Ersatz für VR 46???????

[size=160]Yep,Leutz den gibs,…[color=#FF0000]als Ersatz für den beinlahmen Oidmasta,…wurde für den MotoGP in Aragonien

…v.22.-24.09.17,…der aus der WSBK bekannte Holländer…Michael v.d.MARK…nominiert!!

Mark,dzt.auf P 7 in der WSBK… will zeigen das er ned nua die R 1,…sondarn auch die M 1 beherrscht!No jo :eyes: [/color].[/size]

da hollända woa da anziche dea in frog kemman is,da lowes liegt hoid z’oft :rage:soi jo nua fia des ane rennan sei,in fernost is a eh wieda dabei,da fumi :eyes:

Gar keine schlechte Wahl, …find ich!!

Hat nicht, zB Biaggi, mal gesagt, jene Bikes wären „sehr unterschiedlich“ zu bewegen!!! :eyes: :dizzy_face:

i mein , de gerätschaften sein nit so unterschiedlich , ansonsten würd vale nit mit einer r1 in misano seine runden ziehen . des problem was der holländer haben werd , dürften woll de reifen sein ,
was mich doch etwas wundern tuat , wieso habens nit ihren testfahrer g´nommen ???
der kennt reifen und mowed ???

woas i nitta , ich gönns ehm eh , irgendwas werd sich yamaha dabei schon gedacht haben .
bin schon gespannt ob er bessa abschneidet , als der 12 millionen dollar mann , bei seim 1sten ducati einsatz .

mark in olle ehrn,owa gibsiwahaupt an ersotz fiarn fumi,hä :eyes: :eyes: :eyes:

nochm letschtn Staund goa nimma save,…ob da MvdM iwahaupt zn foahrn kimmt :eyes: :eyes:

…wirkli scho wieda fohrt, da dokta? San jo net amol drei Wochen gwesn, bis jetzan!

dafoahr mas,martin,ob a dabei is!ampopo,dafoahrn,…wia woas am Pan mit da Postlarin,hm?? :eyes:

wü da Oidmasta do foahrn?wos owa no ned save is…da Dottore in Aragonien muass jo a no zuastimma!!Obs des Risk echt wert is??

…war mittelprächtig, i wor z’frieden, schneller als im letzten Jahr :smiling_face:
nur hats leider an Freind von mir aufplattelt samt folgender Knochenbrüche :cry:, aber es geht eam scho wieder besser und er ist guter Dinge.

serwas hearst,…des heart si owa recht massiv au!Folgende Knochnbrüch???winsch earm boidiche Genesung,gö?

[quote]
ORIGINAL: pursang

[quote]
ORIGINAL: martin0762

…ober die Genesung verlaaft guat, erkennt ma an wiederkehrenden bledn Meldungen :wink:

[quote]
ORIGINAL: martin0762

[quote]
ORIGINAL: pursang

hasst,…er schaut da nextn Saison scho optimistisch entgegn?Recht aso,nua ned aufsteckn,…hod ma jetzt wieda bein VR gsegn!

woars woi weart,schod das a zn end hi hod nochlossn miassn :cry: