Nana vagiss es - 3.7.2014 17:13:48
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: Hurricane1250 PPS: I man sicher ned nu di Pilli, ka Aungst i geh ned auf die los. auf mi losgehn duad eh kana ,,,des moch i scho sölba mit mir aus ... Freili bin i koa Kind von Traurigkeit Nie gewesn ..oba Trotzdem ...willsd ma Bitte Genau erklärn wos an meiner Antwort do ned Verständlich oda ned Kurz und Korrekt ausgedruckt woar Hi Zdenek The Point is -You have in the Eu no Problems with the Police inkluding The Technical Control Team , called Prüf Bus , if you do some Things Right . 1- Your Remus Exhaust have a EU Number 2- You have a Paper , maby a Card from the Remus Company , where is Ständing inside for what Type of Motorbike the Exaust is authorized. 3- You let The DB -Killer inside The System , and make no other Manipulations on The Exhaust . Have a Nice Travel by Pg ..i moan i woas scho sölba das Inglese Ollas Andere ois mei Lieblings Sproch is ...des muaß owa ned Automatisch heißen , dos ichs ned zumindest so Guat behersch um mi ned a zumindest im Grund Vokabular Verständigen zu können ...dazua brauchts koane Schulbücha und a koa Studium ...Einige Aufenthalte in Englisch Sprachigen Ländern -USA , GB und Asien lernen einem Die Sprache des glaubst ...owa sicha ned wias Irgandwo in am Biachal steht ...auch war i üwa 6 Joahr in ana Autofirma , wo ma Englische Autos vakauft, und a Restauriert hobn ....Die hobn Sich dortn nia üwa meine Sprach Kenntnisse oda Unkenntnisse beschwert ....Gaunz im Gegnteil -De woarn Verry amusd ...dos i üwahaupts poar Laute Diesbezüglich ausse bracht hob .. Lg Pg Ps: WER am Wochenend wohin foahrt (wennsd unta Anderen auch mich meinen solltest kaunst im 2 Takt Fredl (Veranstaltungen ) lesn wauns Di Intaressiert
< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 3.7.2014 17:15:23 >