Endtopf XJR 1300

Hi.

Was kann man für Endtöpfe verwenden, wenn ich bei meiner XJR1300 nur die beiden Endtöpfe tauschen will. Sollen mit TÜV / ABE sein.
Wo & Wieviel ??

Danke
Joe

hob so an Gedankn a scho ghabt, aba weil mia de Döpf gfoin, hob i nua de Endreal digga gmochd!

Iaz blead de Digge duach 35er Edelstahl und weils need zu laud sondan nua satt Dumpf duad brauche a nix fian Tüv!

Wanns wos song, leichema hoid wieda originale aus, dass a Rua gem!

Wannsd Infos zu dem Umbau brauchsd, dann schreib ma a Mail oda so!

Gruass Hawei

ich hab eine fj, und ich muß sagen die dinger ja nicht hier kaufen sondern in D, frag den horst von http://www.hbbike.de,er wird dir sicher ein super angebot machen, wennst was gebrauchtes willst, dann versuchs unter fj/xjr forum [url=http://forum.foren-net.de/1933/]foren-net.de - Diese Website steht zum Verkauf! - Informationen zum Thema foren net.

schnelle yamaha grüße
sigi