Erinnerungsrunde für Commando850

Liebe Freunde von Max. Einige von uns haben bei Max´s Beerdigung ausgemacht dass wir heuer für unseren Freund eine Gedenkrunde drehen wollen. Natürlich kommt seine Gattin Poldi mit und ich habe sie schon um einen Termin gebeten.

Es wird der 09.06.2012. Treffpunkt MC DONALD in BRUNN AM GEBIRGE, Wienerstrasse. Abfahrt wird 10:00 Uhr sein.
Strecke: Herr B-Long himself wird so nett sein und die Partie anführen und den Weg der Tour bestimmen. Wir haben vollstes Vertrauen :wink:

Würde uns freuen wenn sich einige Freunde vom Maxl anschließen und die Frau Poldi und mich begleiten. Es wird keine Rennveranstaltung !!!

UND ganz wichtig … es wird nur bei trockenen Wetter gefahren.

[size=5]EDIT AM 09.06.2012

Liebe Kolleginnen und Kollegen !

Auf Grund der bescheidenen Wettervorhersage hat der Großteil der Mitwirkenden bereits abgesagt und wir versuchen es nächste Woche noch mal. Same Time - Same Station.
[/size]

[color=#33CC33][size=160][b]EDIT AM 11.06.2012

ES WIRD SONNIG AM SAMSTAG :grin: (sagen zumindest die Ohrwaschln auf Ö3) also hoff ma auf a entspannte Runde und a nettes Plauscherl.[/b]
[/size] [/color]

…da Gerry :wink: [size=160][/size]

net hackeln muaß daun is eh kloar. und sunst foahr i noch
cu
heli

… de Woid4tel Gschicht wor dei Idee ! Oiso warads scho scheh wennst dabei bist Heli.

LG da Gerry

naja… eh kloa das du wieder jammerst wenns mopped feucht wird :grin:

greeeeeeez, ich

… Es fahren zu viele gesetztere Menschen mit Hirn mit … die brauchen kein schlechtes Wetter um jemanden zu beweisen das sie was am Kasten haben.

schau i, das i dabei bin, hot wieda ana kündigt und bis dort hi auma woahrscheinli nu kan neichn, oba werma segn hot da blinde gsogt
cu
helii

… i kenn des … vertret man DAWEU bis ma an neichn haum :wink: so haumma olle wos davo.

Mir telefoniern eh no vorher. Schau nur dast deine Leit mobilisierst, des warad klass.

LieGrü
da Gerry

schaun, wer se daun aufrafft, so wias ausschaut kumm i zu 2. mei kini und i, mia haum eh s gwicht fia 2, lol
cu
heli

jetzt is fix, i muaß hackeln, oiso kau i eich max. nochfoahrn am nochmittog. unsa gschäft is offm bis um 12. gib bitte die route und den zeitl. ablauf bekannt, damit i mi a bissi orientiern kau wia des geh kunnt.
danke
heli

… mit unserer Hausstrecke tauschen. Schade das du ka Zeit hast.

LG da Gerry

hab grad gsehn am 9. kann i ned :cold_face:

schade

greeeeeeeeez, ich

… soi eh gmiatlich obageh :wink: und ka Rennan wern. Wenn ältere Semester reisen brauch i kan Stress :wink:

Mir kaunnst daunn wieder beweisn wost kaunnst wenn ma allanich fohrn oder … zu dritt oder viert oder fümft oder …

GOI ?

schade, weil i a mit woit.

aba du hastas im andren fredl scho glesn, des datum is ned so des wahre für mich :cold_face:

greez, ich

… frogns ned wieder deppat „is des ihna Bua?“ :wink:

Wie waunn ma des ned sehgn dät das des rein optisch gor ned geht … i bin 100moi schäna wos ? :wink:

Erschtns is des dermoßn gemein - des is jo wia waunnst zu an Rolli-Foahra sogst „i kaunn bessa Schnurspringan wia Du“. :dizzy_face:

Und zweitns - passiern kaunn ois. :cold_face:

Vollfett auf einer Giftmülldeponie gezeugt - wer waß wia sowos daunn ausschaut. :eyes:

Außadem hob i unlängst a so a Sendung iwa Politessn in Deitschlaund gsegn, do hot ana, nochdem er a Bissl haß wor zwegn seinem „Knöllchen“ de Spinotwochtarin gfrogt: „Sagen Sie mal, in welchem Verwandtschaftsverhältnis stehen eigentlich Ihre Eltern?“. :grin: :grin: :grin:

… gemein oba du kennst eam … is ned wohr Schrotti ? Kaunn i wos da4 das i schäna bin ?

Du i hob heite mei Taferl aus da Vasenkung von Wüstnrosa ohghoid … oiso fois da noch an Kaffeerunderl unter ödare Mauna warad … bin so breit :wink:

… Gfries wos de gmocht hod nochdem de des aufschnoppt hod gabat i einiges :grin:

owa nochdem Mutta Natur do a Wengerl grausaum wor, is des jo a a leichte Übung. :grin:

Zum Runderl: Liebend gern, owa i kaunn erst aum Sonntog Rückmöldung gebn. Mein Vertrauensmechanika mocht erst nächste Wochn des Pickerl. I schau amoi (nochdem i a aum Sa. hackln därf) aum So. VM, ob´s ordentlich laft. Sollte dem so sein, steht an klanan Runderl nix im Weg. Do tät i Di daunn aum spätaren Vormittog aunruafn.

kaffeefahrt, jooo! bin mit dabei, weil i hob eh nu dei sackalpackal fia di :sunglasses:

greeeeeeeeez, ich

… vasagln wüst hau i da ane ins Gsicht :rage:

Wennst olladings brav bist und so tuast ois tadast uns ned nochkumma bist willkommen Peda :wink:

Greez ER