Es ist so dass unser Herr M

…aya heute seinen 53sten Geburstag feiert und ich ihm (oder wir) auf diesem Wege alles erdenklich Gute dazu wünsche :wink:

Wir singen dem Maya ein Lied, wir singen dem Maya ein Lied, Maya du … :grin: :grin: :grin:

Bussi vom Gerry und dem Rest der coolen Gang !!!

53? nie.der hod bei der Geburt schon älter ausgschaut wie i heut. ALLES GUTE PETER.

:grin: :grin: :grin:

auch ich schliesse mich den wünschen an, unbekannterweise :sunglasses:
:grin: :grin:

greeeeeez

Alles Gute dem Oiden Mayerbuam

Lg

Du kennst eam sicher…super Motorradlfohra…fesch…blond gelocktes Haar…sehr intelligent…erfolgreicher Geschäftsmann… :grin:
Frauenheld…a richtiger Macho hoid :wink:

des is a guate Idee :smiling_face: …nau wia de zeit vageht :sunglasses: …i wünsch Eam a ollas Guate zum 12 Purzltog :grin:

und waun geht wida amol wos weida :eyes: :cold_face:…beim Kampf der Giganten :dizzy_face: …Teil II -vielleicht :grin:

https://youtu.be/Q9XB_jxItUU

od foahrst inzwischn eh nur noch mit dem virtuellen Kombjudda Zeichs ummadumm :eyes: :grin: :grin:

lg.

…von Maya is nimma sehr flott…den vafoign jo scho Rentna :grin: :grin: :grin:

alles Liebe zum Geburtstag!

sölbing schuid :grin:…obwoi :eyes:…üwaholt hod uns damals auch scho neamds sooo- direkt :grin:

wie auch imma …die Zeit geht ebn unaufhaltsam weida

https://youtu.be/zL3H82wQS-s

-is halt mei Haustreckn und nach wie vor für mi die beste Adressn um Moppal mäßig in guata konditione zu bleibn
(wurscht mit wölchanem) …Seit inzwischn a scho 12 Joahr radl ichs auffe und zumeist auch lebnd owe :sunglasses: …und imma noch ab und zu es beste
…de leiwaundn sprüchal daun aum Parkinga …wos isn des usw… :sunglasses: :grin:
weil nur durchs redn komman de Leit zaum woast es aba eh auch :wink:

scheens Wochnend Onki und gruß aun Frau Gerry :wink:

:grin:…ich kenn des eh ois…die Streckn…die Sprüchaln…und dass eigentlich eh jeder Mopedtreiber da Schnöste is ohne wenn und oba :wink:
Die Meisten von de schnön san daunn wie du wast sehr hormlos :wink: und in dein Fall schwer vawundert wie flott so a 125er is :wink:

…lasst sich bedanken und grüßt recht freundlich zurück :wink:

des stimmt es gab soweit ich mich erinnern kaun eh imma gute Gespräche und einmal hob i a strafe brennt :smiling_face: :grin:…hat eh gepasst , woar ebn a Lehrgeld :wink: …es Tm le ist allerdings scho a bissal a Ausnahme bei de Achterln-(ist aber a andere gschicht ) …aber ganz Ehrlich ich kenn a poar de saind so guat beim foahrn , weils ebn scho lange dabei saind und zum teil auch Ring Erfahrung (ned aun Weana :grin: ) hobn …des mocht ma richtig freud mit denen mit zu fahren manchmal gelingt das auch …und nebenbei hab i a wida wos dazua glernt . :wink:…Trotz allem schau auch ich durchaus das es so gut es geht die Geschwindigkeiten eingehalten werden -und es geht fast immer :wink:, …weil ma nach wie vor auf da Doppla rundn und ned zb. aum Red Bull Ring is …i denk das zu beherzigen is sicha koa so schlechte Idee , zumindest mein Eigener bissal egoistischa Beitrag weil i paar Tage älter werden will :grin:

hmmmmm… grübel

na, kenn i nit.

greeeez

:grin:

… I a ned :grin:

Happpy pirstai too juuu, happpy pirstai too juuu, happpy pirstai too juuu Mayerpeter, happpy pirstai too juuu, … flöt, sing

Noch nachträglicher:
Alles Gute zum Geburtstag!!!

Grüsse aus dem Norden!

?!?!?!?!?!??

Wenn Skandinavien im Norden liegt, dann kamen diese Grüsse aus dem Norden. :grin:
War in den Ferien… :wink:

… gaunz drauf au, vun wo aus!

A Nordpoibewohna wird si wohrscheinlich :smiling_face:de Goschn zreissen über des südländisch-aulassige Temparament vun de Skandinavier … :grin: :grin: