Erste Hilfe! Wichtig!

Man kann es nicht oft genug wiederholen. Richtige Ersthilfe rettet Leben.

- YouTube

Ich pfeif auf evil riskbuddys und mach wiedermal einen Auffrischungskurs.

da hast recht,i werd im winter a wieder mal einen erstehilfe kurs besuchen.
schadet nicht,weil so a unfall ist immer stress pur…
und helfen dementsprechend schwierig…
lg

hab im vorigen wieder mal ein Erste Hilfe Grundkurs besucht!
Aber beim RK in Graz habens nur a Plastikpupperl g’habt!
wo kann man den Kurs buchen…?

…mit DER „Besetzung“, is mir des zu gefährlich… do kriag i zum Schluß noch an Herzkaspal… mit Dölln in da Hosn…  :cold_face: :wink: :grin: :grin: :grin:

… mit Euro 500 an den Unkosten Herr Waudi.

Bitte Zeit und Ort bekannt geben. Ich werde pünktlich sein. :wink:

LieGrü
da Gerry

vor allem die heizkosten für +28° raumtemperatur werden ordentlich ins geld gehn.

auf der youtube seite beim uploader nachfragen :wink:

Nicht unbedingt, hängt von der Raumgrösse ab. :eyes: :wink:

dir warat’s liaba, je klana desto… wia’s hoit schweiza schon amoi so von natur aus gern hom, gö??? :wink: :grin: :grin:

Also, mit den beiden Damen im Video brauche ich keine Turnhalle. :eyes:

:wink: :grin: :grin: :grin:

woher hob i g’wusst, dass sowos kummt… :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 
loß afoch dei fantasie spün und du wirst segn, a a turnhalle kaunn sein reiz hom… :wink: :grin: :grin: :grin:

 
mit an klan instrument, kann´st in an großen saal net spüln :wink: :grin:
 
chris

manst, des „instrument“ von an schweizer is obhängig von da größe von seim laund??? wurscht, i wü’s gor net wissn… :sunglasses: :grin: :sunglasses: :grin: :sunglasses:

 
sie herans, wollen sie eine hubraumdiskussion mit mir vom zaun brechen :eyes: :eyes: :grin: :grin: :grin:
 
lg
 
chris

 
 
 
warat i owa auf da Seitn vom Pilly.
 
In dem Zusaummanhaung san ma de klanaren Kubaturen wesentlich liawa, ois a satte-Liter-Schüssel. :wink:

wiaso des? kloaner kolben? :grin:

 
alte eisen und uralt säcke san von der diskussion ausgeschlossen :grin:
 
da gehts um harte realität und net um philosophische ansätze wiavü programme MANN mit aner sattelitenschüssel empfangen kunnt, wenn er nu kunnt :wink:
 
 
chris

 
 
wozu gibts de klanan Blaun? :eyes: Damit und notfois no mit an druntabundanen Spargl erzeugt auch der Mann iwa 40 (do soitast Di jo a scho auskennan :wink:) jedazeit banhoarte Realitätn. :grin: :grin: :grin:

 
im erweiterten zusammenhang mit dem spargel eröffnet das wahrlich einblicke… do wird dei frau oideisn an mächtign spargelvabrauch hom, wemma deine aussogn so z’aumm hängt… :grin: :grin: :grin:

 
ist a junga tupfer
 
uuups, die meldung war jetzt net so guat :wink:
 
 
chris