Einstellung Fußbremse

Hallo Leute, Ich bitte um einen Tipp wie man bei der Yamaha FZ8-Facer BJ.2011 den Fußbremshebel nach oben verstellen kann, da ich
einen sehr grossen Spielraum zwischen Betätigen und Greifen der Bremse habe. Ungefähr 2-3 cm müsste ich den Hebel nach oben versetzen.
Danke!!! :eyes:

vl solltest den luftpolster rausbringen :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

greeeeez

…do gib i aum Maya recht wenns so seyn sollte …Bremsflüssigkeit inkl-anschl. Perfektem Entlüften ghert eh Jedes Jahr gmocht- im Optimal , oder Alle 2 Jahre im Normal Fall . Wieviel Belags Material is no aun de Klötzl drobn ?

Lg Pg

Danke für die super tollen antworten!!
Also das Forum wird a immer dümmer, keine normalen antworten gibts!!
Denn verarschen kann ich mich selbst!
:rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

Normalerweise kann man den Fußbremshebel verstellen, dazu gabs sogar von motorrad mal einen guide wies am besten sein sollte.

Schon im handbuch nachgesehn? das is nämlich bei jedem bike anders. ansonsten zur werkstatt, das is a sach vo 10 minuten mim mechaniker und der stellt das genau so ein wiesds haben magst.

lg GNF

Danke für die Info, GreenNightFlight!!!

Mfg, Gismo0699

Waunsd ned so a Technisches Nocka Bazi :grin: wärsd hättsd es eh gschnoit dos Die weda da Maya no i veroarscht hobn :sob: …oda glaubsd ned dos es ned möglich warad bei am 2011 Moppal , wenn Nichts Servisiert wurde es koa Möglichkeit gebe dos da wirkli a Luft drinn warad ?..Freil hast ned gschriebn dos Nix Servisiert wurde ABER. DU host a ned Gschrieben DAS Es Servisiert wurde
…oiso wos jetzn? :rage:…Bremsflüssigkeit zieht Wasser des is a Oide und Wahre Gschicht , und sonst Nix …Schaug dasd es Nexte mal ofach a Bissal Detailiertere Angaben machst , zu Deim Moppal
zb : Km Laufleistung , Service gemacht ?-Ja -Nein …Selber oder Werkstatt. Erste Bremsklötzal noch drinnen oder Die 2 bzw 3 …Bremsflüssigkeit getauscht -Ja oder Nein . Unfall Ja -Nein -Sonstiges -bzw Besonderheiten usw …Erst wennsd des gmacht hast , kaunst Die Wichtig mochn und a Gaunzes Forum Pauschal als Dumm verurteiln :cold_face: inkl Denen Die Dir goar ned Geantwortet haben -oda wos ?..Da Anzig Dumme do herinn bist scho Du, weilsd Ebn Null Plan hast . Außadem gibts für Niemand an Rechtsanspruch in am Öffentlichen Forum , Die Antworten zu hören , Die man gerne hören will .
Des gilt a für mi …warum a ned :eyes: …owa i scheiß mi deswegn ned glei sölba aun.

pg

Gerne :slight_smile:

In zukunft afoch de grantigen ignorieren xD

das stimmt woll so,ist bei meiner nicht anderst,warum des so ist ???
keine ahnung,mich störts nicht,hab mir aber die hintere bremserei auch noch nicht angesehen.
bei modell spezifischen fragen ist es vielleicht besser in einem modell bezogenen forum nachzufragen.

http://www.fz8-forum.de/

griasserl

und a motorradl muass jedes jahr zum „pickerl“ bzw §57 untersuchung
also werdens des woll kontrollieren ,oda nitta ???
service,na jo is a 20011er,also wird er das service machen lassen,weil wenn nitta gibts koa garantie von yamaha.
wenn er de 10tkm im jahr nicht derfahrt,schreibt yamaha ein jahresservice vor,das auch die überprüfung aller flüssigkeiten beinhaltet.
das der weg,vom bedätigen des fussbremshebels bis zum druckpunkt recht long ist,stimmt so,
oba wia gschrieben, warum des so ist hob i ma a noch nitt angeschaut.
s oanzige was er vielleicht vergessen hat,ist es a modell mit oder ohne abs,
aber ich meine das es in österreich nur fz8 mit abs gibt.

die erste Antwort war sehr wohl korrekt! :cold_face:

