unterhosn von daham hoi !!! Daunn wirst die Saubande einlodn und mr za kochen 4 den Buberln und Mäderln und den MAD miassma a dareichn.

Du hast ja Erfahrung damit… :wink:

… ja weil ihr mich immer vor euch herhetzt aber sonst :wink:

…wos hast… do wird a Grüllal aungwurfn das sa sich nimma einkriagn… do werdn MIR amoi Steaks mochn ha?! Des wird GEIL! Wer plantschn oda brotn wüh, braucht nur iwa’d Stroßn gehn… des wird leiwaund…

Und de Nochban kriagn 25 Joahr Partylärm zruck…inkl. zig Joahr Baungatngequängel!

ist erst vor 2 wochen oana aus da garasch ausegfahren und 10 meta danoch is a glegen mit anera neichen r6 :cry:
öl hotts danoch woll koans mehr gehabt …
aso,leider hat desd wetta wieder umlossen :cry:
wia i losfahr hats scho angfangen zum regnelen …