Die ned auf :grin: …Des Anzige wosa vagessn hod , is -wos i Eam scho Gschriebn hob dossas vagessn hod , Nämlich a Bissal mehr zu Schreiben um wos es Eigantlich genau geht …Und ned da Bleedsinn mit oda Ohne Abs …weyl des hat mit ana evtl Luft in da Brems Genauso viel zum duan wia i und a Zucka Bäcka . Ob mit oda Ohne ABS …Bremsflüssigkeit ist Trotzdem drinn odrr? :dizzy_face: Oiso vielleicht kannt ma sich jo amal in Zukunft scho drauf Einigen , bei Aller Freindschaft und Respekt , dasd wennsd mich scho Deppat angehst , dosd des auch Dementsprechend widalegn kannst - Oba RICHTIG ned so larifari usw …Brauchst Eam ned glei in Oarsch kriechn , Nur weyl Er daselbsd zsbleed ist- zu sogn um wos Es Eam Genau geht …Und warum host des am Maya ned gschriebn , sondan Nur mir ?..woast man kanns auch übatreibn :dizzy_face: :sob:

Ps scheiß aufs Pickal …Die Bremsflüssigkeit Konsistenz Richtet sich ned nochm Pickal Termin sondern nach Kilometerlaufleistung und Themperatur Unterschiede …Und nochdem jo Einige soooo Supa schlau Wia Du sind wiss ma bis jetzn imma no ned wiaviel de Reibn Km grennt hod …dafür wiss ma oba a Gaunzn Hauffn ondaren unwichtign Bleedsinn , na Bravo . :rage:

na ja,da sich der fredel ersteller woll nicht so auskennt,nehme ich an,das a de service intervalle zwegs garantie einhaltet,
konnst ma soweit folgen???
anscheinend nit,weil des hob i schon mal geschrieben.
so gsechen ,dürft dei thesse nit zutreffend sein.
des abs der fz 8 ist a elektrisch geregeltes,unabhängig voneinander funzen de.
mir is lei aufgfallen das der weg a bei mir etwas länger ist ,als ich es von anderen moweds gewöhnt bin,
deshalb werd i ma des mal genau anschauen ,wia de bremserei ausglegt ist.
abgsechen davon is des hintere abs sowiso für de fisch und funktioniert,eher ,
…na…zweifelhaft ???
griasserl

schon mal abs auf einer sport enduro getestet ???
bmw hat sowas bei seiner x 650 eingebaut,genial

Silli :dizzy_face:…Hin , her auffe , oba , links rechts-usw :sunglasses: …Der soi von Aunfang aun Gscheid schreibn wosa ghobd hod und Guat ists .und wauna des ned will oda kaun , brauchta sich a Nitta üwa a bleede Auntwort aufregn …Heast -seit waun bin i do IRGEND-Wem Vapflichtet zu schreibn, wosa gern hean mechat ? :dizzy_face: …gehts no oda wos ? :cold_face:

Ps wos is jetzn :cold_face: …Warum schreibst aum Maya Nix :rage:…Er woars Der Die Erste Antwort gsetzt hod …meine Woar Nur a Ergänzung , mitm Gleichn Gedankengang …und jetzn is a Ruah für mi mit dem Gschpastika Thema :wink:

Punkt Ende aus …Da Trottl is meinaseits Geblockt wie Viele Andere auch und Fertig :wink: .

kaunst ma Voign? :grin:

SERVUS,
stärke/dicke der bremsbelege hat aber nix mit dem weg des Bremshebels zu tun, ausser er hat hinten a Trommelbremse, weil die belege stellen sich durch eine feder und der hebelweg bleibt immer gleich.

luft oder Bremsflüssigkeit können eine Ursache sein, oder der weg ist viell ursprünglich so lange ausgelegt und/oder nicht richtig eingestellt nach den Bedürfnissen des fahrers.

Und Dies nicht zu tun, schreibt ma hier drinn Sicha Keina vor .weyl für mi imma no des in Erster Linie zählt wos i sog , und ned des wos Andere sogn .Daher mein Satz grod vorher anan Silli

.und jetzn is a Ruah für mi mit dem Gschpastika Thema

vastehs oda loss es . :wink:

Scheenan Obnd noch.

Lg Pg

böse tant,tuast leit blocken ???
…zzzzzzzzz…
so bin i nitta,i less an jeden bleedsinn,wonnst vastehst was meiner einer meinen tuta.

griasserl

de pilli tant will das i da a woss schreib,konn jo nit sein das i lei ehm belehre,
oba des werd da eh egal sein. :wink:

ich meine,das des mitm „luftpolster“ (is jo koa gabel) eher nichts zumtuan hat.
i denk des hängt mit dem relativ wirkungslosen abs auf der hinter brems zusammen.
der weg ist bei mir a relativ lang,oba is jo koa mowed fürn kringel,
wenn luft die ursache wäre,hätt i des übern zb umbrail obe sicher bemerkt,
wenn sich da schnee vor meiner tür verzogen hat schaug i mal wia de h -brems ausglegt ist.
griasserl

er hot jo den weg vom fühlbaren druckpunktbeginn bis zum wirklichen verzögern bemängelt. da is fix luft im system.

greeez